Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri kertoi että täällä on haukuttu mun lapsen nimeä.

Vierailija
11.02.2008 |

On harvinainen nimi, ja hesarissa oli lapsemme kasteilmoitus. Täällä oli sitten haukuttu ja ihmetelty? nimivalintaamme.

Kyllä on aikuiset ihmiset säälittäviä, muuta en voi sanoa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% nimistä, varsinkin jos ei jotain ole omalle lapselle hoksannut antaa. :)

Vierailija
2/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa huomannu että täällä on aikast ilkeätä sakkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jättäsin kaverilleni moisesta mainitsematta. Tais olla piilovittuilua kaveriltas.

Vierailija
4/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
5/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei voi paljastaa mikä sen jessicapetterin nimi on.

Itsehän kannatte vastuun valitsemastanne nimestä.

Vierailija
6/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia asioita! Kysypä kamultasi, mikä oli hänen motiivinsa!

Vierailija
7/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väliin tule ajatus, kuinka kauheaa onkaan että ilmeisesti kaikki nämä säälittävät ihmiset täällä ovat jonkun äitejä. Ei ihme että on mm. koulukiusaamista!

Vierailija
8/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tälläisellä palstalla ensimmäistä kertaa, en ole aikaisemmin tästä kuullutkaan, vaikka lapsia mulla on jo kolme.

Mä en nyt jaksa ruotia kaverisuhdettani täällä. Sitä vaan ihmettelen että miten aikuiset ihmiset on noin ilkeitä, ei ole ihmekään että nykyään lapset on samaamaata, kun kotoa saavat noin ruman mallin.

Vierailija
9/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen tälläisellä palstalla ensimmäistä kertaa, en ole aikaisemmin tästä kuullutkaan, vaikka lapsia mulla on jo kolme.

Mä en nyt jaksa ruotia kaverisuhdettani täällä. Sitä vaan ihmettelen että miten aikuiset ihmiset on noin ilkeitä, ei ole ihmekään että nykyään lapset on samaamaata, kun kotoa saavat noin ruman mallin.

täällä :D Joo niin varmaankin

Vierailija
10/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään aikuisia oikeasti ole. Vai onko? Alko pelottaa... onko nää tosiaan aikuisten tekstejä täällä??

Vierailija
11/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini?

Henkisesti jälkeen jäänyt?

Vierailija:

Alko pelottaa... onko nää tosiaan aikuisten tekstejä täällä??

Vierailija
12/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ei oo vieläkään suostunut/kerennyt/muistanut täällä käydä, vaikka olen kuinka houkutellut, oikein harmittaa. Mutta tulee se päivä vielä joskus..

Ap:eelle sen verran että, älä välitä. Täällä nyt on kaikkea paskaa joukossa, ei sille mitään voi.

Vierailija
13/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kehuttukin. Eikai ketään yllätä että makuja on monia?

Vierailija
14/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastuutonta laittaa erikoinen nimi sen takia kun vanhemmat siitä pitävät, tyyliin Jeesus, Vampyra, Nasu-Petteri, jne.

Vierailija
15/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni vastuutonta laittaa erikoinen nimi sen takia kun vanhemmat siitä pitävät, tyyliin Jeesus, Vampyra, Nasu-Petteri, jne.

Vierailija
16/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nimen, mutta en kehtaa koska se on ainoa sitä nimeä Suomessa. Näin ollen en kehtaa edes anonyymisti paljastaa sitä nimeä.

Vierailija
17/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin osasit viestissä 12 hienosti allekirjoittaa -ap

En mä ainakaan ennen tiennyt, mikä ihme ap oikein on. Mutta ehkä tämä ap sitten tiesi:)

Vierailija
18/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan täysin samantekevää, mitä muut pitävät lapsen nimestä? Niinkuin on täysin samantekevää mitä muut ajattelevat ylipäänsä mistä tahansa, ei kai nyt tuollaisesta voi kukaan nokkiinsa ottaa?

Vierailija
19/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eiköhän se ole ihan täysin samantekevää, mitä muut pitävät lapsen nimestä? Niinkuin on täysin samantekevää mitä muut ajattelevat ylipäänsä mistä tahansa, ei kai nyt tuollaisesta voi kukaan nokkiinsa ottaa?

Mitä ilmeisemmin AV-mammoille on kauhean tärkeää, mitä he pitävät toisten lasten nimistä. Tää on kyllä niin huvittava paikka toisinaan. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Mutta meitä on moneksi.

Vierailija
20/27 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties siksei, että AV-mammojen kaltaiset ääliöt haukkuvat kaikkea, mikä poikkeaa omasta mausta.