Auts, taidan lähteä kohta synnyttämään!!!
Esikoinen tulossa. Supistellut on klo 03.30 asti ja nyt tuntuu jo selvästi kivuliaammalta. Väli vaihtelee 3-5 min ja kkestää 0.5-1 min kerrallaan.
Kommentit (12)
Tsemppiä! Minullakin hieno synnytyskokemus, ilman kipulääkkeitä pärjäsin hyvin. Mene avoimin ja rohkein mielin sinne, kaikki menee varmasti hyvin! :)
Pidä meidät sit ajan tasalla! Saa nähä kuin kauan jaksat näpytellä ;) Missä synnytät?
aaarrghhhhh, kun tulee sitten kantsii lähteä.
Kyllä ensimmäisen kanssa kannattaa lähteä, kun on noin tiheät supistukset. Jos sattuu kuulumaan siihen vähemmistöön, joilla argh tulee vasta ponnistaessa, voi tulla vauva autoon....
Eli kuulun tohon melkein lattiasynnyttäjiin;)ja 2 kertaa jo samajuttu.
Että toisilla se arg tulee vasta ekalla työnnöllä.Tsemppiä!Kuulostaa että se on ohi nopeasti!
että minä kuulun juuri siihen vähemmistöön joka parkaisi vasta ponnistaessaan... ;) Ja pöhkönä uskoin ettei ensisynnyttäjä VOI mennä sairaalaan liian myöhään, kun näin kätilö synnytysvalmennuksessa sanoi...
nim. täysin auki sairaalaan näytille mennessä, kipin kapin vaan ponnistelemaan :)
Jännää!!! Mä pidän sulle peukkuja! Ite synnytyin just kolme viikkoa sitten esikoiseni ja kaikki meni hyvin, se oli ihana kokemus! Ne supistukset tuli kyllä todella kivuliaiksi loppua kohden, mutta mä otin suosiolla epiduraaline ja sitten kaikki oli mahtavaa! Ajattele, kohta sulla on vauvasi sylissä! Tervetuloa uudella asukille!