Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin toisen lapsen - ikää mulla 39. Esikoinen 10.

Vierailija
20.11.2008 |

Kannattaako? Uskaltaako?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on neljä. Vanhin jo 17 ja nuorin 4 vuotias. Olen nyt 37 vuotias ja olen aivan varma, että ens tai seuraavan vuoden aikana haluan vielä kokea raskauden ja sen ihanan vauvan tuhinan. (tietysti siihen liittyy paljon muutakin).

Haluan, että ympärillä on elämää ja pienten jalkojen tepsutusta. Tässä iässä nautin jopa siitä, että leluja on lattioilla :) En kaipaa aikaa, että paikat on tiptop ja saan tulla je mennä kuten haluan. Minulle tärkeintä on ihmisten välinen läheisyys ja muista välittäminen. Sellainen lämmin henkinen perhe elämä.

Ja toiveissa on, että omat lapset perustaisivat varhain perheen. saisin sitten hoivata heidän pienokaisia.

Vierailija
22/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan saattaa harmitella, jos jättää tekemättä. Joten ei muuta kuin peittoja pöllyttelemään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 39 kun sain toisen lapseni ja esikoinen oli tuolloin 20 vuotias. Tein vielä kolmannenkin heti perään.

En ole katunut vaan ollut iloinen. Lisäksi elämänkokemusta kun on enemmän osaa toimia paremmin kuin silloin nuorenpana.

Vierailija
24/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet kylläkin aivan kunnossa lääkkeillä, mutta ikää on myös tuo 39v. Eli onkohan liikaa riskitekijöitä siis ikä ja verenpainetauti?

Vierailija
25/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on uskaltautunut samaan? Kuinka on mennyt? Kuinka lapset tulevat toimeen noin suurella ikäerolla?

Sanottakoon, että minulla ja pikkusiskollani on ikäeroa 10-vuotta. Olen nyt 28 ja sisko 18. Meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä, eikä paljoa olla tekemisissä. Eipä se silti tarkoita, etteikö teillä toimisi.

Vierailija
26/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyvät kaverit. Kateus ei vaivaa kuten isosiskon kanssa, joka lähes minun ikäiseni.

Vierailija
27/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tuttavani on tehnyt esikoisen vasta 36 veenä, yksi teki ensimmäisen 39 veenä ja siitä 3 lasta putkeen 4 vuoden sisällä.

kyllä jaksaa ;), itse pelkäsin myös että jaksanko mutta nyt jo malttamattoman odottelen vauvan syntymää...

Vierailija
28/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ryhdyin samaa. Ikää 38 v ja kolmatta odottelen. lapset jo 10v ja 8v ja innoissaan tulokkaasta.

Vierailija
29/29 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 30v. ja sisko 20v. Meillä on taas paljon yhteistä, on aina ollut. Varsinkin lapsena ja nyt taas aikuisena. Ehkä silloin, kun sisko oli teini ja minä sinkku baari-ihminen, oli vähän vähemmän yhteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä