Kenen muun lapsi harrastaa Tennistä?
Meillä on nyt vuoden käyny kerran viikossa tenniksessä. Nyt alkaa olla jo tavoitteelista treeniä. Harjoitellaan tosissaan eri lyöntejä. Vielä ei samanikäisen kaverin kanssa palloittelu oikein suju on kuulemma turhauttavia nämä pallottelusessiot kun toinen ei saa lyötyä tarpeeksi usein takaisin. Nämä on 5-6-vuotiaita. Milloin kehitys alkaa tosissaan näkyä?
Millasta muilla?
Kommentit (3)
Oon miettiny sabotoinko kaikki jos itse pelaan kesällä lähikentällä lapsen kanssa. En todella itse ole hyvä pelaaja. No ei tartte lapsesta Jarkko Niemistä tulla, mutta ihailen kun semmoset 10-vuotiaat on aivan loistavia pelaajia jo : )
ap
Esikoinen aloitti 5,5 -vuotiaana, eli 2 vuotta sitten. Hän pelaa isän kanssa jo pitkiä sessioita. Minun kanssa palloittelu ei onnistu, koska minä en osaa lyödä kohti, mutta isä hallitsee lajin niin, että kuroittaa palloa ja saa aina suoraa kohti.
Kuopus aloitti tenniksen liki vuosi sitten, 4,5-vuotiaana. Tähän mennessä kyse on ollut siitä, että minä olen tiputtanut pallon ja hän on lyönyt. Ihan pari viikkoa sitten hän oivalsi (nyt siis 5,5 v), miten sitä palloa lyödään takaisin. Neljä palautusta taitaa olla nyt ennätys :-). Ei tietenkään verkon yli, vaan ihan vain palloon osumista.
Meillä ovat käyneet sellaisilla kesäkursseilla, joilla pelataan joka päivä. Taito kehittyy nopeammin minusta.