Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aborttia ei pitäisi hyväksyä?

Vierailija
12.02.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihminen alusta asti.

Vierailija
2/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn äärimmäisessä hädässä. Äidin henki vaarassa, äiti raiskattu tms. Ainahan abortissa kuolee ihminen, joten esim vammaisuus ei ole minun mielestäni oikeutus aborttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempana haittana kuin sellaisen kärsimyksen, joka on vain muiden ihmisten päässä. Varhaisilla viikoilla abortoitu sikiö ei tiedä itse " kärsimyksestään" tai mistään mistä jää paitsi. Sen sijaan jos lapsi tulee perheeseen jolla ei ole voimavaroja hoitaa lasta niin kuin pitäisi, kärsimys voi olla todella suurta ja seuraukset tuhoisia. Olen iloinen siitä, että nämä abortteja liukuhihnalta tekevät esim. tekevät niitä abortteja, heistä ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä olekaan vanhemmiksi. Sitä paitsi uskovaiset, eiköhän se sikiö sitten teidän näkemyksen mukaan vaan mene taivaaseen. Että onko sekään niin kamala kohtalo?

Vierailija
4/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen voi omalta osaltaan päättää asiasta. Siis hyväksyy tai ei hyväksy kun sellainen tilanne koittaa itselle. Muuten ei pidä tuomita (eikä ole valtuuksia) puuttua muiden tekemiseen.

Kaikissa maailman maissa tapahtuu abortteja, ehkä eniten niissä joissa se on " kiellettyä" .

Vierailija
5/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tuskin sinulta tulee kysymään lupaa.

Vierailija
6/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jokainen voi omalta osaltaan päättää asiasta. Siis hyväksyy tai ei hyväksy kun sellainen tilanne koittaa itselle. Muuten ei pidä tuomita (eikä ole valtuuksia) puuttua muiden tekemiseen.

Kaikissa maailman maissa tapahtuu abortteja, ehkä eniten niissä joissa se on " kiellettyä" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi