Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun uimaopettaja pelottaa poikaa

Vierailija
13.02.2008 |

on saanut trauman ei halua osallistua uimaopetukseen, miten toimia oikein?

a. Pakotetaan tulemaan uimahallille, ei tarvitse mennä veteen.

b. Laitetaan rinnakkaisluokalle heidän oppitunnille.

c. Päästetään kotiin

d. Joku järkevä vaihtoehto, mikä se olisi?

Itse olen ehdottomasti d:n kannalla mutta en osaa neuvoa mikä se olisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei ole pojan mieleen ja tuntuu että ahdistus vain syvenee.

Vierailija
2/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo lapsesta asti vanhempien seurassa. Ei tarvitse sitten traumatisoitua koulussa, kun ei pelkää vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole opettajan syy...

Vierailija
4/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2lk lapsella ja ja 4 luokkalaisen luokkakaverilla oli kans TOSI huonoja kokemuksia uimaopettajasta. Me laitettiin palautetta hänen työnantajalleen. Mies sai nuhteet käytöksestään.

Vierailija
5/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se vesikään ei pelottaisi. Ja tutustumisen saisi tehdä omassa tahdissa?

Vierailija
6/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapseni ei pelkää vettä vaan ui itse asiassa loistavasti. On silti pelännyt erinäisiäkin uimaopettajia matkan varrella. Valitettavasti uimaopettajan koulutuksen " pedagoginen" osuus ei ole kovin kummoinen ja joukkoon mahtuu kaikenlaisia puhekyvyttömiä mutisijoita, ärisijöitä, karjujia ja tönijiä, jotka sitten ovat muka " autkoriteettiasemassa" lapsiin nähden. Ei ihme että pelottaa. Ja aivan taatusti on opettajan vika.

Koska minun lapseni osaa jo uida, en itse lähettäisi lastani kouluun ollenkaan tuommoisena päivänä, vaan pitäisi kotona ja sanoisin, että lapsi oli " sairas" . Jos opettaja (ja luokanopettajahan ei ole sama kuin se uimaopettaja) marisisi jotain uimaopetuksen tärkeydestä, selittäisin, että lapsi osaa uida, mutta pelkää asiattomasti käyttäytyvää uimaopettajaa. Tarvittaessa kuvaisin uimavideon, jonka voisin näyttää opettajalle.

Ja ehdottomasti tosiaan palautetta uimaopettajan työnantajalle - joka on joko kaupunki tai joku paikallinen uimaseura.

Vierailija
7/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uimaopettaja ei edes kuunnellut sen vertaa, kun tyttö olisi kertonut oppineensa uimakoulussa uimaan edellisen kerran jälkeen. Näin oli sitten uimataidottomien ryhmässä. Hän ei olisi myöskään halunnut mennä ollenkaan uimaan, mutta laitoin reissuvihkoon viestin siitä, että tyttö osaa uida ja myös tästä opettajapelosta. Näin ollen oli toisessa ryhmässä kuin tämä kamala opettaja.

Jos ap lapsesi osaa uida, en laittaisi häntä ollenkaan uimahalliin mukaan, jos se aiheuttaa ahdistusta. Ehkä voisi korvata tunnin jollain muulla liikunnalla?

Vierailija
8/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi todella oppi viime kesänä uimaan ei siis pelkää enää vettä. Viime keväänä tämä opettaja kyllä sai aikaan sen että lapsi ei ollut kovin helppo suostutella edes veteen. Kesällä ui ihan innoissaan. Ajattelin että ongelma on tällä ratkaistu mutta ei ollutkaan.

Lapsi ei pärjää mitenkään huippuhyvin koulussa, joten koko päiväksi en halua että jää kotiin haahuilemaan. Jos taas lupaan että saa tulla kotiin liikuntatunniksi kohta koko luokka ei halua mennä ko opetukseen.

Vierailija
9/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumankekka jos mun lapsille joku fucking uimaope aiheuttais traumoja niin vetäisi sitä oitis nekkaan!!!! >:(

Vierailija
10/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu kyllä oudolta pyytää töistä vapaata tuommoisen takia.

Joku kysyi kuntaa ja uimahallia. Kyseessä Helsinki ja Malmin uimahalli.

Vierailija
11/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyllä uida, eikä muuten pelkää vettä, mutta hypätä ei uskalla. No olivat koulun kassa uimassa ja hallin uimaopettaja haukkui vauvaksi ja käski vauvojen altaaseen (nämä hänen omia sanojaan lastenaltaasta). Siis vaikka lapseni osaa uida ja olisi voinut uida ihan isojen altaassa, ei vaan suostunut hyppäämään kun ei uskaltanut.

Laiton palautetta menemään ko opettajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä