Mistä uudet jalkalenksut haalariin?
Meiltä katkesi ensimmäistä kertaa haalarista jalkalenksu ja nyt ihmettelen, että mistähän uusia kannattaisi ensimmäiseksi rueta metsästämään...
Osaisiko joku ystävällinen ihminen neuvoa, saako lenksuja ostettua ihan jostain kaupasta vai pitääkö tilata suoraan valmistajalta (kyseessä on Lennen talvihaalari)? Tietysti voisi varmaan laittaa virityksen sellaisesta reikäkuminauhastakin, mutta kyllä mieluummin ostaisin ihan oikeat. :)
Kommentit (6)
Minulla olisi ylimääräiset Reiman jalkalenksut, jos ne kelpaa. On ainakin meillä kestäneet hyvin. Voin lähettää ne sinulle postareiden hinnalla! :D
Eihän tässä muuta voi, kuin nauraa omalle hölmöydelleen ;D Kyllä huomaa, ettei meikäläinen ole käsityöihmisiä, sillä enpäs edes tullut ajatelleeksi, että se reikäkuminauha on tehty juuri tähän tarkoitukseen...heh. Ajattelin vain höhlästi, että se ei varmaan kestä kovin hyvin, kun alkuperäisetkin ilmeisesti aika nopeasti hajoaa.
Kiitos ystävällisestä tarjouksesta marsipaani80 :), mutta taidan suunnata kauppaan kuminauhaostoksille, niin saan samalla pitkän pätkän varalenksujakin!
Onko ne sun reiman jalkalenksut kumiset?Jos on niin minä voisin ostaa ne :)
Reiman kumisia jalkalenksuja saa ihan ilmatteeksi pyytämällä niitä reimalta :=). Pyysin vuoden vanhaan pukuun ja ihan mukisematta lähettivät jopa kahdet parit kerralla!
Saa melkein mistä tahansa isommasta tavaratalosta.
Jos on napit lahkeen suussa niin saa näppärästi kiinnitettyä.
Toki voit ottaa valmistajaan yhteyttä ja heiltä tiedustella lähettävätkö uusia...
En ole itse kokenut tarpeelliseksi koskaan valmistajalta tilata, reikäkuminauhaa olen metritavarana ostanut niin että sitä on aina kotona valmiina jos tarvitsee