Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***TONSKAT Helmikuussa***
13.02.2008 |
Nyt uutta pinoa pystyyn! Vai olinko vaan niin sokee, etten huomannut Helmikuun pinoa..?
Just, alkoi heti tökkiin tää kone. Tuun kohta uudelleen...
Kommentit (42)
Kyselit tuolla taaperoissa että oliko mulla nyt aavistus sukupuolesta, kyllä mä vähän veikkailin että tämä en eri sukupuolta kun noi oireet tosiaan on olleet niin paljon voimakkaampia. Onko sulla nyt tyttö tai poika olo? Tahdotteko tietää jos selviää ultrassa? (Quun kohdallahan te muistaakseni tiesitte etukäteen)
Nyt pois...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Luukalla on viime hetket käsillä eikä hennallakaan enää kauaa mene, jaksamista vaan loppusuoralle:)
sykkeistä ja mahaviivasta, mulla on ainakin tähän mennessä pyörinyt sykkeet samoissa kun viime raskaudessakin vaikka siis meille on nyt poika tulossa, viimeksi tuli tosi haalea mahaviiva ja nyt ei ainakaan vielä näy mitään.
Mä rasvasin tyttöä odottaessa mahaa tunnollisesti joka päivä ihan alusta loppuun mutta nyt en ole saanut aikaiseksi rasvata kertaakaan vaikka välillä vatsanahka kutiseekin ikävästi, tosin raskausarpia tuli viimeksi rasvailusta huolimatta ihan parina viimeisenä viikkona reilusti.
Täytyis kyllä hakea apteekista rasvaa.
Kamomilla oli käynyt ultrassa, hyvä:) toivottavasti larskukin saa tietää ne seerumitulokset nopsaan niin ei tarvi jännätä.
Mulla tää toinen raskaus on kyllä ollut oireiltaan erilainen, kaikki raskausoireet on tulleet voimakkaampina, pahoiinvointi on ollut vielä pahempaa tällä kertaa, ruokahimot aivan eri luokkaa ja hirveitä itkunpuuskia on tullut nyt viime aikoina ilman että ois ees paha mieli, kunhan vaan vollotan mitä en kyllä tehnyt tyttöä odottaessa!
Ainiin, mun mies täräyttelee välillä kaikenlaista suustaan sen ihmeemmin ajattelematta.Eilen sain taas kauhea itkuhepulin tyhjästä ja tuumasin miehelle sen jälkimainingeissa että kauheeta tämmönen itkuisuus niin mies " lohdutteli" mua näin: " muutenhan tää keskiraskaus on mukavaa aikaa, ei oo enää niin paha olo kuin alussa, maha näkyy jo kivasti, etkä sä oo vielä semmonen LIHAPÄÄ kuin loppuraskaudessa" (mies siis tarkoittaa lihapäällä kaksoisleukaa ja pulleita poskia..) ..eh..kiitos vaan;)
Hennako se sanoi mahan olevan pienempi nyt kuin ekalla kerralla. Mites muilla joilla mahaa jo näkyy? Mulla maha on jo iso, muistan että viimeksi maha ois ollut tämmönen vasta keväällä vaikka la:kin oli silloin kuukautta myöhemmin..ehkäpä se sitten tasaantuu loppua kohti, muuten mä oon yhtä leveä kuin pitkäkin;)
Onnittelut vielä teille jotka ootte tuntenu ekoja liikkeitä:) Mulla tämä masuvauva liikkuu selvästi erilailla kuin tyttö odotusaikana, tyttö potki heti alusta asti teräviä pieniä sarjoja ja loppuun asti liikkeet oli sellaisia äkkinäisiä ja rajuja, tämä taas ainakin vielä tässä vaiheessa vaan pyörii ja liikkeet tuntuu sellaisina muljahduksina tömäysten sijaan,hassua.No toivottavasti se meinaa hieman rauhallisempaa ja tyytyväisempää vauvaa;)
Queen rv 19+4