Helvetti! 1v10kk kaataa AINA ruokajuoman ruokaan tai lattialle. Oon niin hermona..
Ei ole kyse etteikö ymmärrä asiaa vaan tekee sen ihan kiusallaan.. Mitä teen? Toine asia on se että lapsi häiriköi joka kerta ku yritän tiskata tai tehdä ruokaa. Roikkuu lahkeessa ja huutaa.. Sekin on raastaavaa. Oon yh enkä voi laittaa lasta mihinkään siksi aikaa.
Kommentit (9)
Maito nokkamukiin. Sano, että se on vauvojen muki, koska et osaa juoda isojen lasten mukista. Meillä toimi joskus, poika halusi ison pojan mukin.
Ja anna huutaa, ja tee tiskit pois. Ei siinä muu auta. Paitsi josku piirretyt.
ja nokkamuki tosiaan niin kauan kuin jatkaa tuota
vaan et anna sitä juomaa kuin ruoan jälkeen. Jos tahtoo aiemmin annat itse lasista.
10 sekuntia???? No huuda sitten mieluummin lapsellesi, jos itse olet liian laiska pesemään mukia.
Sekö, että sä olet työssäkäyvä ja yh, oikeuttaa sut käyttäytymään pientä lastasi kohtaan kuin idiootti?
Niin meilläkin tota, ja aina kun se alkaa sujua, tulee taas uusi kausi kun uhmataan ihan tahallaan kaikessa, mm. ruokajuoman kanssa.. ;)
Ja puurolautanenkin on NIIN kiva kaataa ylösalaisin ja alkaa lätsytellä käsin sitä puuroa. 2v4kk lapsi
Vieressä vaan istut ja ruoat ja juomat pois jos leikki alkaa. Kyllä ton ikäinen jo saa alkaa opetella pöytätapoja (tai muuten on tuloksena aina hirveä sotku vähintäänkin).
siis sellainen Ainun taikamuki, josta ei saa kaadettua juomaa lattialle.