Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdan lakanat joka viikko, onko teistä liian usein?

Vierailija
21.11.2008 |

Mitä mieltä olette, jos vaihdan lakanat joka viikko, niin onko usein. Joo, tiedän, ihan oma asiani, mutta mielekiinnosta kyselen, kun tuntuu, että jotkut vaihtaa noin kerran kuussa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden viikon välein. mielestäni kerran viikossa on aika usein, jos ei ole jotain erityistä syytä vaihtoon esim. sairauden aiheuttamat likaantumiset.

mutta himo siivoojan lapsena ymmärrän hyvin, että jotkut vaan haluaa vaihtaa lakanatkin kerran viikossa eli en pidä sua mitenkään outona ;)

Vierailija
2/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan puhtaiden lakanoiden tuntua ja olen mielestäni oikeutettu siihen pieneen luksukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä, että harrastetaan sen verran usein seksiä, että lakanat tahriintuu jo viikossakin eikä haluta nukkua likaisissa.

Vierailija
4/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakaan itse "en hikoile lainkaan" j aaina illalla viimeiseksi ennen nukkumaan menoa käydään suihkussa/saunassa, joten vaihdamme ehkä kerran kuukaudessa.

Vierailija
5/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sekstaillaan usein

- puhtaiden lakanoiden "neitsyys" on aina niin luxusta viedä :)

Vierailija
6/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneen lämpötilaksi suositellaan +17, tällöin ei pöpötkään villiinny ja riittää hyvin jos lakanat vaihtaa 2-3 viikon välein.

Vierailija
7/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva vain nukkua puhtaissa petivaatteissa, ei todellakaan liian usein

Vierailija
8/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan seksi ei sotke lakanoita. Tavara pysyy sisässä sen vessamatkan sa pesulla käydään aika pian seksi jälkeen. Vahinkoja sattuu joskus, mutta aika harvoin.

Ja toiseksi, meillä seksi tapahtuu varmaan 80-prosenttisesti muualla kuin sängyssä.

lakanat vaihdan parin vikon välein, pussilakanan joskus harvemminkin.

Vierailija
9/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaihdetaan kans lakanat noin kerran viikkoon. onhan se mukavampi nukkua puhtaissa lakanoissa. mulla pölyallergia nii muutenkin ihan tarpeeseen tulee.

Vierailija
10/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneen lämpötilaksi suositellaan +17, tällöin ei pöpötkään villiinny ja riittää hyvin jos lakanat vaihtaa 2-3 viikon välein.

koska kaikki me hikoillaan öisin :) Ottaisit ensin asioista selvää, jookos? :)

brainiacissa testasivat tuon hikoilujutun niin olikohan viikon käytön jälkeen sängystä höyrystettiin 1,5l hikeä..

Vierailija
11/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaat hyväntuoksuiset petivaatteet houkuttelevat

Vierailija
12/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nukutaan alasti ja vaikka kukaan ei hikoa, ei sottaa eikä omaa lakanoita sotkevia tauteja niin silti tuo puolitoista viikkoa on mielestän ehdoton maksimi.

Ja juuri vaihdetut lakanat ovat ihanat, ah sitä tunnetta kun menee sänkyyn =)

Vierailija
13/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa pyykinpyöritystä. Mikset tuulettaisi sen sijaan välillä ulkona niitä lakanoita?

Vierailija
14/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki me hikoillaan öisin :) Ottaisit ensin asioista selvää, jookos? :)

brainiacissa testasivat tuon hikoilujutun niin olikohan viikon käytön jälkeen sängystä höyrystettiin 1,5l hikeä..

Vierailija
15/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetäänkö yövaatteita (monet aikuiset kuulemma nukkuvat alushoususillaan).

Vierailija
16/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään puhtaista petivaatteista. Viikon jälkeen ne ei enää tunnu puhtailta. Ei toki mitään näkyvää likaa ole, mutta raikkaus on poissa. Ja kyllä minä ainakin myönnän HIKOILEVANI yöllä. Joskus tosi paljonkin. Ihan terve ihminen olen muuten, mutta tällainen poikkeavuus minussa majailee...

Lapsillekin vaihdan kerran viikossa.

Vierailija
17/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli tällä viikolla lehdessä, että jos vaihtaa harvoin lakanoita, niin saa joustinpatjan nopeammin pilalle. Taisi olla keskiviikon hesarissa tää juttu.

Me vaihdetaan 1-2 viikon välein. Kuka nukkuu alasti tai vähissä vaatteissa, niin on mun mielestä syytä vaihtaa viikoittain.

Vierailija
18/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan aluslakanoita ja tyynyliinoja aika usein, jos eivät tuoksu raikkailta, mutta pussilakanat eivät likaannu yhtä nopeasti.

Vierailija
19/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nyt kun raskauden loppupuolella maitoa tulee ja sängyssä länttejä, mut en kuitenkaan joka viikko jaksa.. Mulla on joku perverssio verhojen pesemiseen, ihana kun niistä tulee puhtaana hyvä tuoksu koko kämppään..