Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
2161/2176 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi - Sisko Multimäki oli rinnakkaisluokalla ala -asteella . Esiintyi Naapurilähiössä jotain 60 - 70 luvulla . 😅

Vierailija
2162/2176 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2176 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Kankaisen seurassa oli mukavaa.

Erkinharju
2164/2176 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 'Bull' Mentula oli Koskin (Valkeakoski) lukiossa vuotta alemmalla luokalla. Jari oli selvästi minua lyhyempi, varmaan max. 180cm ja painoi kenties about 65kg, mutta oli mallia 'pullukka'. Vaikka luokka-asteiden välillä oli HYVIN vähän kommunikointia, tiesin, että tyypin kutsumanimi oli 'Monttu-Mentula', koska jätkällä oli koko ajan 'luukku auki' eli toisella kotimaisella kielellä ilmaisten MM oli ns. 'mouth-breather'.

Ja sitten, (käsittämättömän) monien muiden koskilaisten, jopa (mielestäni suht tavallisten) lukiopoikien tapaan, mitä minun on edelleenkin vaikea ymmärtää, MM alkoi popsimaan nappeja ja tykittämään roinaa. Normityypeillä ja erityisesti naisilla tuntuu edelleenkin olevan vaikeuksia ymmärtää lihasmassan nopean kasvattamisen ja 'tehosteiden' välinen yhtälö. Jopa se tunnettu Itävaltalainen (ei se viiksimies) bodari lopulta tunnusti tykittäneensä (vähintään) kaksin käsin, kuten kaikki muutkin 'ammattilaiset'.

"Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?"

- En tiedä Mentulan (alemman ikäluokan) kavereista, mutta joka päivä jätkän koulun käytävillä nähneenä voin sanoa, ettei ainakaan lukioaikana todellakaan ollut mitään fanikööriä. Ja miksi olisikaan ollut, hemmo kuitenkin oli tuossa vaiheessa vain ihan tavallinen pullukka, eikä edes 'kaunis poika', saatika Koskissa opettajien suosimista perheistä (tehdas, pankit).

Vierailija
2165/2176 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2166/2176 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään.

Vierailija
2167/2176 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään muun, jos ei itseäni lasketa mukaan.

Vierailija
2168/2176 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahest kirjoitti:

Nikke ankaran kanssa olin samalla luokalla, todella mukava kaveri oli jo sanansäilä hallussa ala asteella. muistelen lämmöllä.

Kova naistenmies, monesti välitunnit meni herralla naisten kanssa suudellessa :).

Kiveriön ala-aste sitten kyseessä! Minä muistan myös hänet, oli vuotta ylemmällä luokalla. Oman luokkani kovistytöt hengailivat myös hänen kanssa ja itsehän olin kiusattu ja hyljeksitty. Monesti hengasin yksin välitunnit ja tämä porukka taas keskenään. Välillä siitä porukasta joku huusi jotain naljailua  minulle ja pelkäsin heitä mutta muistan että itse NA ei ikinä sanonut minulle mitään ilkeää, tosin olin jo varautunut valmiiksi hänenkin olevan koulukiusaajatyyppi porukan vuoksi. 

Hengasi yleensä huppu päässä ja kädet lökäreiden taskuissa. Mutta tosiaan hän hengasi vähän ikävien ihmisten kanssa mutta ei itse jäänyt mieleen ilkeänä tyyppinä

Vierailija
2169/2176 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu ja Tuire Pentikäinen, Arto Nyberg, Sanna Saarijärvi. Kahdesta ekasta en kauheesti tiedä suosittuudesta/kavereista. Arto oli muistaaksen sellanen velmuilija kavereidensa kanssa, Sanna käsittääkseni aika päällepäsmäri ja kai suosittukin. 

Vierailija
2170/2176 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksander Stubb oli pahimman luokan koulukiusaaja.

Eli Alex kurmootti pahinta luokkaa? Sehän on vain oikein.

Vierailija
2171/2176 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla mainitsi sabina särkän olleen aika paha koulukiusaaja. Ei yllätä sitten ollenkaan. Niin vahvat koulukiusaaja ja mean girl vibat heti alusta lähtien 

Vierailija
2172/2176 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri Summanen. Rovaniemellä oltiin kavereita peruskoulu-/lukioaikana. Mukava kaveri.

P Summanen kävi ainakin lukionsa Lappeenrannassa.

Ei käynyt koko lukiotaan. Tai sitten muistan jotakin väärin. Olin Summasilla yövieraana Rovaniemellä, kun asuivat Vesalan marketia vastapäätä Rovaniemen lukion vieressä. Voi olla, että muistan väärin, milloin muuttivat pois Rovaniemeltä.

Petteri totesi itse käyneensä lukion Lpr:ssä, joten  taisi käydä kokonaan.

Kuten myös aloitti samassa kaupungissa teatterin harrastamisen ja kohtasi tulevan vaimonsa.

Isänsä oli kapiaisena Rovaniemellä.

Vierailija
2173/2176 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon Salen elämäkerran tässä jokin aika sitten, niin siellä sanottiin, että sille riitti kunhan ei saanut ehtoja tai jäänyt luokalle.

Ja hyvin taisi Sale silti elämässä pärjätä. Salen periaate kannattaa opettaa kaikille lapsille.

Nykyään voi opiskelupaikan saamisen kanssa tulla ongelmia, kun suurin osa valitaan halutuimpiin paikkoihin (joihin oikiskin kuuluu) todistusten perusteella.

Vierailija
2174/2176 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini ja satonen. Tätiä oksetta yhä.

Niin nyt jälkikäteen. . .

Vierailija
2175/2176 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deanin James, Conneryn Sean, Eastwood ja Bogart oli hyvii tyyppei. Ne tuli aina multa kyselee, että kuinka saada mimmei ja olla cool. Mä olin niille idoli ja hengattiin paljon yhdessä. Hyvii muistoi ja stoorei oliks vaikka kuinka. 

Vierailija
2176/2176 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Rydmanin kanssa olin samalla luokalla ala-asteella,oli todella ärsyttävä besserwisser,M39.