Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidille " tyylikäs" märänilman takki? Mistä, millainen?

14.02.2008 |

Eteläisessä Suomessa säät on mitä on, joten miten olette ratkaisseet sadesäiden takki asiat? Itse olen välillä sortunut kulkemaan " urheiluvaatteissa" gore-tex urheilutakeissa, mutta mikä olisi tyylikkäämpi ja moneen paikkaan asiallisempi vaihtoehto sadesään takiksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sovittamisesta... Voi käydä Kapteenskassa sovittamassa ja tilata netistä. :-)

Mä epäilen enemmän tuota väriä. Tuo ruskea ei todennäköisesti käy minulle, kävisi tummalle, mutta tuo rustic on kai tummanharmaa? Se voisi mennä. Ja musta.

Vierailija
22/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

henri lloydin takit? Niillä on kivoja takkeja ainakin minun mielestä; enkä siis tarkoita nyt purjehdustakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyesti tikattu sliipattu takki, joka oli stockan kantistarjouksena viime syksynä. Aivan mahtava takki - ei tarvitse sateensuojaa ja sillä on pärjännyt stadin talvessa.

Vierailija
24/28 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luhdalla on ihania malleja myös.

harmi etteivät ole päivittäneet kevät mallistoa nettisivuille vielä.

mutta sitä en muista onko luhdalla miten valikoimissa vedenpitäviä malleja..

Vierailija
25/28 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteenskassa on todella huonosti noita kokoja ollut, ainoastaan isoja, joten sovittaminen voi olla vaikeaa...

Finette:

Tuosta sovittamisesta... Voi käydä Kapteenskassa sovittamassa ja tilata netistä. :-)

Mä epäilen enemmän tuota väriä. Tuo ruskea ei todennäköisesti käy minulle, kävisi tummalle, mutta tuo rustic on kai tummanharmaa? Se voisi mennä. Ja musta.

Vierailija
26/28 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljykangastakeissa on sekin hauska puoli, että niitä käyttämällä on aina silloin tällöin tosi trendikäs ;o) Jonain vuonna vain huomaa, että kaikilla muillakin on...täällä tosin monet ostavat Sebagon myymälästä, joka mainostaa sitkeästi.

Vierailija
27/28 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne vastaa?

Vierailija
28/28 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä.