Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa naimisiin, mutta ei häitä. Maistraatissa vihkiminen ja pari todistajaa.

Vierailija
12.02.2008 |

Olen kyllä pettynyt

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen että mies haluaa viettää loppuelämän kanssasi

Vierailija
22/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistraattiin tai kirkkoherranvirastoon? Mulla ei iltapukua, eikä miehellä pukua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei, niin kyllä se on mammanpoika. Oma äitinsä vaatimassa niitä ja " poika" tekee niinkun sanotaan.

Hankaluuksia luvassa, kun ei osaa päättää itse mitään. Anoppi puuttuu teillä joka asiaan?

Vierailija
24/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nainen ei, niin kyllä se on mammanpoika. Oma äitinsä vaatimassa niitä ja " poika" tekee niinkun sanotaan.

Hankaluuksia luvassa, kun ei osaa päättää itse mitään. Anoppi puuttuu teillä joka asiaan?

Vierailija
25/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin maistraatissa parin todistajan läsnäollessa ja sitten ulos hyvään ravintolaan syömään heidän kanssaan.

Siitä muutaman päivän kuluttua lähdemme kahden viikon ulkomaan matkalle 5* kylpylähotelliin; mukaan tulee miehen sukua ja ystäviämme (noin 10 henkeä) ja reissussa avioliiton siunaus ja juhlat. Meillä on parivuotias lapsi (ja toinen masussa) joka tietenkin tulee mukaamme.

En ole kaivannut prinsessajuhlia, sitten teini-iän. Koko ajatus suurista kirkkohäistä ja niiden järjestelyistä ahdistaisi.

Vierailija
26/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini taas halusi ehdottomasti 100 hengen pippalot orkestereineen, kun ainut tytär menee naimisiin. Minua ei taas kiinnostanut ryyppäävien sukulaisten tappelut, stressi ja kustannuspuoli, mutta kirkkohäät halusin.

Ratkaisuksi tuli kompromissi, jossa pyydettiin lähimmät sukulaiset ja ystävät paikalliseen kirkkoon ja sitten juotiin kakkukahvit kotona ja tanssittiin levyjen ja haitarin tahtiin. Hääyön vietimme yhdellä mökillä ja kävimme kuutamosoutelemassa ja naku-uinnilla ja se oli parasta, itse vihkimisestä en muista mitään. Ja mitäpä niitä sukulaisten patsasteluja katselemaan ja kömpelöitä leikkejä kehittelemään pökkelöihmisille..

Ehdota kompromissia!