Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pala kurkussa.

Vierailija
11.02.2008 |

En tiedä miten otin miehen sanomiset niin " vakavasti" , siis niin että vieläkin harmittaa.

Mies oli lähdössä lähikauppaan ostamaan joitain perustarvikkeita ja tehtiin kauppalistaa, sanoin lopuksi että tuo mulle jotain hyvää karkkia (mies ei syö) ja hän sanoi, että tulihan se sieltä, ja no mitä karkkia sieltä nyt pitää tuoda?

Ei kuulosta näin kirjoitettuna nuo sanat miltään, mutta jotenkin ne jäi vaimaamaan ja sanoin että älä sitten tuo mitään. No toi se kuiteski pussin.

Päätin olla koskematta karkkeihin. Nyt on jotenkin murheinen mieli..mix se noin sanoi?

Olen ihan normaaleissa mitoissa oleva, makeasta ja karkeista olen aina pitänyt...outoa joo, mutta tuli tosi paha mieli...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuulevinasi jotain mitä mies ei sanonut. Olet kuulevinasi moitteet ainaisesta karkin syönnistä, kenties pelkäät hänen ajattelevan että olet lihava jne.

Ehkäpä mies vaan oikeasti odotti, että pyydätkö, kun usein pyydät. Ihmetteli, etä etkö aiokaan pyytää.

Mieshän toi vielä sen pussinkin.

Vierailija
2/2 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitä paitsi epäterveellistä, vaikkei läskimooses olisikaan. Turhia lisäainepommeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi