Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenkäekspertit, apua! Saako Vincentin kenkiä Suomesta?

12.02.2008 |

Tahtoisin nämä popot pojalle kevääksi, mutta enpä ole niihin missään törmännyt.

http://www.vincentshoestore.com/produkter.aspx?menuItem=Shoes&id=22&pro…

Onko kenelläkään näköhavaintoa näistä tai edes mistään Vincentin tuotteista? Netistä toki saa, mutta toisaalta olisi kiva nähdä kengät livenä ennen ostoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla on ohje, kuinka lapsen jalka mitataan ja sinne lähetetään MITTA ei kengännumero. Ja ne lähettävät sopivan kengän.

Ja aina sen voi palauttaa ja vaihtaa jos ei sovi. Oma lapseni sai mitan perusteella sopivat kengät. Uskallan suositella.

Vierailija
2/11 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nettisivuilla ja kengät olivat tosi kivan näköisiä. Eli olisin mahdollisesti kiinnostunut.

-Hemu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemu, voin laittaa sinulle kuvia, jos haluat. Toiset on sellaiset tukevammat " lehmänkarvaiset" mustavalkoiset kävelykengät/lenkkarit tarrakiinnityksellä ja toiset kivat siistimmät tennarityyppiset, tarrakiinnityksellä myös. Tosi kivoja ja trendikkäitä kenkiä, mutta tosiaan ei omalle pojalle mahdu. Minulla on tapana ostaa pojalle kivoja kenkiä varastoon ja aina välillä käy näin ikävästi että unohtuvat...

Voit laittaa minulle vaikka viestiä osoitteeseen eh1705@kolumbus.fi

Vierailija
4/11 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useammatkin Vincentin kengät ja ollaan tykätty - mä kun olen ollut sitä mieltä, että on hyvää vaihtelua lenkkareille ja poika taas sitä mieltä, että on ihan lenkkarit ;-)

Stockalta on meidän Vincentit ostettu, en tiedä, että onko tänä keväänä mallistossa.

Vierailija
5/11 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että joudun netistä tilaamaan popot niin muutama kysymys vielä: Onko lesti leveä vai kapea? Kuinka hyvin kenkä vastaa kokonumeroaan? Pojalleni on aikaisemmin hyvin istuneet esim. Kavatin kengät. Nämä Vincentithän ovat ruotsalaiset (kai?) , joten ajattelin että josko malli ei sitten olisi kovin kapeaa... Vai voikohan tällä tavalla yleistää?

Vierailija
6/11 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Stockalla nähnyt enää Vincentejä. Tykkään niistä itsekin tosi paljon.

Meillä on muuten kahdet käyttämättömät koon 25 Vincentit pojalle, jos koko on sopiva...Unohtui käyttää ja nyt eivät mahdu enkä ole saanut aikaiseksi niitä myydäkään = (

Vierailija
7/11 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ovat kapeat, koska melban esikoisella on niitä ollut. Toisaalta eivät kovin matalat, koska meidän esikoisella niitä taas ei ole ollut :o) Ts. melban kanssa samoja kauppoja kierretään ja kengistä on kirjoiteltu, kummankin lapsilla kapeat, isot jalat. Meillä muuten tokaluokkalaisella jo koko 39, joten aikuisten puolelta saattaa löytää, jollei kantapää vain liian leveä.

Vierailija
8/11 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis lisätä, että melban pojalle on sopinut korkeammat kengät kuin meidän lapselle, esim. Kavatilta (heh, olen sentään tavannut melban lapsen joskus, ettei ihan oudolta tämä vaikuta...)

Vierailija
9/11 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne Vincentit, jotka meillä oli oli aika normit - vertaisin ehkä lähinnä Kavatin kesäkenkiin tai Pionin kesäkenkiin. Mitä kokoa sä kaipaat? Meillä on tuossa pieneksi jääneissä jotkut, jotka lienee kokoa 33-35... pitäisi kaivaa esiin, joten jos suht sitä kokoluokkaa, niin voisin mitata niistä pohjan mittaa, tosin eihän se välttämättä mitään kerro, jos ja kun kenkä on eri... Minusta kyllä kivat kengät, kun ovat nahkaiset. Nyt muuten saatiin ostettua toiset kengät, jotka on äidin mielestä kävelykengät ja pojan mielestä lenkkarit ja mikä parasta ovat vielä goret eli ne on Superfitin kengät. Niin, mutta noita Vincentejä on ollut usein hulluilla päivillä, en muista, että onko kuulunut normaaliinkin valikoimaan.

Riikalle pitää sanoa, että meidän pojan jalan muoto on näköjään kasvanut, sillä me jouduttiin jättämään kahdet kengät käyttämättä, toiset oli Elefantenin sandaalit ja toiset on Timberlandin sandaalit. Ei vaan mahtuneet jalkaan korkeus/leveyssuunnassa. Ihme juttu kun sekä mulla että pojan isällä on tosi kapea jalka ja on minusta ollut mulla ainakin 30 v asti ja isällään taitaa olla vieläkin. Pienemmän pojan isän jalka onkin sitten rotevampaa sorttia, joten meilläkin varmaan päästään jo pienestä pitäen Tepsujen ja Kavatin maailmaan hänen kanssaan, mikä tietty talvikengissä on oikein kiva juttu. Nuo muut eurooppalaiset kun ei aina älyä tehdä tarpeeksi lämpimiä kenkiä. Niin ja meidän ekaluokkalaisen kengän koko on nyt sitten 37-38... kohta menee mun ja pojan kengät sekaisin ja eittämättä hällä on yhdet niin mageet Timben kengät että pitihän niitä sovittaa, mut ei ne mulle mahtuneet, yhyy.

Vierailija
10/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että kuopuksella " helpompi" jalka. Meilläkin kuopuksen jalka on vähän korkeampi, mutta kapea. Vaikeaa on vain se, että jalat kipeytyvät helposti :o( Toinen jalkaterä sisään päin kääntynyt ja jalat lonkkaan asti tavallista jäykemmät. Kasvukivuiksi diagnosoitu; käytännössä pitää olla todella tarkka kenkien kanssa ja kylmän, kastumisen.

Minulla on oma jalka nykyisin kokoa 41, joten esikoisen vähän käytetyt kengät menivät kaverinsa äidille...Isällä jalka kokoa 45, littana ja kapeahko, joten saa nähdä, mihin asti tyttöjen jalat veeeeenyyyyyvääät.

Vierailija
11/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarvitaan kokoa 28-29 ja tahtoisin ehdottomasti nuo raita-kengät. Poikakin tykästyi niihin kuvan perusteella, sanoi ampiais-kengiksi. :)

Täytynee varmaankin sitten harkita netistä tilaamista, vaikka se vähän epäilyttääkin kenkien osalta. Onneksi näiden hinta ei ainakaan ole suolainen, jos vaikka malli olisikin huti-ostos...