Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2282)

Vierailija
881/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjo Heikkilä oli samalla luokalla. Hauska ja viihdyttävä tyyppi. Ei liikuttu samassa porukassa, mutta ihan normaalin mukava tyttö.

Ollaan todennäköisesti oltu samassa koulussa.

Pirjo oli tosiaan jo silloinkin hauska, viihdyttävä ja esiintymisestä nauttiva tyyppi - ja lahjakas! Oli myös varsin mukava ja oikeudenmukainen. Hän oli yksi luokkamme tukioppilaista ja muistan hänen pariinkin otteeseen olleen selvittämässä tilanteita, joissa esim. vanhempi oppilas oli kiusannut jotain meistä nuoremmista. Pirjo talutti kiusaajan uhrinsa eteen ja käski pyytämään anteeksi. Eivät muuten kiusanneet sen jälkeen!

Vierailija
882/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä voiko julkkiksesta puhua mutta Iina Salin. Ala-aste samassa koulussa. Tuolloin huomiota hakeva pissis koulukiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sanoa, kun on niin pieni paikkakunta. Mutta yksi tunnetuimmista suomalaiasista hevimuusikoista on ollut samassa koulussa, en muista häntä kovin hyvin, kun on vähän nuorempi. Hengaili kuitenkin kaverini veljen sekä jonkin verran nuoremman serkkuni kanssa, kun oli heidän kanssaan saman ikäinen. Nyt sitten tutkimaan, ketkä ovat tosi pieniltä paikkakunnilta kotoisin. Aika moni itse asiassa. 

Timo Kotipelto?

Julkkiksista en tiedä, mutta kai nämäkin siihen menee.. Itse kävin samaa koulua eräiden veljesten kanssa joista oli talvella juttua kun hakkasivat erään tyypin ja jättivät siihen paikkaan kuolemaan.. :/

Olisi kiva kuulla millaisia Leppäsen veljekset olivat lapsina/nuorina. Kun tuollaiseen pystyivät.

Ketä nämä Leppäsen veljekset ovat ja mitä siis ovat tehneet?? On mennyt ihan ohi tuo tapaus. Itse luulin ensin, että tuossa joku tarkoitti niitä Koskelan murhaajia, mutta eiväthän ne tosiaan olleet mitään veljeksiä keskenään.

Oletan että siinä tarkoitetaan Kannuksessa tehtyä erittäin ikävää asiaa joulukuussa 2019. Oli paljon juttua mm Iltasanomissa. Ja minfossa.

Vierailija
884/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandra oli joskus alemmilla luokilla.

Oliko lihava jo silloin?

Olin töissä Hyvinkään Subwaylla, jossa hän kävi usein. Arvostan aina ihmistä, joka kohtelee asiakaspalvelijoita ystävällisesti; Diandra oli/on kyllä yksi heistä. Aina tosi mukava, kiitosta ja hyviä päivänjatkoja tuli aina.

Ps. kommenttisi on täysin aiheeton.

Niin oli, todella typerä ja alhainen. Diandra on tosi kaunis ja säteilevä. Jos olisi laiheliini tai edes laihempi ei olisi niin lumoava kuin nyt, hänelle sopii hyvin tuo pieni täyteläisyys.

Vierailija
885/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koski oli samassa yläkoulussa. Suski oli jo tuolloin, 20 vuotta sitten, vähintään yhtä bitch kuin nykyisin.

Vierailija
886/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi Rautiaisen kanssa samalla luokalla Pihlajamäen kansakoulussa

Vierailija
887/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne Aaronin kanssa samassa koulussa. En tunne häntä, mutta ei tainnut olla penaalin terävin kynä. Myös lähiöprinsessa Kaisa metso oli siinä koulussa. Oli hyvin huomionkipeä ja velkojaan ei tuo bb-friidu maksanut takaisin.

Vierailija
888/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa entisen Salkkarinäyttelijä Susanna Anteroisen kanssa, oli pari-kolme vuotta nuorempi ja oikein nätti nappisilmä. Siskonsa taisi olla samalla luokalla kanssani, ei julkkis.

Samoin näyttelijä(ex?) Maija Junno oli samassa koulussa.

Molemmat tytöt olivat oikein mukavia, ei pahaa sanaa.

Vierailija
889/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Saramon kanssa koko peruskoulu rinnakkaisluokilla.

Vierailija
890/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka kerrotte täällä olleenne jonkun julkkiksen kanssa samalla luokalla tai koulussa, kertokaa hänestä jotakin, jokin muisto tai käsityksenne hänestä. Näin näitä olisi kiinnostavampi lukea. Pelkkä ”olin sen ja sen kans samassa koulussa” ei anna lukijalle mitään.

Oon periaatteessa samaa mieltä, mutta itse en tällä kertaa maininnut kuin pelkän nimen, koska en halua antaa tietoja itsestäni täällä. Jos kerron mitä oikeasti tiedän tästä tyypistä niin se rajaa porukkaa aika lailla

Voit rauhoittua, henkilöllisyytesi tuskin kiinnostaa ketään. Ehkä on silti parempi, jos et laita edes julkkiksen nimeä tai alaa, kirjoitat vaan että "olen". Tosin siitäkin saattaa naapurin Merja tunnistaa, jos olet kertonut, että olet ollut julkkiksen kanssa samalla luokalla. Hetkinen muuten...taidankin tietää kuka olet!

Vierailija
891/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyty Paimion lukiota samaan aikaan Petri Laaksosen kanssa

Aloitin yläasteen siinä betonikuutiossa saman vuoden syksyllä, kun te keväällä pääsitte sieltä.

Petristä kyllä tiesi kaikki Euroviisujen johdosta. Minun aikanani siellä oli tuleva tangokuningas, jolla oli rockyhtye Kerosen bändi.

Vierailija
892/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jup kirjoitti:

En nyt tiedä voiko julkkiksesta puhua mutta Iina Salin. Ala-aste samassa koulussa. Tuolloin huomiota hakeva pissis koulukiusaaja.

Nyt näyttäisi olevan syrjinnän vastainen ja tasa-arvomyönteinen ainakin nimellisesti...

Vierailija
893/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy McCoy

Vierailija
894/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Katainen, Mikko Hirvonen, Minna Pantzar, Päivi Happonen, Peter Dhuy, Mikko Valtonen....ainakin nämä.

Vierailija
895/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Muranen, oli yksinkertainen ja hieman jälkeenjäänyt .

Vierailija
896/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna Koski oli samassa yläkoulussa. Suski oli jo tuolloin, 20 vuotta sitten, vähintään yhtä bitch kuin nykyisin.

Jotenkin ei yllätä...

Vierailija
897/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli Sofia Belorfin kans samassa koulussa. Ihan järkyttävä kiusaaja oli koulussa tämä diiva.

Vierailija
898/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini oli Sofia Belorfin kans samassa koulussa. Ihan järkyttävä kiusaaja oli koulussa tämä diiva.

Oliko Ylivieskassa?

Vierailija
899/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli. Edellinen viesti ei tainnut hön ketjuun tulla.

Vierailija
900/2282 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan kans sellainen harvinaisuus etten ole kenenkään julkkiksen kanssa ollut samaan aikaan koulussa. Hyvä ystäväni oli ollut aikoinaan Juha Veijosen kanssa samalla luokalla ja Juha oli rankasti kiusannut ystävääni. Joskus humalassa puhui siitä enemmän, muuten ei oikeastaan koskaan ja kieltäytyi katsomasta mitään missä Juha Veijosen naama näkyi. Koulukiusaus on jättänyt pahat jäljet häneen, näkyy vielä näin vuosikymmenienkin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän