Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä TTH:n pinkki-vihreäkuvioinen fleecemyssy?

14.02.2008 |

Siis kuluvan talven mallistoa, näitä myytiin mm. Pikkuväessä. En tajua mikä minuun iski, kun en ko. hattua ostanut (ja olikohan niihin käsineet + kaulahuivikin), kun heti niihin ihastuin ja nyt sitten asiaa surkuttelen.

Tietääkö kukaan, onko esim. Pikkuväessä vielä noita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei taida olla yhtä ainoaa fleecehattua käytössä, joskus vauva-aikoina on ehkä ollut joku, kun mä en oiken ole ollut varma mille kelille ne on tarkoitettu. Siis käytättekö (lapsillanne) fleecehattuja talvella vai välikaudella? Onko fleecehattu pelkästään riittävän lämmin pikkupakkasella? Vai tarviiko se alle ah niin ihanan ohuemman puuvillaisen kypärämyssyn?

mm -kyselee tyhmiä:)

Vierailija
22/24 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulle aina käy, kun löydän jotain kivaa niin harvoin löytyy kahta tismalleen samanlaista ja -kokoista, ainakaan alesta.

Toivossa on hyvä elää, että kelpuuttaisivat välillä erilaistakin, saivat kummitädiltä eriväriset tossut ja ovat nyt tosi tarkkoina ettei sisko koske omiin, heh!

Matomatala, meillä tällaisena " talvena" fleecepipo riittää pelkästään, ei sinne alle mitään laiteta. Eikös tuo päästä tuulta samoin kuin villapipokin ilman windstopperia. Itse suosin juuri tuon mallisia pipoja, että niissä riittää kangasta vielä korville ja poskille.

Kypärämyssyjen lisäksi inhoan muuten kosteussuoja-lakkeja, tai olenkohan vain sitten välttynyt näkemästä yhtään kaunista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne alle ei ole tarvinnyt puuvillaista kypärämyssyä, ellei kovin kova tuuli ole. Tänään esimerkiksi tuo kypärämyssy alle laitettiin. Äidin onneksi ko. myssy ei hatun alta näy ;).

Ko. valmistajalta meiltä on kypärämallisia hattujakin, tosin ne on käytössä vain välikausiaikana, kun ovat yksinkertaisia.

Meillä nyt on tsiljoonamiljoona pipoa, joten vähän joka kelille on omansa. Nuo kaksinkertaiset polarfleecepipot ovat olleet ainakin meillä superkäytännöllisiä tälläisenä talvena taaperolla.

Vierailija
24/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tosin taisi koko olla 50.