Mistä johtuu, että mieheni on takakireä seksin jälkeen tai seuraavana päivänä seksistä?
Yleensähän miehet kiukuttelevat seksin puutetta, mutta tämä mies taas seksin jälkeen.
Kommentit (17)
ja aina joutuu pettymään. Se, että mälli lentää, ei tarkoita että olisi välttämättä tyydytetty.
M30
olen tullut siihen tulokseen että se liittyy jotenkin miehen läheisyyden tarpeeseen ja sen säätelyyn. en ota siitä enää stressiä ja tiedän olla menemättä kiehnäämään kamalasti seuraavana päivänä.
se mikä sinusta on " takakireä" tila on se miehen normaali tila. Sellainen mies olisi aina jos olisi aina tyydytetty. Naista välttelevä mies joka haluaa keskittyä tärkeämpiin asioihin. Valitettavasti vaan yleensä päällä on panetus ja se laittaa mielistelemään sitä naista koska pukille on pakko päästä.
enene saamista mies tykkää siivota ja muuta puuhailla, seksiä seuraava päivä meneekin vittuillessa ja sohvalla löhötessä..
kannattaa ikinä antaa, jos siitä seuraa vittuilua. senkun antaa odottaa seksiä ja mieskin on kuin aurinko kun yrittää saada...
juurikin erosin muunmuassa tän takia.ei meil sujunu enää mikää.ei ees seksi.ja mulle on iha sama vaik olisin ollu miehen mielest löysä.huono oli hänkin...
Sama täällä. Selitystä ei saa, kun kysyy.
Ongelma voi olla myös lääketieteellinen. Googleta POIS-oireyhtymä, josko taudinkuvauksessa olisi yhtäläisyyksiä miehesi käytökseen.
Miehesi haluaisi lisää seksiä ja olettaa sitä saavansa kun eilenkin sai.
Kun ei saa niin on pettynyt ja kireä.
Juuri niin, mies ajattelee siinä, että nythän alako tuleen pillua. Sitten seuraavana päivänä huomaakin, että se eilinen olikin vain sääliseksiä ja pariin viikkoon ei taas tipu yhtikäs. toki siinä helvetin äreeksi käy nöyräkin tossukka.
Meillä on ollut samaa ilmassa myös joskus ja lueskelin jostakin, että syynä voisi olla testosteronitason nopea romahtaminen. Että sellaisia tuuliviirejä jotkut miehet ovat, täysin hormonien heiteltävissä..
No mulla on kanssa joskus kun ajattelet että, taas menee mahollisesti viikko venatessa seuraavaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kanssa joskus kun ajattelet että, taas menee mahollisesti viikko venatessa seuraavaa kertaa.
Se tuntuu typerältä itsestäkin mut kyllähän te naisetkin kiukkuutte välillä :D En tosin tiedä et miten kovin hän kiukkuu!? En itse sitä ulospäin kovin paljon näytä...tai ainakaan toivottavasti se ei näy :D Ei siis joka kerran jälkeen vituta...sit pitäs jo huolestua :D
Mutta oikeesti tietääkö kukaan, että mikä on tuo vanne joka kiristää mieheni päätä seksin jälkeen?