Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Enteileekö supistukset synnytyksen lähestymistä vai tuleeko niitä muuten vaan?
12.02.2008 |
Anteeksi tyhmä kysymys ja kysymyksenasettelu, mietityttää vaan vaikka kai näin kolmatta odottaessa luulisi jo tietävän... Mulla nyt 37+2 ja kipeitä supistuksia tulee aika paljon, etenkin iltaisin ja viime yönä heräsinkin kipeisiin suppareihin.
Aiemmissa raskauksissa en muista mitään tällaista, eka synnytys käynnistyi vesien menolla 39+4 ja toka käynnistettiin 41+5, silloin ei ollut yhden yhtä supistusta aiemmin. Voisiko olla että tämä meinaisi tulla jo aiemmin? Olen varautunut odottamaan sinne 42. viikolle kyllä... Ei mulla ole oikein mitään vielä valmiinakaan, apua!
Kommentit (2)
Aina sitä ajattelee että jospa nämä tästä kovenisivat mutta sitten pikkuhiljaa laantuvat taas. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ite oottelen myös kolmatta ja samoilla viikoilla kun sinä.
välillä mullakin tulee iltaisin ja öisin kipeitäkin suppareita, ei ollu edellisistä tällaista.
mutta luulen että nämä johtuu vaan siitä että paikat ovat niin " löysät" ja kivut tuntuu herkemmin ja saattahan ne paikat olla jo vähän aukikin,mutta sekään ei kerro aina kuinka lähellä se synnytys todellisuudessa on. (heh, no maksimissaa kuitenkin kuukausi enää)
en mä usko että tässä vielä kuitenkaan synnärille lähetään moneen viikkoon.