Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2235)

Vierailija
2181/2235 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna Kauppila surumieleinen

Vierailija
2182/2235 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YleX:n Vikin kans AMK:ssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2235 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Kesyssä ala luokalla kun yläluokalla oli Suvi Lukkarinen kaunis pitkä vaalea tyttö .Me nuoremmat sitä tietty ihailtiin .Siitä tuli sitten Miss Suomi 1976.

Yhtä luokkaa alempana minusta oli hiljainen kiltti poika ,joka aina tuli meidän kahden tytön  seuraan se ei tykännyt olla luokkansa poikien kanssa .Se oli Tarmo Uusivirta jo siihen aikaan Tare  Hänestä tuli sitten kuuluisa nyrkkeilijä joka voitti amatöörinä 171 ottelustaan 150 ja kaksi MM hopeaa ja EM  kultaa 1979 ja Pohjoismaiden mestari oli kahdesti siirtyi myöhemmin ammattilaiseksi ja voitti 31 ottelusta 24 .

Oli surullista kuulla ,että lukea että elämä sitten päättyi niin surullisesti .Ikinä en olis uskonut että meidän kiltti ja hiljainen puhekaveri olisi nyrkkeilijä tulevaisuudessa .

Oma matikan opettajani Matti Pulli tuli sitten myöhemmin kuuluisaksi Hiihtoliiton Valmentajana  ja erityisesti  tietysti Matti Nykäsen valmentajana.

Matti Pul

Myöhempinä aikoina Pulli kertoi, kuinka Nykänen oli hänelle kuin oma poika. Vielä viimesinä elinvuosinaan kaipasi häntä.

Vierailija
2184/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puustjärven. En samalla luokalla mutta sanassa koulussa nuorena. Hän oli kaupunginjohtajan tytär. Äitinsä oli siis kaupunginjohtaja. Asuin samalla kadulla, mutta kadun yläpäässä lähellä uimahallia. Muistaakseni valittiin kaupunginjohtajaksi kun palasivat Chilestä. Rikkaita ihmisiä. Minusta hän oli ihan samanlainen kuin nytkin, siis julkisuudessa nyt. Hänhän sanoi Elämäni biisissä juuri vastikään, ettäkaipasi Chilen reissun jälkeen pois koko ajan, pois liian pienistä ympyröistä. Ei meillä yhteisiä kavereita ollut, mutta eiköhän pienissä kaupungeissa kaikki suunnilleen nuoruusiässä tunne toisensa jollain tavalla.

Vierailija
2185/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussi oli vuotta ylemmällä luokalla. Oli suosittu ja ihan uskomattoman kaunis jo silloin 16-vuotiaana :)

Olette kaksi idioottia ja pösilöä.

Vierailija
2186/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella -yhtyeen laulaja (Maria) kävi pitämässä sijaisena joitain oppitunteja. Hevisauruksen rumpali kävi saman yläasteen, samaan aikaan. 

Vierailija
2187/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

preetta tokoi

Vierailija
2188/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähtiä luokkakavereissani

minun tietääkseni,

mutta veljeni, yksinhuoltajan

poika, on tehnyt

menestyksekkään uran.

Hän on yksityishenkilö, 

vaikka lausuntojaan on

medioissa työn psta vuosien

varrella kuultu monet kerrat.

Mainetta rapakon takana luonut 

kiekkoilija, hra x, asui hetken

aikaa samassa lapsuustalossa

kanssani.

Lisää: Maailmalla kunnioitettu,

nopeasta, ketterästä skalpellistaan

tunnettu neurokirurgi pönötti usein

samassa hississä kanssani.

Tämä ollessani metrin

korkuinen, tarkkasilmäinen mupelo.

(🤔 > aivan oikein. Tuo tutkaileva,

kaiken salamannopeasti skannaava

'🤔' hymiön analyytikkoilme oli kasvoihini

etsattu jo synnytyslaitoksella.👋).

Eliittikirurgi menehtyi 2023 76-vna,

poimin kuolinuutisen mediasta.

Kiekkoilijan kauniiksi varttuneen tyttären

poimin joskus somea tekemässä.

Vierailija
2189/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Edellinen ainoani ketjussa.

Hyvää huomenta.

Vierailija
2190/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätini ja satonen. Tätiä oksetta yhä.

Niin nyt jälkikäteen. . .

Sama homma yhdellä nykyisellä persukansanedustajalla. Oli aikanaan monen mielestä mahtava tyyppi kokoomuslaisena, mutta moni hänen fanittajansa (osa jopa liimaili mainostarroja autoonsa vaalien alla) yökkii nyt, vaikka tyyppi on ihan sama kuin aiemminkin. 

Vierailija
2191/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deanin James, Conneryn Sean, Eastwood ja Bogart oli hyvii tyyppei. Ne tuli aina multa kyselee, että kuinka saada mimmei ja olla cool. Mä olin niille idoli ja hengattiin paljon yhdessä. Hyvii muistoi ja stoorei oliks vaikka kuinka. 

Ollaan sitten oltu samassa koulussa. Minä muuten sanoin Deanin Jimmylle, että kannattaa esittää heteroa ja olla tyttöjen suosiossa, jos niinku meinaat filmitähdeksi. Hän oli semmoinen runopoika.

Clintti, Connie ja Boogie, kuten heitä kutsuin olivat jo koulussa kovia tappelijoita ja saivat sitä kautta tyttöjen suosiota. Conniella oli jo koulussa vähän traumaa ohuista hiuksistaan ja hän pelkäsi kaljuuntuvansa.

Vierailija
2192/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin Urho Kekkoselle hiustenhoitoa. Olin siis hänen luokkansa opettaja.

Vierailija
2193/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Närhi oli samalla luokalla. Tosi mukava oli ja poikien suuri suosikki.

Vierailija
2194/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari ajoi yläasteella pappa-Tunturilla

Vierailija
2195/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Ketä ovat siis Mitra ja Tiia? Jotain tubettajia?

Vierailija
2196/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin BB-Kakin kans samalla luokalla, hyvä tyyppi.

Kola Olli oli samalla luokalla mun serkun kanssa, kuulemma

veikeä tyyppi ja muijat kävi kuumina Olliin.

Että kyllä niitä julkkisia meidänkin suvussa tunnetaan.

T.Maukka

Vierailija
2197/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Dean ja Jimmy Dean ovat kaksi eri tyyppiä. Edellinen oli nuori kapinallinen jättiläinen joka lähti Eedenistä itään. Jälkimmäinen oli erakkomiljardööri Willard Whyte Bond-leffassa Timantit ovat ikuisia. Molemmat ovat varmasti olleet jonkun taviksen kanssa samalla luokalla koulussa.

Vierailija
2198/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Hokan.

Vierailija
2199/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Ketä ovat siis Mitra ja Tiia? Jotain tubettajia?

Jotain puputtajia??

Vierailija
2200/2235 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa koulussa luokkaa tai kahta alempana oli Pepe Willbergin tytär (vanhin) ja Seppo Kankaan poika oli samalla luokalla. Tuskin moni tietää kuka oli Seppo Kangas.

Muistan kun kukko juoksi yli kankaan Urheiluruudun avausanimaatiossa.