Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh. Miksei Huutiksessa voisi olla sama systeemi kuin Ebayssä. OV

Vierailija
11.02.2008 |

-Olisi kivempi, jos kohde sulkeutuisi sekunnilleen ajallaan eikä niin kuin nyt, jos joku tekee huudon just ennen sulkemisaikaa, kohteen aukioloaika venyy.

-Jos kohteessa on sekä osta-heti että huuto mahdollisuus ja joku tekee huudon, olisi kiva, että se osta-heti mahdollisuus katoaisi.

-Myyjä saisi blokata tai poistaa ei-toivottujen huutajien huutoja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittely. Mä ainaklin haluan vain tehdä kauppoja, muualla seurustelen.

Toiset vaan on niin dorkia, että antaa negaa jos vain maksaa, eikä kiittele ja kumartele ja ilmoita maksaneensa : (

Vierailija
2/13 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyjät tykkää, kun kehaisee vähän niiden vaatteita. Loistopalautteita olen saanut ja paljon alennuksia kinuttua. Siellä muuten pitää osata tingata. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nimittäin karsisi paljon noita hätähousu myyjien ja ostajien antamia negoja, kun maksu tai paketti ei ole tullut heti. Myös ne negat ja neutraalit karsiutuisi, jos toinen ei ole antanut palautetta.

Vierailija
4/13 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähintäänkin kysäistä.

Vierailija
5/13 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vois rauhassa olla paskapää-myyjä, jos ei vain antaisi ostajalle palautetta, niin ei tulisi omat huonot palautteet näkyviin, ymmärsinhän väärin ajatuksesi, toivon niin...

Vierailija
6/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt joillakin mainintoja " Tuote lähtee postiin, kun maksu näkyy tilillä. Maksusta ei tarvitse erikseen ilmoittaa." Sen lisäksi kun käytät vakioviestiä ja laitat myös vähintään omakuvaukseen siitä maininnan, niin ei kysellä toivottavasti tilinumerojakaan. Palautteita ei kannata jättää väliin, koska ne on oleellinen osa huutista. Ilman niitä voisi yhtä hyvin kaupitella tavallisella osto- ja myynti-palstalla.

Ostajana ei yleensä kannata olla tuppisuuna, jos ei ole varma myyjästä. Aika monien myyjien olen nähnyt laittavan neutraalia ostajalle, joka ei viestittele maksusta ja tuotekin voi tulla hyvin hitaasti, ellei ilmoittele.

Vierailija
7/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli vois rauhassa olla paskapää-myyjä, jos ei vain antaisi ostajalle palautetta, niin ei tulisi omat huonot palautteet näkyviin, ymmärsinhän väärin ajatuksesi, toivon niin...

Mä en tajunnut sun järjenjuoksuas ollenkaan!!

Tarkoitin noita paskapää tyyppejä, jotka antavat heti negan, jos ostajasta tai myyjästä ei ole kuulunut esim. viikossa mitään eivät sitten viitsi esim. laittaa uutta viestiä tyypille, yleensä nuo hoppuperseet antavat sen negan jo kolmen-neljän päivän sisällä.

Ja jotkut antavat negan/neutraalin, jos eivät ole itse saaneet palautetta.

Jos tuota palautetta ei pystyisi enää muuttamaan, ihmiset todellakin miettisivät kahdesti ennen kuin lätkäisisivät negan/neutraalin turhan takia.

Vierailija
8/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen nähnyt joillakin mainintoja " Tuote lähtee postiin, kun maksu näkyy tilillä. Maksusta ei tarvitse erikseen ilmoittaa." Sen lisäksi kun käytät vakioviestiä ja laitat myös vähintään omakuvaukseen siitä maininnan, niin ei kysellä toivottavasti tilinumerojakaan. Palautteita ei kannata jättää väliin, koska ne on oleellinen osa huutista. Ilman niitä voisi yhtä hyvin kaupitella tavallisella osto- ja myynti-palstalla.

Ostajana ei yleensä kannata olla tuppisuuna, jos ei ole varma myyjästä. Aika monien myyjien olen nähnyt laittavan neutraalia ostajalle, joka ei viestittele maksusta ja tuotekin voi tulla hyvin hitaasti, ellei ilmoittele.

Ja palautteen anto EI OLE PAKOLLISTA! Ja jos joku ei osaa/viitsi/muista/jaksa antaa palautetta, niin hänelle ei todellakaan mennä antamaan siitä negaa. Koska palaute annetaan kauppatapahtumasta, EI mistään palautteen antamisesta/antamatta jättämisestä!

Vierailija
9/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten asia huomataan, jos laittaa kohteen kuvaukseen. Kaikki eivät huomaa sieltäkään. Aika monet huomaavat, vaikka ei etukäteen varoittelisi mitenkään.

YHDESTÄKÄÄN kaupasta (satoja olen tehnyt) en ole antanut ostajalle negaa enkä neutraalia palautteen puuttumisen vuoksi eikä se kuulu asiaan. En kuitenkaan voi kiistää, etteikö palautteen antamatta jättäminen antaisi vaikutelman, että jotain on mennyt pieleen. Itse jätän palautteen antamatta silloin, kun jotain ON pienimuotoisesti mennyt PIELEEN, mutta en katso neutraalia vielä aiheelliseksi.

10

Vierailija
10/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehahdan vaan toisinaan ihmisistä, jotka poimii huutiksessa rusinat pullasta, mutta eivät halua sitoutua siellä noudatettaviin tapoihin, kuten palautteisiin.

Vierailija
11/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin kuulua niihin, jotka kitisevät koko ajan palautteista.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, antaako kaikki palautetta vaiko ei. Mulla on tällä hetkellä 140 palautetta ja jos kaikki olisi antaneet palautetta, niin palautesaldo olisi tällä hetkellä varmaankin lähemmäs 300. Itse kyllä annan aina palautetta, paitsi joskus jos huutajia on ollut paljon ja postittavia kohteita samaten, niin joku palaute saattaa jäädä antamatta.

Ja nykyisin teen myös niinkin, että jos toinen ei anna kenellekkään palautetta, niin en mäkään viitsi antaa tuolle palautetta.

Vierailija
12/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoistani tulleista palautteista en aina edes tykkää! Se harmittaa, kun myyjänä teen usein paljonkin työtä kauppojen onnistumisen eteen (kuvaukset, yhteydenpito, nopea postitus) eikä ostaja anna siitä palautetta. Myyntipalautteet on mielestäni paljon tärkeämpiä kuin ostoista tulleet ja niitä kaipaisin! Myyn nimittäin paljon vähemmän kuin ostan.

Nekin myyntipalautteet mitä olen saanut menevät ihan liian nopeasti toiselle sivulle, kun ostopalautteita tulee paljon enemmän!

Vierailija
13/13 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä täällä teen on eri asia! :D

Koulussakaan en haistatellut opettajille koskaan, vaan mieluummin menin vaikka takapihalle potkimaan roskiksia. Av on se takapiha. :D