Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Olen tekemässä juustoista kasvisosekeittoa...

Vierailija
12.02.2008 |

..johon ajattelin pistää sipulia, porkkanaa ja perunaa. Pistänkö lisäksi siihen keittojuureksia, vihannessekoitusta? Siis sellaista missä on kukkakaalia, papua ja mitä siinä nyt on?? Sit laitan koskenlaskijaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ne soseutuu.

Vierailija
2/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosekeittoon nyt käy kaikki mahdollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perunaa, porkkanaa ja sipulia, kasvisliemikuutio ja timjamia (tuore tai kuivattu). Ja sitten vielä mustaa koskenlaskijaa (toki muutkin värit käy mutta tässä on vahvin maku). Tosi hyvää!!!

Vierailija
4/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo neste, jos soseutusvaiheessa näyttää että jää liian paksuksi niin mitä nestettä lisäätte?

Vierailija
5/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasta tahansa tulee varmaan hyvää. Mun keitot jää yleensä aina liian löysiksi, mutta jos olisi turhan tuhtia, niin hyvin voi vaikkapa maidolla löysentää. Tai vedellä.

Vierailija
6/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää paksuksi niin voit soseutuksen jälkeen lisätä joko vettä tai maitoa ja sitten vain vielä kiehautat. Jos taas tulee liian löysää niin voit suurustaa peruna tai maissijauhoilla. Minä en tosiaan laittaisi mitään vihannespusseja enää tuohon, 3 makua kasvissosekeitossa on hyvä, ei enempää. Sitä paitsi tulee ruman väristä jos sekoituksessa on esim herneitä tai papua. t:6

Vierailija
7/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä on vain muutama maku. Esim. peruna-purjo-sosekeitto kuulostaa kauhealta mutta on tosi hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi