Jessss!! :) Lähdemme koko perhe puoleksi vuodeksi Espanjaan!! :)
Mies sai töitä sieltä puoleksi vuodeksi, jonka jälkeen palaa takaisin vakkariduuniinsa Suomessa, itse olen ollut täällä Suomessa kotona vajaa 2v ja 3v lasten kanssa. Ensi kuussa lähdemme sitten Espanjan aurinkoon viettämään leppoisia päiviä, tai mies tietty joutuu olemaan töissä päivät, mutta itsellä lasten kanssa hieman erilaista kotiarkea kuin täällä, ei malttaisi millään odottaa! :) :)
Kommentit (13)
Minulla siellä juuri mies työreissulla, asteita kuullemma kymmenisen, kuukauden päästä varmaan jo lämmin.
Myönnän nyt, että olen sulle kateellinen, koska ite en pääse mihinkään lentopelon ja laivakammon takia.
En paljon, mutta perusjuttuja, olemme reissanneet ennenkin Espanjassa vähän mutta ei näin pitkää aikaa :)
ap
Oikeasti kyllä se on aivan tavallinen espanjalainen kaupunki jos oikeille alueille osaa mennä, tai haluaa.
Siellä voi viettää viikon kaksi ilman nähden ja tavaten vain turisteja tai sitten niiden viikkojen aikana törmää vain satunnaisiin turisteihin ja elelee espanjalaisten keskellä - ihan miten haluaa.
(espanjalaisia) siellä ja espanjalaisten kanssa ainakin minulla synkkaa. Voisin ihan mielellään lähteä itsekin sinne joskus joksikin aikaan. Puoli vuotta on siinäkin mielessä hyvä aika, että ei varmasti ehdi kyllästyä/tulla koti-ikävä.
Itse olen asunut 4 vuotta Hollannissa ja ensimmäinen ja viimeinen vuosi näistä oli parhaita.
ystäväperheemme oli myös juuri reilu vuosi sitten fuengirolassa asumassa. mies kävi töissä ja vaimo oli lasten kanssa kotona.
rankinta oli kuulemma ne työajat miehellä: espanjassa kun vietetään iltapäivällä siestaa juuri siihen aikaan, kun lapset nukkuivat päiväunia. eli vaimon piti yksin hoitaa lapset kellon ympäri klo 9-21, miehestä oli lähinnä seuran pitoon silloin siestan aikana. siellä ei taideta suomalaista 8 h virka-aikaa tuntea.
joten jaksamista! nauti ihmeessä olostasi ja lapsistasi, anna heille rakkautta ja aikaa.
koirankusettajaa, lapsenvahtia, roskiksen tyhjentäjää, ihan mitä vaan? tahtoo mukaan.
Hieno tilaisuus, nauti nainen