Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi vapaaehtoisesti viedä alle 3 vuotiaan päiväkotiin?

Vierailija
12.02.2008 |

Siis, jos ei ole pakko mennä töihin. Meidän 2v joutuu nyt aloittamaan hoitouransa, kerta kaikkiaan ei ole enää varaa olla kotona. Itken jo nyt päivittäin sitä, etten saa enää viettää päiviäni lapsen kanssa ja että lapseni joutuu vieraiden hoidettavaksi. Miten te muut olette selvinneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pystytte miehesi kanssa järkkäämään haun ja viennin niin, ettei tule hirveän pitkää hoitopäivää.

Vierailija
2/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vuotta kotona riitti mulle oikein hyvin ja puoltoistavuotias pärjäsi päiväkodissa ihan mukavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka varmasti viihtyy kotonakin. Musta tuntuu vaan niin pahalta viedä lapsi sinne isoon lapsiryhmään muutaman tädin hoidettavaksi. Siellä sitten seisoo pihalla sateessa ja räkä valuu nenästä, tiedän että kärjistän, mutta liian monta tällaista olen nähnyt.

ap

Vierailija
4/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa et miten tarhassa menee. Meinasin puolessa välillä työmatkaa soittaa etten tul sittenkään töihin kun itku oli kurkussa..

MUTTA,kas kummaa kun menin hakemaan lasta:hän oli saanut yhden päivän aikana uusia kavereita,tätit oli kuulema kivoja ja kysyi vielä pois lähtiessä minulta:saanhan mä äiti varmasti tulla vielä huomennakin :)

Kaikilla alku ei ehkä suju niin helposti mutta me oltiin lapsen kans liikaa toisissamme kiinni kun olin ja olen edelleen yh,omassa talossa ei ollut yhtään kaveria(ei lapsiperheitä)..

Vierailija
5/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan, miten kamalia ekat päivät ja viikot olivat ja luulin, että kuolen kun en saa olla lapseni kanssa kotona. Kyllä se siitä! Nopsaan sen unohtaa, että on kotona ollutkaan ja tottuu.

Vierailija
6/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on tosin jo 2v.6kk, mutta silti...Olen varmaan oikea kanaemo, mutten millään raaskisi antaa häntä hoitoon. Ollaan nyt opeteltu muutamana päivänä hoitoon jäämistä, eikä se oikeastaan ole hullummin sujunut. Minä vaan en kestä katsoa tuota liikuttavaa taaperoani siellä " villien" isompien lasten jaloissa. Pikkuiseni on kotona reipas ja rohkea, mutta isossa ryhmässä vetäytyy vain reunalle katselemaan muiden touhuja, eikä uskalla leikkiä ollenkaan. Jännittää myös kovasti nuo vessakäynnit ja syömiset. Juu, juu, ja tiedän, että muutkin ovat selvinneet, mutta ne muut eivät ole olleetkaan juuri tämä minun ikioma rakas pikku tipuni!

Vierailija
7/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 1-vuotiaat ja alle ovat kyllä ihan " säilössä" ja pihalla usein istuvat rattaissa.