Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitaa huomenna lahtea kauppoihin etsimaan mahan peittavia vaatteita, koska rv7 maha on niin iso, ettei asia jaa epaselvaksi kenellekaan...

Vierailija
13.02.2008 |

Tosin helposti lähisuku ja kaverit huomaa säkkimäisistä vaatteistakin.

Muilla ollut samaa ongelmaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukka on silloin 5 viikkoa vanha, eli jonkun hassun millin kokonen.

hyvä porvoo

Vierailija
2/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en peittänyt mahaa ollenkaan vaan annoin raskauden näkyä. silloin ei ollut vielä empiremallisia vaatteita muodissa.. tai miten olisi joku tunika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jätä mitään arvelujen varaan. Yritä löytää jotain sopivaa. Raskausviikolla 8 alkavat jo äitiysvaatteetkin käydä pieneksi.

Vierailija
4/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyi selvästi jo rv 7 ja niin näkyi edellisessäkin raskaudessa. hassua. eikä oota kaksosia.

Vierailija
5/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö ei tietenkään ole vielä niin suuri että mahaa pullistelisi mutta veden lisääntyminen ja kohdun kasvu saattaa pikkuisen pömpöttää, tosin sekin taitaa olla tuossa vaiheessa varsin huomaamatonta. En siis tiedä lääketieteellisiä perusteita mahan turpoamiselle (olisiko hormonaalista?) mutta ilmiö on myös minulle aivan tuttu. Ei ollut montaakaan viikkoa raskaustiedon saamisen jälkeen kun maha pullahti selvästi näkyville, tosi on!

Vierailija
6/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painoa alle 50kg ja kohtu eteenpäin kallellaan. Olen jo ottanut napureilta onnittelut vastaan.

Ei kovin kivaa, kun haluttaisiin rauhassa ensin odottaa vaikkapa sinne ekaan ultraan asti.

Ja eihän se mahan kasvu jatku niin rajuna yläkäyrillä raskauden loppuun asti. Ainakin ekassa raskaudessa kasvu tasoittui loppua kohden ja viimeinen kolmannes mentiin ihan keskikäyrää pitkin.

En terkkarin mukaan ole mikään harvinainen tapaus. Paitsi tietysti av:lla ;)

ap

Vierailija
7/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lähes mikroskooppisen pieni alkio kohtua vielä niin paljon kasvata että raskaus näkyis

Vierailija
8/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sikiö ei tietenkään ole vielä niin suuri että mahaa pullistelisi mutta veden lisääntyminen ja kohdun kasvu saattaa pikkuisen pömpöttää, tosin sekin taitaa olla tuossa vaiheessa varsin huomaamatonta. En siis tiedä lääketieteellisiä perusteita mahan turpoamiselle (olisiko hormonaalista?) mutta ilmiö on myös minulle aivan tuttu. Ei ollut montaakaan viikkoa raskaustiedon saamisen jälkeen kun maha pullahti selvästi näkyville, tosi on!

Ehkä se on sitä, kun tietää olevansa raskaana ja on mahasta ylpeä ja odottaa sen kasvua, antaa mahan pömpöttää eikä vedä sisään. ;) Mutta ei vauvamahaa voi vielä olla!

Vierailija
9/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa kovasti odotinkin, että alkuraskauden jälkeen turvotus vähenisi. Niin ei käynyt, joten en turhaan viitsi itseäni kiusata enää. Menen vain ostamaan ne paidat.

ap

Vierailija
10/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on tulossa kesävauva ja naapuri oli ihan varma, että meidän oma syntyy pian heidän jälkeen.

Ei siis kysynyt, oletko raskaana, vaan kysyi koska syntyy.

Mutta eipä täältä taida vertaistukea saada, joten painun nukkumaan.

ap

Vierailija
11/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista lasta odottaessani. Joillakin pömpötys näkyy, joillakin ei. Minulla on kaveri, jonka raskauden huomasin vasta muutamaa viikkoa ennen kun hän jäi äitiyslomalle. Silloin oli talvi ja väljät neuleet olivat muodissa, joten vauvamasu jäi sinne alle piiloon. Minulla ei kumpaakaan raskautta olisi viimeisellä kolmanneksella piilottanut edes teltan alle.

Vierailija
12/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla, joka on erittäin hoikka, masu pömpötti jo selvästi rv 8. Paino ei ollut vielä noussut, eli ei ollut syömisestä johtuvaa, mut niin vaan näkyi! Eli on se mahdollista!

Vierailija
13/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 9 ei mennyt enää farkut kiinni ja ihan yksi on masussa

Vierailija
14/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekkin vain tulee turvotusta herkemmin kun on raskaana. Ja kyllähän se näyttää raskausmahalta, jos yhtäkkiä on alkanu maha kasvamaan. Mut se on todellakin turvostusta noin aikasilla viikoilla

Vierailija
15/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuitenkin kyse on selvästi vauvamahasta? eli ehdotan edelleen että ostat joko empiremallisen paidan tai tunikan.

olin muistaakseni numero 3.

Vierailija
16/16 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

essä synnytysarviossa.. olinkin jo silloin aivan valtava.. loppuraskaus oli järkyttävää niin ison mahan kanssa, mutta haikeudella muistelen niitä aikoja. raskauden jälkeen on vaan kurjaa kantaa kaikkea tätä ylimääräistä nahkaa.. kilot on jo jopa miinuksella lähtötilanteeseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi