Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sietää niitä itsekkäitä äitejä, jotka eivät imetä lastaan!

Vierailija
14.02.2008 |

Tarkoitan nyt niitä äitejä, joilta maitoa kyllä tulisi, mutta eivät imetä kun tissit rupsahtaa tai on keksitty joku muu syy!

Miten voi olla niin itsekäs, ettei anna omalle lapselleen sitä parasta ravintoa mitä lapsi voisi saada?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamaitofanaatikkoja

Vierailija
2/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kummankin lapsen imettämisen jo 1-vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä, jotka ovat fanaattisen kiinnostuneita toisten äitien tavoista imettää!

T: imetystä inhoava äiti

Vierailija
4/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hienoa että olette imettäneet lapsianne!

Vierailija
5/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äitejä, jotka ovat fanaattisen kiinnostuneita toisten äitien tavoista imettää!

T: imetystä inhoava äiti

Vierailija
6/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voidaan kyllä tehdä lapsia, mutta ei imetetä vaikka maitoa tulisi.

Eräskin nainen halusi päästä heti omiin mittoihinsa ja laihdutti ja laihdutti, maitoa tuli ehkä ekat 2 viikkoa ja silloinkin antoi pullosta maitoa. Eli hänkin jos olisi syönyt tasapainoisesti eikä olisi laihduttanut, olisi imetys onnistunut ja laihtuminenkin miltei varmaa, mutta hitaammalla tahdilla. Tälläistä minä en ymmärrä.

Vierailija
7/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joka ikinen päivä lapsia hakataan ja pidetään nälässä ja pelossa

Ja näillä foorumeilla jaksetaan jauhaa siitä että joku on antanut vauvalleen korviketta! Mikä hirviöäiti!

Vierailija
8/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain surkutella niitä vauvaparkoja, joitten äiti on ihan luuseri.

Vierailija
9/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sillä olisi ollut väliä, sillä huolenpidon ja rakkauden merkitys ei ole läheskään niin suuri kuin IMETYKSEN!!! IMETÄ, IMETÄ IMETÄ!!! TUNGE SITÄ TISSIÄ LAPSES SUUHUN SENKIN PASKA ÄITI!!!

Vierailija
10/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsi kuitenkin vaistoaa sen että äiti ei pidä imetystilanteesta? Eikö siinä tehdä hallaa lapsen kehitykselle ja jopa perusturvallisuudelle, jos hänestä niin usein ja tärkeällä hetkellä tuntuu että äiti ei pidä hänestä. Ei pieni lapsi taida osata erottaa sitä, että äiti nyt ei vain pidä imetyksestä mutta lapsesta kylläkin.

Vierailija
11/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" josta ei ole varmaa tietoa, että se vahingoittaisi lasta" !! Voi hyvänen aika. Annoin korviketta ja rutistin rinnat tyhjiksi lavuaariin aina n. 12h kun olin ottanut lääkkeen. No, tissit ei yhtään tykänneet siitä ja maidon eritys huononi.

Vierailija
12/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on KIELLETTY imettäminen molempien lasten kohdalla! Toisella 4kk ikäisenä, kun sai minun maidostani niin karmeat vatsanväänteet ja ihottuman kun oli allerginen sellaisille ruokaineille, joita olisi ollut käytänössä mahdoton poistaa mun ruokavaliostani niin, että minäkin oisin saanut vielä syödäkseni. Kuopuksen kohdalla sen takia, että mun maitoni aiheutti äidinmaidonkeltaisuutta ja nosti bilirubiiniarvot taivaisiin. Ikää oli tuolloin 2 vkoa...

Vierailija
13/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen typeryksiä te olette? Ettekö osaa ajatella ollenkaan?

ap

Vierailija
14/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos me olemme typeryksiä, niin sinä olet ainakin agressiivinen ja epämiellyttävä toisten naisten parjaaja.

Vierailija
15/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen ihminen, jonka tunteita noin vain " pistetään taka-alalle" nappia painamalla! ;) Ihan mallikelpoisia muksuja minulla tässä on, kauniita ja terveitä, kolme jo ja lisääkin saa tulla, mutta imettää en aio kuin korkeintaa sen " synnytyksestä toipumisajan" eli kuukauden... Eikä minulla todellakaan ole mitään syytä peitellä tai kieltää todellisuutta!

t.5

Vierailija
16/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni esikoisen kanssa mönkään kun joutui olemaan reilut 2 viikkoa valossa. Toisen kanssa en sietänyt kipua. Kuopuksen kanssa olisin halunnut onnistua, mutta kun ei lähtenyt sujumaan, jätin sikseen. Tulkaa nyt sitten vaikka ampumaan minut.

Vierailija
17/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, jokainen tuntemani äiti on epätoivon vimmalla yrittänyt parhaansa imetyksen kanssa kun siitä nykyään vouhkataan niin hirveästi.

Vierailija
18/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikin moralisoimisen sijasta alkaa puhua imetyksen epäonnistumisen monista riskitekijöistä ymmärtävästi. Se voisi lisätä tai pidentää ainakin osa-aikaimetystä, joka on suojaava tekijä sekin.

Nyt on vain kaksi ryhmää: hyvät täysimettäjä-äidit ja pahat korvikeäidit

Vierailija
19/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että pitää päteä sellaisella itsestäänselvällä puuhalla kuin imetys. Siis haloo ap. Minä imetin lastani ja se oli minun valintani. Ymmärrän, jos joku ei imetä, sen verran hankaluuksia meilläkin alkuun oli. Tai jos joku ei imetä ihan vaan kun ei halua, se on hänen ratkaisunsa.

Lapsesta huolehtiminen on tärkeintä, ei imetys. Korvikkeet ovat todella kehittyneitä nykyisin ja niillä kasvaa hyvinvoivia lapsia.

Koita ap kehittää itsessäsi jotain jossa sinulla on edes pientä lahjakkuutta ja saat paremman itsetunnon. Minun tekee pahaa puolestasi.

Vierailija
20/33 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pienenä hoitoon. Mielummin ilman tissiä kokonaan ja kotona 3v asti kuin 9kk hoitoon.