Äidille " tyylikäs" märänilman takki? Mistä, millainen?
Eteläisessä Suomessa säät on mitä on, joten miten olette ratkaisseet sadesäiden takki asiat? Itse olen välillä sortunut kulkemaan " urheiluvaatteissa" gore-tex urheilutakeissa, mutta mikä olisi tyylikkäämpi ja moneen paikkaan asiallisempi vaihtoehto sadesään takiksi?
Kommentit (28)
henri lloydin takit? Niillä on kivoja takkeja ainakin minun mielestä; enkä siis tarkoita nyt purjehdustakkeja.
kevyesti tikattu sliipattu takki, joka oli stockan kantistarjouksena viime syksynä. Aivan mahtava takki - ei tarvitse sateensuojaa ja sillä on pärjännyt stadin talvessa.
luhdalla on ihania malleja myös.
harmi etteivät ole päivittäneet kevät mallistoa nettisivuille vielä.
mutta sitä en muista onko luhdalla miten valikoimissa vedenpitäviä malleja..
Kapteenskassa on todella huonosti noita kokoja ollut, ainoastaan isoja, joten sovittaminen voi olla vaikeaa...
Finette:
Tuosta sovittamisesta... Voi käydä Kapteenskassa sovittamassa ja tilata netistä. :-)Mä epäilen enemmän tuota väriä. Tuo ruskea ei todennäköisesti käy minulle, kävisi tummalle, mutta tuo rustic on kai tummanharmaa? Se voisi mennä. Ja musta.
Öljykangastakeissa on sekin hauska puoli, että niitä käyttämällä on aina silloin tällöin tosi trendikäs ;o) Jonain vuonna vain huomaa, että kaikilla muillakin on...täällä tosin monet ostavat Sebagon myymälästä, joka mainostaa sitkeästi.
Tuosta sovittamisesta... Voi käydä Kapteenskassa sovittamassa ja tilata netistä. :-)
Mä epäilen enemmän tuota väriä. Tuo ruskea ei todennäköisesti käy minulle, kävisi tummalle, mutta tuo rustic on kai tummanharmaa? Se voisi mennä. Ja musta.