Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ärsyttää lapsen äitipuoli

Vierailija
12.02.2008 |

en ole sitä maininnut kenellekään, mutta mulla ärsyttää mitä lapsi kertoo hänestä. Ei saa syödä milloin mitäkin, mitä eukko ei halua kämpässään syötävän. Lapsi ei sais harrastaa mitään, kun se on niin kallista " käy lenkillä" sanoo mun lapselle, se on ilmaista. Ottivat kissan, kun tietoinen on, että lapsi sille allerginen. Onneksi käy vain harvoin, nyk 1xkk joten pärjätään asian kanssa. Exä on niin naikkosen pauloissa ettei tajua asioita, ei sillä, en ole edes yrittänyt. Kissasta kyllä sanoin, että mitäs kun lapsi on allerginen---sanoi vaan että kissa on nyxälle kuin lapsi. HAH

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan samaa ruokaa kuin muutkin perheenjäsenet. Joskus toki hankin jotain extraa ihan vaan lapsille, mutten hänelle siis mitään ihmeempiä yleensä tarjoa.

Vierailija
2/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietystikään sinä et pidä tästä äitipuolesta, tehän olette kilpailijoita. Ei lapsesi välttämättä aina aivan viattomuuksissaan näitä typerimpiä laukaisuja sinulle kerro - hän haluaa sinulta vähän paijaamista, kuinka hän on taas joutunut kärsimään vääryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi harrastaa ratsastusta. Ollaan exän kanssa sovittu että maksetaan harrastus puoliksi, on sen verta kallista. Nyxälle se ei sovi.

Vierailija
4/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet maalaiset taitavat olla semmoisia. Ehkä hän ei itsekään ole koskaan saanut harrastaa, lähinnä kotitöitä tehdä. Ja superhienoa jos on saanut lukea kotona tai " tyhjää kävellä" . Kaikissa perheissähän ei ole aina sitäkään.

Joo, näin sitä tulee kriisejä, kun monta perhekulttuuria ympätään yhteen. Kukaan ei sitä totuutta kanna, mutta mielipiteitä tietysti on suuntaan ja toiseen.

Tietyllä tavallahan se äitipuoli ei ole päättämässä, mitä teidän lapsenne saa harrastaa, mutta toisaalta taas rahat ovat tod näk hänen asuttamastaan taloudesta veks - joten ymmärrän, että asia tuntuu sitä kautta omakohtaiselta.

Vierailija
5/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee uusi sopimus kuvioon, suullinen sopimushan on vain sanahelinää juridisesti, että sinä vastaat lapsen harrastuskuluista yksin. En tietenkään voi varmasti sanoa kun en tunne lapsesi isää, mutta oletan että jos lapsen harrastus alkaa rasittaa heidän parisuhdettaan ja jopa talouttaan, tulee varmaan maksut lankeamaan yksin sulle.

Vierailija
6/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

monet maalaiset taitavat olla semmoisia. Ehkä hän ei itsekään ole koskaan saanut harrastaa, lähinnä kotitöitä tehdä. Ja superhienoa jos on saanut lukea kotona tai " tyhjää kävellä" . Kaikissa perheissähän ei ole aina sitäkään.

Joo, näin sitä tulee kriisejä, kun monta perhekulttuuria ympätään yhteen. Kukaan ei sitä totuutta kanna, mutta mielipiteitä tietysti on suuntaan ja toiseen.

Tietyllä tavallahan se äitipuoli ei ole päättämässä, mitä teidän lapsenne saa harrastaa, mutta toisaalta taas rahat ovat tod näk hänen asuttamastaan taloudesta veks - joten ymmärrän, että asia tuntuu sitä kautta omakohtaiselta.

se on näin. Nyxä on pienestä kylästä lähtöisin, ei tajua tän maailman meininkiä siinä olit ihan oikeassa. Mulla vaan harmittaa, että tää äitipuoli tekee sellasen olon lapselle ettei saisi just mitään tehdä kuin hengittää :/. Lapsi käy kuiten vain 1xkk ja aina on paha mieli kun sieltä tulee.

ap

Vierailija
7/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla vaan harmittaa, että tää äitipuoli tekee sellasen olon lapselle ettei saisi just mitään tehdä kuin hengittää :/. Lapsi käy kuiten vain 1xkk ja aina on paha mieli kun sieltä tulee.

ap