Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* SYYS 04 Uuteen viikkoon, hops! *

11.02.2008 |

Eikö oikeasti pinoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasapuolisesti kaikille voimia! Mitään en muista kommentoida!

eli omaa napaa vaan...

Oltiin viikonloppuna ystäväni luona kyläilemässä :( toisena yönä Ee alkoi oksentaa ja kun päästiin kotiin Aa jatkoi :( Kyläily meni muuten ihan putkeen sekä aikuiset että lapset nauttivat hyvästä seurasta.

Työrintama edelleen aika sekava, eilen oli palaveri perusturvajohtajan kanssa ja yritin selvittää etten oikeesti jaksa... saa nähä oliko mitään vaikutusta. Olen kuitenkin itseeni tyytyväinen että sain suun auki. Päätin myös että haen osittaista hoitovapaata. Eli tekisin vain 4 päivää viikossa. Elimistökin alkaa olla loppu mulla on kauhee väsymys kokoajan, migreeni n. 2xviikko, tykyttelyä päivittäin olen harkinnut vakavasti työterveyslääkäriä, mutta kun ne on kaikki ns. työkavereita :(

Positiivista: Aa on ihanassa iässä, nauraa/hymyilee paljon, opettelee kovasti puhumaan (ehkä n. 50 sanan varasto) ja apinoi kaiken mitä Ee tekee.

Meen valittamasta, pulkkamäkeen...

Mari

Vierailija
2/21 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joka päivä kirjoittaneeni. Kovasti hämmästyin, kun huomasin vain mielessäni teille puhuneeni. Kuulumiset toki joka päivä luettuna.

Töissä pukkaa kiirettä. Pikemminkin kiire on jo sellainen, että kasautuvat pinot pöydälläni vain huutavat (osa lopulta joutuu roskakoriin, liian myöhässä mihinkään), tulipalojen sammuttelemista, kokoaikaista dead-lineä. Aina, kun yhden homman aloittaa, tulee pöydän viereen joku, joka tarvitsee huomiota heti-mulle-juuri-nyt. Delegoiminen olisi jalo taito. Jossain vaiheessa vain homma on siinä vaiheessa, ettei edes jaksa ajatella, että ehtisi jotain vielä jollekin opettaa. Että tehdään tämä nyt itse vain alta pois. Eikä vain oikein ole sopivaa, jolle jotain jakaa. Voi, kun sopiva tyyppi osuisi kohdalle. Sellaisen palkkaamista ei ole kielletty, mutta mistä sellaisen löydän? Ramika..voisitko pakata kotisi ja perheesi ja tulla meille töihin? :-)

Antsan nalle on pipi. Sillä on kuulemma " nenu pipiänä" ja " xxxtauti" (en saanut selvää mikä ja siitähän poika vasta suuttuikin). Antsa oli jo tarhassa, mutta ääni on vielä painuksissa ja yskii.

Keskimmäiselle laitoin pikkuletit eilen illalla. tänään oli niin kaunis, kun meni kouluun.. Niinpä sitten oli tietenkin poikakaveri (siis kaveri joka on poika, ennen paras kaveri tarhasta asti, nykyisin ei enää ihan yhtä hyvä kaveri) liikuntakerhossa kiusannut ja lopulta potkinut mahaan :(

Jaksamista kaikille toivotan minäkin

Mukavaa loppuviikkoa!

Saamuska♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olisin jo nukkumassa flunssani takia, mut odotan vielä miestä ja neitiä tk reissulta. Neidillä oli kuitenkin paha korvatulehdus :( Hyvä toki, että asia selvisi vasta nyt, mutta harmi, ettei vaan menty aiemmin käymään. Tai käytiinhän me ma, mut se oli liian aikaisin. Voi olla, et joudun vielä mennä itekin käymään, jos löytyiski joku syy ja sais jonku kuurin ja jos ei, niin sitten täytyy vaan sairastaa, kunnes paranee. Huomenna siis.

T@hti

Vierailija
4/21 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit päässytkään lääkäriin :( Aikaisintaan pyhänä tai ens viikolla, jos ei tauti sitä ennen rupea hellittämään. Ja särkylääkettä " kuurina" vaan :(

No, onneks on vkl. Ja äitini haki esikoisen ja Pekka syyslapsosen yökylään.

T@hti

Vierailija
5/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy viihtyi Muumien parissa eilen. Jääsadun lopuksi hän vielä kalasti itselleen Niiskun, josta tuli heti niin rakas, että se piti saada unikaveriksi. Mieskin soitti alppikylästä hyvää yötä-puhelun, niin Typy vain sanoi puhuvansa joku toinen päivä isin kanssa eikä halunnut puhelimeen.

Huomenna on taas koetusten koetus, kun pitäisi ehtiä yhdessä liikkeelle ennen kukonlaulua. Typy on hidas herääjä ja liikkeelle lähtijä. Vain jälkimmäinen lienee minulta perittyä :-)

T: Keilin

Vierailija
6/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kan Hilma viihtyi muumeissa tosi hyvin!

Oli aivan intoa piukassa,höpötti kun ruuneperi asian tiimoilta vielä unissaakin ;)

Mä kävin poistattaa tänään yhden viisurin.Ei ollut paha juttu,nyt enään yks jäljellä.

Taidan lähtee itekin päikyille.

Oma kurniva napa paras :)

Ramika

Vierailija
7/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin viihdyttiin hyvin Muumi Jääsadussa. Olin syyspojan ja työkaverin ja hänen samanikäisen tytön kanssa. On tainnut moni syyslapsonen siellä käydä:)

Meillä on nyt nukuttu hieman paremmin. Neiti herää keskimäärin 2-3 kertaa yössä ja hyvin lyhyesti kerrallaan. Jotenkin sitä itse on kuitenkin edelleen yhtä väsynyt. Kai se vaatii pitkän ajan ennen kuin kaikista univeloista toipuu. Muutenkin masentaa tää ainainen harmaus ja kurahousukeli. Odotan jo aurinkoista kevättä!

Syyspojalla aloitettiin nyt lääkitys hypoglykemiaan. Viimeisissä kokeissa löytyi merkkejä myös hyperinsulinismistä. En edes tarkalleen tiedä onko lääkitys nyt siihen kun lääkäri vaan soitti ja lähetti reseptit postissa. Parin viikon päästä mennään vastaanotolle. Nyt on vaan todellinen ongelma lääkkeiden kanssa. Lääkkeet olivat tosi kalliita lääkelaitoksen erikoisluvan vaatineita lääkkeitä. Alunperin ne on olleet kapseleina mutta apteekki joutui niitä puolittamaan ja tekivat sellaisia pieniä nyssäköitä joissa jauho sisällä. Pojan pitäisi niitä 3 krt päivässä ottaa mutta niiden maku on jotain aivan kamalaa. Ekan kerran annoin puuron kanssa ja tokan rahkan kanssa ja sen jälkeen en ole saanut sitä menemään. Maistoin itse lääkettä tosi vähän ja en kyllä osaa edes kuvailla makua. Se säilyi varmaan 3 tuntia suussa. En tiedä miten saan tän asian rullaamaan. Kohta käy niin että poika ei syö mitään kun pelkää lääkettä ja se vasta onkin huono juttu.

Matkoista oli puhetta viikonloppuna. Just katsoin vanhoja matkakuvia vuosilta ennen lapsia. Kyllä sitä on näyttänyt silloin pirteältä! Nyt peilistä katsoo tosi väsähtänyt ja ei yhtään huoliteltu äiti. Matkalle haluisin minäkin mutta ei ole rahaa. Kesällä tehdään kaveripariskunnan kanssa Kolmårdenin matka ja yövytään pari yötä Norrköpingissä. Sitä odotan innolla. Jenkkeihin haluisin Yniksen tavoin. Saanko udella mihin päin olette menossa?

Jaksamista kaikille ja paranemista Tean perheelle ja muille sairastaville! Onko sulla Tea muuten kokemusta Esport Centeristä? Mä ajattelin vihdoin aloittaa kuntoilun ja katsoin että niillä ystävänpäivänä ilmainen liittyminen jäseneksi.

Helli

Vierailija
8/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, paluu normaaliin päiväjärjestykseen! Pikkuinen pitkillä unilla, oon saanut taas jotain asia-asioitakin hoidettua. Kuten kampaajan ensi viikolle, vaikka taitaa näillä märillä keleilla valua tukka päätä pitkin vaikka sille tekisi mitä. Samalla pakko pätkäistä vähän Vennan kutreja, ovat jo lapaluiden alle mutta niin takkuun menevät että otetaan ees pari senttiä pois.

Helli, hankalalta kuulostaa tuo uusi lääke! Selitettiinkö teille, mistä hyperinsulinismi johtuu? Niin harvinainen vaiva, että täytyy kaivaa kirjahyllystä tietoa itsekin. Kunhan ehtisin. Esport Centeristä - mulla oli Vennan vauva-aikaan kortti sinne, mutta lopetin sitten kun alkoi jumpalle kertyä hintaa välillä 65 ¿kuussa. Paikassa ei ollut mitään vikaa, vika oli minussa ja laiskuudessani. Matkaakin meiltä 500m... ;) Pia N:n jumpat oli ihan huippuja, jos saisi sellaisen kortin että voisi käydä pelkästään niissä, niin kyllä kiitos!

Venna täällä painelee hamosessa ja t-paidassa. Mummo osti uusia kesävaatteita. Kesää odotellessa, tosiaankin. Täytynee ensi viikon hiihtolomalla lähteä Keski-Suomeen lunta katsomaan.

- tea -

Vierailija
9/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaakin ulkona olla kamala ilma. Niin synkkää koko ajan.

Mies ja Veeti ruoka kaupassa. En jaksanut itse lähteä kauppaan. Saa nähdä muistavatko ostaa kaiken mitä piti ja paljonko tulee kaikkea ylimääräsitä. Täällä on ihanan rauhallista. Venla rauhassa leikkii sohvalla ja mulla aikaa olla neissä.

Veeti tykkäsi muumi jääsadusta. Hyvin malttoi istua. Veetin vieressä istuva poika kovasti koko ajan hyppi ja puhui. Piti veetiä välillä muistuttaa ettei lähde mukaan pelleilemään vaan istuu nätisti. Haluaa kuulemma ensi vuonnakin uudestaan. Jatun kanssa pikaisesti nähtiin kun oltiin Veetin kanssa vessa jonossa.

Jos menis pyykit ottamaan koneesta ja laittamaan uuden koneellisen pöyrimään.

Öttis ja lapsukaiset

Vierailija
10/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalaisen sähköposti jumitttaa, toivottavasti ei kestä kauaa.. Yritin jo päivälläkin s.postiin mutta sisään en päässyt.

Sini riekkui viimeyön. Harvinaista. Yleensä nukkuu kuin tukki. Luulin että näki painajaisia kun eilinen päivä oli kovin hektinen. Aamulla syy selvisi; pikkuisella on vesirokko ja kuumettakin oli yli 38. Tollo minä, kun en yöllä ymmärtänyt. Sini on ollut perustyytyväinen sairastaja, selvästi nauttii että saa Rosan Aerius-miktuuraa ottaa, lääkkeen alkuperäistä omistaja on kyllä kovasti tuohtunut, kun isosiskokin saa lääkkeitä. Mentholspiillä Sinin näppyjä pyyhkiessä meinasi tulla sota, ennenkuin ymmärsin että voinhan minä Rosaa pyyhkiä hydrocortisoniin sipaistulla pumpulipuikolla. Sisarukset tuntuvat muutenkin kovin yhteenkasvaneilta. Pureminen on vähentynyt, onneksi. Yhteinen leikkikin alkaa sujua, välillä pitkiäkin aikoja, ilman erimielisyyksiä.

Helli. Entä jos sekoittaisit lääkkeen ihan veteen (niin pieneen määrään kuin mahdollista, esim. kupin pohjalla) ja antaisit lääkkeen ihan suoraan ruiskusta. Uppoaako teillä muuten punajuurisalaatti? Vasta punajuurisalaatti, sai aikoinaan itseltäni sinihomejuuston maun pois suusta, jota menin miehen yllyttämä kokeilemaan..

Aaviksen reseptillä tehty kahvikakku odottaa korkkaajaansa.. Menen maistamaan, ahkeran apulaisen (Sinin) kera.

Lila75

Vierailija
11/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kausikortti tuonne Esport Centeriin, tai siis sinne Arenaan. Samaa puljua käsittääkseni mutta eri paikassa. Minä käyn sellaisessa trimmi-circuitissa. Luulisin että samoja tunteja menee myös Tapiolassa. Mä olen ainakin tykännyt kympillä! Tosi tehokasta ja hyvät vetäjät. Vaikka siitä joutuu maksamaan " mukavasti" , saa kyllä rahalle todella vastinetta.

Tsemppiä pojan lääkityksen kanssa! Toivottavasti keksit ratkaisun :)

Alli

Vierailija
12/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helli, vastasin matka-asiaan s-postissa.

Aikomus olis mennä nukkumaan jo nyt taas. Tänä aamulla oli aikamoinen väsy. Lisäksi hikoilin ja palelin yhtä aikaa koko aamuyön. Omituista. Kuulemma vaihdevuosien hikoilu saattaa olla sellaista, työkaveri kertoi. Esimakua siitä siis. Sitten 10v kuluttua saa todella kärsiä:)

Muumishow-aiheinen kysymys. Oliko siellä iso ryysis? Pääsikö helposti ok paikoille istumaan? Olisin ehkä valinnut sen, mutta mietitytti toi paikkalippujen puute. Lisäksi lapset pelkää haisulia ja se taisi olla mukana jossain osiossa.

Pesulle ja petiin...

T: Ynis

Vierailija
13/21 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy valvoo,edelleen!Ollu yli tunnin sängyssä!!Tää on niin epätoivosta ku ovat alkaneet nukuttaa typyn tarhassa!!Ei auta vaik kuin juttelee hoitajien kanssa...

Muumit oli kivat,molempien lasten mielestä:-) Typyllehän muumit on vielä täyttä totta.Ja oli kiva pikasesti törmätä Öttikseen ja Veetiin.muitakin tähyilin,mut lähinnä piti pitää silmät typyssä.Neiti ku lähtee juoksemaa minne sattuu-varsinki ruuhkassa!!!!

Ynis:Me oltii kuuden näytökses,varmaa väljempi ku se aikasempi.Mentii tuntia ennen ja hyvät paikat saatii-varmaa myöhemminki ois riittänty.Tunnin meitä viihdytti popparit,mehu ja vessa reissu.

Haisuli ei hirmu kauana jäällä pyöriny,mut tietty jos se pelottaa...

Toisessa näytöksessä alko yht´äkkiä katsomossa kuhina,lapset jokapuolella ei enää jaksaneetkaan niin rauhassa istua..enkä ollu ainoa joka huomas lasten liikehdinnän.

Mies taitaa tulla kotiin...

jatu

Vierailija
14/21 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä alkaa pikkuhiljaa elämä voittaa. Voi taivas kun sitä on vanha, ei jaksa /osaa / pysty enää edes yhtä iltaa juomaan.... oli se laihisviikkokin tuossa alla, paha yhdistelmä, meni oksenteluksi sunnuntai ja vielä eilenkin oli paha olo....

vai olette te kaikki jo olleet muumishowssa... me jätettiin väliin tänä vuonna, nyt on on muutenkin niin kiireistä koko ajan ja paljon kaikkia menoja, koitetaan ens kerralla sit. Viime keväänä oltiin Tapparan taitoluistelijoiden Nalle Puh- esityksessä, joka oli ihan ok. Kiira Korpikin oli pyörähtämässä siinä.

jaaha, pitää joutua taas. Syyspojan hoitopäivä... pikkuveli itkee tuossa kun sille pitäis lukea taas (sympatiahali enkelille, tuo perässä kirjan kanssa kulkeva itkevä pieni ei AINA ole kiva...) Jospa nyt kuiteski aamupalat ensin...

Lilalle halaus, en ole s-postiinkaan ehtinyt vastaamaan! Paljon olis asiaa mutta rajallisesti taas aikaa...

äq ja pojanviikarit 3v 5kk ja 1v 2kk

Vierailija
15/21 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille toi klo 18 näytös ois liian myöhään. Ehkä harkitaan muumeja ensi vuonna silti ja aikaisempaa näytöstä.

Minä taas väsyneenä täällä töissä. Nyt on mennyt sellaiseksi, että aamuyöt hikoilen ja palelen yhtä aikaa (kuten taisin jo valitellakin). Inhottavaa enkä ymmärrä mistä johtuu:(

Jostain täytyis kehittää itsekuria. Ajatukset pyörii vaan suklaassa ja muussa hyvässä. Eikä pienissä määrissä, vaan pitäis saada ahmia itsensä ihan ähkyksi. Muuten vaan tekee mieli koko ajan jotain:(

Vierailija
16/21 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon meno ja olis ollut kiva nukkua vaikka 7 asti. Nyt kuitenkin herätys tuli 6.15 ja oon siis jo käynyt salilla ja vienyt Onnin tarhaan. Nukuin jo toisen yön peräkkäin todella huonosti ja aamulla oli kyllä niin taju kankaalla kun Onni tuli herättään. Tuli 4 aikaan meidän väliin ja potki taas siihen malliin, että tulin tähän toiseen huoneeseen. Mut sit herätettiin niin, että se tuli ja löi unikaverinsa lujasti sänkyyn. Kiva säikähdys:) Mutta hyväntuulisena heräs, onneksi. Toissayö olikin loistokas, kun nukkui ku tukki. Anoppilareissun väsyttämänä nukahti junalta tullessamme autoon, tosin kello olikin jo yli puoli 9 illalla. Nukkui sit aamuun asti heräämättä.

Mua alkaa oikeasti ärsyttään ja huolestuttaan nämä talvet. Tänä aamunakin kun lähdin 8 aikaan viemään Onnia tarhaan niin oli ulkona semmonen ilma ku yleensä maaliskuun loppupuolella. Aurinko nousi, 2 astetta pakkasta ja eilen sohjoisena ollut maa oli jäätynyt epätasaiseksi. Kun pitäs olla kovimmat pakkaset! Viime talvena sentään oli pakkasia mutta mun mielestä myös tuuli enemmän.

Jaahas, pitänee mennä suihkuun ja alkaa valmistautuun töihin.

Tietämättä yhtään, mitä nuo Hellin lapsukaisen diagnoosit tarkoittaa, kuulostaa kyllä hurjalta. Toivottavasti keksit jonkun keinon antaa lääkkeet. Minäkin kokeilisin ehkä ihan veteen sekoitettuna ruiskulla.

T-P

Vierailija
17/21 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli puhelinaika pojan lääkärillä. Sen verran sain nyt selville että lääkettä saa sekoittaa ihan mihin vaan. Lila, meidän naapuri ehdotti ihan samaa että sekoitetaan veteen ja annetaan ruiskulla. Pitää kokeilla sitä. Kyllä silti kauhistuttaa että 3 kertaa päivässä pitäisi sitä ottaa. Ensi viikolla sit mennään vastaanotolle. Tea, en tiedä pahemmin tuosta hyperinsulismista, se oli vaan mainittu diagnoosissa joka tuli postitse. Ilmeisesti insuliinia erittyy välillä likaa. Googlettamallakin löytyy tosi vähän tietoa.

Taidan siis to suunnata Esport Centeriin ja liittyä jäseneksi. Sitä mäkin pelkään että tulee jumpille vähän liikaa hintaa kun ei välttämättä kovin usein ehdi.Mutta onneksi ei ole pakko sitoutua vuodeksi vaan pystyy eroamaan helpommin. Toivon että liikunnalla saisin hieman lisää energiaa, alkaa tää elämä olla jo niin väsynyttä....

Muumi-sadusta vielä että me mentiin vaan puoli tuntia ennen ja saatiin ihan ok paikka päädystä suht alhaalta. Haisuli taisi meidän poikaakin hieman pelottaa. Paljon mietti myös mörköä mutta se ei sentään ollut mukana showssa.

Nyt pakko lopettaa.Mies tekee loppupäivän kotona hommia ja sen kone ei toimi jos mun kone on myös päällä:(

Helli

Vierailija
18/21 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kun on ihanaa tämä rauhallinen päiväkahvihetki. Täällä kyllä vallitsee kaaos, mutta vallitkoon nyt hetken vielä. Venna katsoo Autot-elokuvaa, suursuosikkiaan. Haluaa itse olla Salama ja pikkusisko on Salli. Nyt saa kutsua jo omallakin nimellä, muutama viikko tuossa vierähti niinkin, että kivahti joka ikinen kerta: " Eiku mä oon SALAMA!!" :D Ja ihmetteli, että miksi muskarissa ei sanota Salamaksi...

Ollaan menossa kavereille kylään heti kun pikkuinen herää ja illalla näen piiitkästä aikaa hyvää ystävääni. Sitä, jonka kanssa surtiin lapsettomuutta monta vuotta ja nyt masu on ihanasti pyöristynyt :)

Taas kävi harmittamaan tämä Vennan kerhottomuus. Eilen kyseli, mitä huomenna olisi ja mainitsin kerhosta. Alkoi itkeä lohduttomasti, ettei halua mennä... Asia lienee siltä osin selvä. Piti oikein mietiskellä, että mikä siinä niin kovasti mua itseäni ahdistaa. " Pohjalta" löytyikin oma ulkopuolisuuden tunne, kun muut vie ja hakee esikoisiaan kerhosta ja tapaavat toisiaan kerhokavereiden synttäreillä yms. Haluaisin siis itse olla porukassa mukana. Vennaa ei tunnu asia haittaavan yhtään, nauttii kotielosta täysin siemauksi ja viihtyy omissa leikeissään vaikka kuinka.

nyt täytyy lopettaa

- tea -

Vierailija
19/21 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma kattoo Muumeja,Kirppu meni just maate.

Hilmalla oli kerho.

Me käytiin Kirpun kanssa kylillä ja sit mentiin pienten kerhoo.

Kivaa oli :)

Meillä oli muumeissa aitio.Hyvin viihtyi kersat vaikka olikin

aika myöhäinen tuo toinen näytös.

Huomasin saman ku Jatu et toisen näytöksen lopussa rupes olee aikaa levotonta :)

Huomenna pitäis mennä töihin!

Viikonloppu onneksi vapaa,pitäis lähtee vähän reissuun Savon sydämeen

kaveriperheen kanssa.Ihan kivaa,vähä vaihtelua!

Kirpulla oli eilen oikein super eieieieiei päivä,pikkasen uhman merkkejä ilmassa!

Mies oli salapäitten hakenut jonkun kanavakortin ja meillä näkyy jotain 65kanavaa aivan järjetöntä!Mitää järkevää ei silti tule.

Mä aloin vahtaa Hulluna sinuun boksia,aivan mahtava sarja muistaako kukaan?

Ramika ja Pirkot

Vierailija
20/21 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen sitten vaikka kehumaan, että tulin taas pyörällä töihin. Tai eihän se ole niin taas, kun 2 viikkoa on jo aikaa edellisestä kerrasta. Mutta jotain ryhtiliikettä havaittavissa. Aika reipasta vauhtia tullin. Tietty päinvastaisiakin uutisia on. Voitteko nimittäin kuvitella, että ahmin hirvittävän kasan taikinaa, kun eilen illalla tein jo esikoisen synttäreille kaneliässiä. Karmea tämä ahmimisvimma. Miksi sitä paitsi se taikina on aina niin hyvää.

Ensi viikolla juhlitaan synttäreitä kahteen otteeseen. Ekaa kertaa järkätään tarhakavereillekin synttärit. Meidän " kohta-jo-eskarilainen" oli niin innoissaan, kun eilen vei kutsut päiväkotiin. Suloista:)

Laskettelusta haaveillaan viikonloppuna. Äsken poljin vesisateessa, mutta pakkasta on luvassa jo huomiseksi. Eli jospa päästäis rinteeseen.

Nälkä kurnii, kohta saan aamupalaa, kun kahvio aukeaa:)