Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat = paskoja ihmisiä?

Vierailija
11.02.2008 |

Sain tässä hetki sitten todella ison summan rahaa perintönä ja hyppäsin sossun elätistä isokenkäiseksi yhdessä yössä. Nyt lähes kaikki lähipiirissäni olevat itkevät minulle, kuinka heillä ei ole varaa mihinkään/ kuinka elämä on epäreilua- ja odottavat minun maksavan kaiken?? Yksi ihminen pisti vuokrasuhteensa vaaraan, koska odotti että minä makselen hänen takuunsa ym. kun muuttaa isompaan (??) kämppään!! :O

Siis miten ihmiset voivat käyttäytyä näin?? Vuosia olen heidät tuntenut, mutta iästä ja sukupuolesta huolimatta kaikki ovat muuttuneet vaivaisiksi.

Ja jossen johonkin suostu, selän takana puhutaan että kyllä se raha muuttaa ihmistä..! Prkle!! :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monet osaavat yllättää rahanahneudellaan, ja kun miehen kanssa ollaan leikkimielisesti haaveiltu esim. lottovoitosta ym. isommasta rahantulosta on todettu että salassa se pidettäisiin. Tai ainakin niin salassa kun voi (sanottaisiin esim. että saatiin just rahaa asuntoon mutta ei muuhun tmv)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko se joku tuntematon amerikantäti? Gimme a break... :)

Vierailija
4/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mua ole jelanneet, miks olisikaan, enkä ole kyllä rahaa pyytänytkään. Ei se ole sukulaisten velvollisuus elättää aikuisia ihmisiä.

Vierailija
5/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin masennuskierteen myötä lopettamaan opiskelut ja siitä se rahattomuus alkoikin; ei työtä, ei lähipiirin tukea. :( Tämä ei ole provo eikä tilanteeni kuulemma ole edes harvinainen, mutta vituttaa!

Vierailija
6/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista logiikkaa. No, riippuu tietty sukulaisuusasteesta.

Vierailija:

ei ne mua ole jelanneet, miks olisikaan, enkä ole kyllä rahaa pyytänytkään. Ei se ole sukulaisten velvollisuus elättää aikuisia ihmisiä.

Vierailija
7/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lisäksi monia ihmisiä, joiden kannustaminen henkisesti/rahallisesti on loppunut siihen pisteeseen, kun on diagnoosi tullut ja syy pahalle ololle löydetty. :( Perheet ovat todellakin pahimpia näissä tapauksissa..! Sympatiani kaikille, jotka ovat samaa joutuneet kokemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi