Sen kummemmin taustoja kertomatta(jos ei ole " pakko" )..
Lapseni isä meni eromme jälkeen uusiin naimisiin ja sai hänen kanssaan lapsen.
Yhteinen lapsemme on ollut viimeisen 4vuotta isällään joka toinen viikonloppu. Jossain vaiheessa sain selville ettei tämä uusi vaimo halua lastamme nähdäkään;ei kestä kuulema ajatusta että hänen miehellään on lapsi edell. suhteesta!
No,lapsen isä teki tapaamisilleen stopin joksikin aikaa,mutta nyt taas näkee poikaamme säännöllisesti,mutta eivät voi mennä hänen ja uuden vaimonsa kotiin siksi aikaa.
Kaikista eniten mua surettaa se,että lapseni kiintyi velipuoleensa ja toisin päin,nyt eivät ole nähneet yli puoleen vuoteen!
En kai itse voi tehdä mitään ja olen suruissani poikani puolesta,koska hän tajuaa että uusi" äitipuoli" ei tykkää hänestä eikä hän saa viettää aikaa velipuolensa kanssa. Poika kun oli niin tohkeissaan isoveljen roolissa kun on mun ainokainen.
Olen sanonut exälleni,etteikö hän voisi olla molempien poikien kanssa joskus yhdessä mutta vastausta ei ole tullut..
Kommentit (8)
että isä veisi molemmat pojat jonnekin välillä, näkisi veljet toisiaan. Koska isän uusi ei kuitenkaan " kiellä" kokonaan tapaamisia, voi olla toivoa että pojat näkisi toisiaan kuitenkin kerta isä on halukas esikoistaankin tapaamaan.
nen lapsi ja lapsenlapsi.. Ei sillä,mummi tykkää pojanpojastaan eikä ole sanonut koskaan mitään mut tiedän et on omiakin ongelmia.
Vierailija:
Lapsellasi on oikeus isään ja veljeen halusi tämä ilkeä äitipuoli sitä tai ei. Jos ei isän kotiin voi mennä, niin sovit tapaamiset sitten toisella tavalla.
Ei mies kai kuitenkaan voi pakottaa uutta naistaan antamaan lastansa näihin tapaamisiin? Tai voi joo, ja se on sitten siinä se parisuhde. Toki sitten eron jälkeen voi isä käyttää molempiin lapsiinsa tapaamisoikeutta ja siinä tapaa molemmat lapset toisiansa samalla kun isä lapsiaan.
kun tuollaista asiaa ehdotin.
Tarkoitin tuolla salaa tapaamisella sitä,että hän saattaa olla kertomatta esim. perjantaisin että lähtee tapaamaan meidän lasta;vaimo sit soittelee perään..Nyhverö! Sillä oli joskus meidänkin yhdessäolo aikana tapana joskus lähteä " kavereilleen käymään" ,eikä sitä saanut pariin päivään kiinni..
Vierailija:
Tarkoitin tuolla salaa tapaamisella sitä,että hän saattaa olla kertomatta esim. perjantaisin että lähtee tapaamaan meidän lasta;vaimo sit soittelee perään..Nyhverö! Sillä oli joskus meidänkin yhdessäolo aikana tapana joskus lähteä " kavereilleen käymään" ,eikä sitä saanut pariin päivään kiinni..
Tällä miehellä on jo aiemminkin ollut vastaava tilanne, miksei silloin tavannut lastaan reilusti kun oli sun kanssa? Tapaako nyt molempia edellisen liiton lapsiaan salaa? Ei hitto.
johan siis VARMASTI exäsi vaimo alkaa suostumaan siihen, että lapsen tapaamiset hoidetaan heidän kodissaan :))))
Siitä on aikaa monta monta vuotta. Mut se siitä..
Nro 10,toi olis hyvä idea! Vois kyllä eron ottaa siinä tapauksessa meihestään mutta sehän kai ei sitten ole mun murhe..?
Lapsellasi on oikeus isään ja veljeen halusi tämä ilkeä äitipuoli sitä tai ei. Jos ei isän kotiin voi mennä, niin sovit tapaamiset sitten toisella tavalla.