Pierevätkö naisetkin?
Kommentit (20)
muualla kuin omassa ykstyisyydessään esim vessassa. Varokaa löysä-äänistä pierua, sillä se kertoo molemmilla sukupuolilla huonosta lantionpohjanlihaksiston kunnosta ja on siksi todella epäeroottista! Pystytkö sinä pidättämään pieruasi?
No tottakai pierrään ;-D Valitettavasti. Olisi ihan luonnotonta pidätellä moista luonnontuotetta. Hyvä pieru naurattaa aina!
Vierailija:
muualla kuin omassa ykstyisyydessään esim vessassa. Varokaa löysä-äänistä pierua, sillä se kertoo molemmilla sukupuolilla huonosta lantionpohjanlihaksiston kunnosta ja on siksi todella epäeroottista! Pystytkö sinä pidättämään pieruasi?
ja säälin kyllä miehiä jotka jotuvat panemaan noita löysäpereisiä mammoja
" En piere miehnei tai lasteni kuullen
ja säälin kyllä miehiä jotka jotuvat panemaan noita löysäpereisiä mammoja"
Heeeh, meillä kyllä päästelläään ihan huoletta koko perhe ja mitä kovemmat äänet sen paremmat naurut =o)
Ja osataan kyllä myös koko perhe kolussa, töissä ja muten ihmisten ilmoilla pitää tämä huvittelumuotro hallinnassa......
Pieruhuumori rules!!!
Kyllä se on melkein parempi että naiset pidättelee miesten seurassa tai menee vessaan haisemaan.. Itse ainakin pystyn pierua pidättämään en ymmärrä semmosia ihmisiä ketkä ei pysty pidättämään pieruja saatikka paskahätäänsä.
vessan on syytä olla lähellä.
Itselleni ikävä kyllä kävi juuri noin ja maksaisin mitä vaan, jotta pääsisin eroon tästä invalidisoivasta vaivasta.
Vierailija:
Kyllä se on melkein parempi että naiset pidättelee miesten seurassa tai menee vessaan haisemaan.. Itse ainakin pystyn pierua pidättämään en ymmärrä semmosia ihmisiä ketkä ei pysty pidättämään pieruja saatikka paskahätäänsä.
mutta vain omassa tai mieheni seurassa.
Mirri
Pidemmän päälle ainakin. Luonnontuotehan se metaani suolistossa on. Kasvihuonekaasu kyllä sekin ja sieltä pahimmasta päästä. Ehdottaisin päästöveroa piereskelijöille.
Naisten asema asiassa ei ole miehiä kummempi. Pierrä pitää. Pitkäaikaisella pierunpidätyksellä saa vain erittäin pahanhajuisen hengityksen ja se on vielä epäeroottisempi kuin satunnainen kaasuttelu toisesta päästä.
Think about it.
Minun mieheni on oppinut pieremään yksin, vaikka seurustelun alussa reppana kuvitteli voivansa tehdä niin minun kuulteni. Hauska puheenaihe näin seksipalstalla, minulle ainakin on totaalinen turn off jos mies piereskelee seurassani.
Vierailija:
Hauska puheenaihe näin seksipalstalla, minulle ainakin on totaalinen turn off jos mies piereskelee seurassani.
Meinasitko että monien mielestä äänekäs julkinen piereskely olisi vastustamaton turn on? Kinky.
Think about it.
Itse saatan sanoa että pierettää ja mies vastaa että piere pois, m utta silti lähden esim. vessaan pieremään. En mitenkään pysty piereskelemään miehen kuullen, enkä kyllä kenenkään muunkaan kuullen.
kyllä ne miehen pierutkin kestää...mutta aina niistä mieli hiukan latistuu...jos yhdessä nautiskellaan läheisyydestä. Tosin joskus anurattaakin jos tilanne on sellanen. Itse en vain pysty piereskelemään muiden kuullen.
minä niin kiihotun ajatuksesta äänekkäästi piereskelevästä naisesta. kertokaa ihmeessä lisää. jotain parhaita paloja tosielämästä tai jotain. pliis.
nekin tietty rupsuttelee. Mies ei piere (mun kuullen). Joskus se suuttuu jos piereskelen, kun se pesee hampaita. Se ei tahdo muutenkaan kestää sitä hajua, se on ihan kammottava.
...pahanhajuisen hengityksen....Hahhahhahhaaa !
Tää oli hauska !
Börje usein poistaa kondomin pieraisemalla, se on ihan erååttista. Håkan.
Samaa olen opettanut lapsilleni ja miehelleni ja hyvin on mennyt perille.