Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä heitän nyt hanskat tiskiin

Vierailija
12.02.2008 |

En enää jaksa tätä yrittämistä. Tässä kierrossa kaikki oli kohdallaan, mutta ei kun ei. Pientä tuhrua tulee jo ja mieli maassa. Ei taida tulla meille vauvaa, vuosikaudet jo yritetty.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää mielekkyyttä elämästäsi kuitenkin, muista asioista. Tsemppiä.

Vierailija
2/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sitä kumminkin toivoo..eikö ole kumma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että munasolu ei irtoa. Muutaman kierron verran kokeiltiin clomeja, eivät tepsineet. Yksi kierto puregon-pistoksia takana eikä sekään näytä tehoavan. Siittiöissä ei ole vikaa.

ap

Vierailija
4/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja onnea yritykseen!

t. Hoidoilla lapsen saanut

Vierailija
5/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei, menkää kunnon hoitoihin. Niistä melkein kaikki saavat avun.

Vierailija
6/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin helppo sanoa

Vierailija
7/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muukin tarkoitus kuin äitiys. Jotkut eivät saa lasta, vaikka olisivat kuinka ihania vanhempia, jotkut taas saa vaikka eivät pysty kantamaan huolta. Ainahan sinulle jää vaihtoehdoksi myös adoptio.

Kunhan muistat ettei koko elämän pidä kulua lasta haaveillessa ja asiaa surressa. Maailmassa on myös paljon muutakin aivan ihanaa ja tarkoituksellisuutta. Voimia Sinulle.

Itse päätin lopettaa lasten hankkimisen yrittämisen kolme vuotta sitten. Yritimme 5 vuotta, ja se viisi vuotta opetti minulle sen ettei kaikista tule äitejä ja elää voi silti onnellisesti.

Vierailija
8/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että munasolu ei irtoa. Muutaman kierron verran kokeiltiin clomeja, eivät tepsineet. Yksi kierto puregon-pistoksia takana eikä sekään näytä tehoavan. Siittiöissä ei ole vikaa.

ap

Vierailija
9/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kaduta jälkeenpäin jos saatte vauvan kotiin!

Koeputkihedelmöitys varmaan seuraavana teillä vuorossa jos noinkin pitkälle olette menneet tutkimuksissa.

T. 7 vuotta epätoivoa, nyt kaksi ihanaa ICSI-lasta

Vierailija
10/10 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerran todistetusti ollut raskaana. Mieheni ei lämpene hoidoille, on hänen mielestään liian teknistä. Hän ei vaan tunnu ymmärtävän asiaa minun kannaltani. Olen nyt 33-vuotias enkä haluaisi olla ihan kauhean vanha ensisynnyttäjä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi