Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~** Pienet ENSKAT vko7 *~*

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja makaronilaatikko vielä hetken uunissa.

Mulla on kanssa ihan hirvee karvanlähtöaika meneillään. Hiuksia lähtee suihkussa toosi paljon ja ei tee mieli pitää tukkaa auki ollenkaan. Toivottavasti alkaa jo pian helpottaan.

Käytiin muuten aamulla taas liinaillen kaupassa ja mukavaa oli kun ei tartte raahata vaunuja aina perässä.

h ja k

Vierailija
42/47 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmoittaan että hengissä viä ollaan. Koitan ehtiä huomenna enemmän jutusteleen.

Dajmille ja Pätkikselle kuitenkin tervetulo toivotukset.

T: Erittäin väsynyt Buuffa ja Termiitti Neea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olette näin ahkerasti kirjoitelleet, oli taas paljon luettavaa!

Moikka Dajm! Loistavaa, että teillä menee Pätkiksen kanssa hyvin. Mun mielestä se on ihan sun oma asia, puhutko täällä Pätkiksestä lempinimellä vai oikealla nimellä, ymmärrän hyvin jos et halua oikeaa nimeä kertoa.

Poreella menee yöt hyvin, kiva kuulla. Meillä taas ei vaihdeta vaippaa yöllä (paitsi jos on kakannut, mikä on tosi harvinaista), ja vaippa painaakin sitten pari kiloa aamulla¿ Hyvin on vaipat pitäneet sen 13 tuntia ilman vuotoja¿ Ihanaa, kun papunen on alkanut hymyillä!

Dragonin reissu kuulosti tosi onnistuneelta! Kiva kun flunssakin alkaa olla historiaa.

Gaiolen yö kuulosti loistavalta, lisää tuollaisia! Mokoma mainitsit ne minipätkikset, ne on maailman parhaita¿ Alkoi heti tehdä mieli. Ihan älytön lääkäri sulla, ajatteles jos joku ottaisi ihan tosissaan tuollaisen ¿ehkäisykeinon¿. Aika edesvastuutonta neuvontaa.

Hermione: vautsivau kun sä jaksat jumpata. Pääsisinpä minäkin¿ Vanhana jumppa-addiktina tekee kyllä tiukkaa kun en pääse liikkumaan (vauvajumppaa lukuun ottamatta).

Heltsy: enpä ole tuollaista alahuulen imeskelyä huomannut meillä, sehän voi olla joku Kiian ihan oma juttu. Meillä hampaiden tulosta kertoo suuhun menevä peukku tai käsi (tai molemmat kädet yhtä aikaa¿) ja älytön kuolaus.

Buuffa taitaa kiitää Neean perässä ympäri kämppää¿ Onko ryömiminen muuttanut arkea kovastikin? Tsemppiä väsymykseen, toivottavasti saat vähän levätä.

Meillä oli vaihteeksi rikkonainen yö, Sienna heräsi klo 01, 03 ja 05. Nukkui sitten puoli kahdeksaan ja kasilta hain sen mun viereen. Sitten sellainenkin outous tapahtui illalla, että kun tyttö oli nukahtanut vähän ennen kahdeksaa niin ensimmäisen tunnin aikana päästi kolme kertaa lyhyen itkun. Se oli niin lyhyt, etten ehtinyt edes harkita tytön luo menemistä, luultavasti itki siis unissaan. Ei ole ennen tuollaista tehnyt.

Oltiin äsken kaupungilla kaverin kanssa kahvilla, mukava käydä taas ihmisten ilmoilla. Oltiin nimittäin flunssan takia vähän enemmän kotona tässä välillä, mutta nyt tuntuu siltä, ettei ole enää syytä kököttää täällä. Siennan nenä vuotaa edelleen, mutta mitään muita oireita ei ole, joten luultavasti mennään vauvajumppaan huomenna. En usko, että me siellä onnistutaan ketään tartuttamaan kun ei olla lähikontaktissa kehenkään.

Nyt on muuten viimeisetkin 62cm bodyt laitettu pois, Siennalla on niin pitkät kädet että hihat alkoivat olla tosi lyhyitä. 5kk neuvola on maanantaina, saa nähdä paljonko on pituutta (viimeksi oli 65cm).

Taidanpa ottaa kirjan käteen, Sienna meni vasta neljän aikaan tokille päikkäreille, eli nukkunee vielä hetken.

Tipu & Sienna melkein 5kk

Vierailija
44/47 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvavoikka on taas peruttu, voihan itku =( Siellä olis niin kiva käydä. Ne ilmeisesti korvataan kurssin loppuun, nyt siis oli jo toinen peruttu kerta. Mitähän sitä tänään keksis? aurinko paistaa heti aamusta niin on ihan keväinen olo, kova tuuli näyttäis vaan olevan. Kaapit odottais järjestelyä, jaksaiskohan sitä tänään alkaa siihen hommaan...

Buuffalle jaksu-halit täältä!!

Heltsy, mullakin lähtee suihkussa hiuksia ihan tuhottomasti, nyrkit täynnä. Ja tyynyliina sängyssä, ihan yököttää. Joskus on jopa Eetun vaipassa ollut mun hiuksia =/ Mä inhoan irtohiuksia yli kaiken, nypin niitä aina sängystä ja olkapäiltä. Sen takia leikkautin hiuksetkin lyhyiksi kun en kestänyt sitä karvamäärää. Kohta oon varmaan kalju.. Raskausaikana olikin kyllä hiukset hyvässä kunnossa.

Tipulle ja Siennalle mukavaa jumppapäivää! hyvä että siellä taidetaan olla jo tervehtyneitä! Mites viime yö meni?

Meillä on mennyt mukavasti kaks edellistä yötä. Eetu on nukahtanut jo klo20 maissa, herännyt syömään kahden maissa ja sitten kuudelta. Sitten onkin kyllä valvonut ja kiekunut sängyssään tunnin ja nukahtanut vielä tunniksi ja klo8 ylös. Nyt nukkuu jo ulkona päikkäreitä. Aamulla naureskeltiin miehen kans kun oli niin ihanan kuuloista kun Eetu höpötteli ja lauloi sängyssään, ihana herätyskello =)

Mukavaa päivää kaikille!!

hermione ja Eetu (noin viikkoa) vajaa 5kk

Vierailija
45/47 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänä aamuna neuvola. Eljas painaa nyt 7880g ja pituutta 63cm. eli paino nousee kiitettävää tahtia, pituutta tulee hieman tasaisemmin, mutta kuitenkin yli keskikäyrien mennään siinäkin. Saatiin myös toinen rotarokote ja ensimmäinen yhdistelmä rokote. Saa nähdä tuleeko mitään oireita. Mut usein kuulema ensimmäisestä rokosta ei tule, mut saa nähdä miten tuo rota vahviste vaikuttaa. Ekasta satsista ei siitäkään tulllut mitään oireita.

Eli kiinteiden aloituksella ei mitään kiirettä kun poika kasvaa noin hyvin ja yöllä nukkuu jo semmosen 7h pätkän. Mutta varmaan tässä jossain vaiheessa seuraavan kk aikana aletaan jotain maistelemaan. Saatiin semmoinen ruokaopaskin neuvolasta.

Jännä että vaikka Eljas on " vasta" 63cm pitkä, niin meillä käytetään jo täysillä 74cm ja 80cm vaatteita. Eljas on aika pitkä selkäinen ja pullea, joten esim. 68cm bodyt ei mee mitenkään päälle. Osan tekee tietenkin noi kestovaipatkin, kun vievät hieman isomman tilan. Hieman on hihoissa vielä ylimääräistä, mutta ei paljoa. Mutta sitten esim. puolipotkareista 62cm menee vielä päälle, mutts niissäkin suurin osa taitaa olla jo 68 cm. Päällyhousuissa ei muita olekaan enää käytössä kuin 74cm. Pienemmät koot jää matalaksi tuosta vyötäröltä.

Sanle ja Eljas huomenna 3kk

Vierailija
46/47 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko se paistoi täälläkin komeasti aamulla, nyt ei enää niin kirkkalta taivaalta mutta mukava ilma kuitenkin. Piti oikein miettiä et mitä pukee tytölle vaunuihin päälle kun tuntui et tohon parvekkeelle paistoi niin kuumasti ja meillä on vielä tollasen musta-harmaat kärryt.

Meilläkin meni yö taas hyvin, syötiin kolmelta ja puoli seiska jonka jälkeen uni tuli vielä reiluksi tunniksi. Mekin saatiin Hermionen tapaan herätä mukavaan mölinään:)

Eljaksellahan oli hienot mitat! Ja hyvä että neuvolareissu meni muutenkin hyvin. Toivotaan että vältytte rokotteiden oireilta ja ensi yökin menee hyvin.

Meillä on vielä osa vaatteista 62cm mutta suurin osa 68 ja muutama 70 senttinenkin käytössä. Ja sama juttu täälläkin että noi kestovaipat vie tilaa mukavasti.

Hermionen tarvii taas jumppailla kotona tai lähteä vaunulenkille kun ette päässeetkään vauvajumppaan. Harmi:(

Mä kävin muuten eilen pitkästä pitkästä aikaa spinningissä ja olipa tosi mukavaa revitellä sen pyörän kanssa! Oikein kunnolla sai hien päälle. Millasissa jumpissa sä viihdyt?

Toivottavasti Tipun ja Siennan yö on mennyt hyvin.

Meillä muuten Kiia teki kanssa viikonloppuna tuollaisen uni-itkun, just kun pääsin luokse niin loppu ja tyttö oli aivan umpi unessa. Tais olla siis pahaa unta.

Mitenkäs teidän vauvajumppa sujui?

Buuffan Neeasta on tainnut tulla aikamoinen ryömijä..? Tuu kertoon uusimmat kun kerkeet.

Muillekin paljon heilutuksia ja haleja!

heltsy ja kiia

Vierailija
47/47 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten ollu taas sellasia öitä täälä että huh huh. Pisimmät unipätkät on ollu sellasta 2-2,5h. Ja sängyssä touhutaan ihan hirveesti. Eilen illalla Neea nukahti ihan hyvin, niinkun nykyään lähes aina. Mut sitten heräs ja ei suostunu nukahtaan enään uudestaan. Huutoo kesti lähes tunnin, mutta en nostanu sängystä syliin enkä tarjonnu tissiä kun oli alle 2 tuntia sitten syöny. Lopulta sitten nukahti ja nukkukin hyvin. Nyt on jo paljon virkeempi olo kun viime yö meni noinkin hyvin huuto konsertista huolimatta. Lisäks pääsin eilen käymään salilla. Mut kyllä mä silti aina kateellisena luen teidän kaikkien hyviä nukkumisia.

Sanle:

Eljas oli taas saanu uudet mitat :). Toivottavasti teillä ei tuu rokotuksista mitään oireita.

Hermione:

Harmi että taas teidän jumppa peruuntu. Vaunulenkille sit vaan. Mä kans jumppailin eilen vähän täälä kotona ja Neea tykkäs olla masun päällä mukana.

Meillekkin vois joku tulla järjesteleen kaappeja ;)

Tipu:

No ei Neea nyt viä jaksa ihan kämppää ympäri kiitää,mut olkkarissa ei voi mitään jättää lattialle. Kaikki laitetaan suuhun ja kyllä sen huomaa et jos on oma lelu kauempana niin ei sen luo nyt niin kiire oo, mut entäs jos huomaakin vaikka mun puhelimen tai kaukosäätimen niin jo tulee vauhtia lisää. Aamulehti on tosiaan tällä hetkellä vaarallinen. Siihen hyökkää heti kiinni. Ennen oon siis lukenu lehtee aina lattialla Neean puuhiksen vieressä,mut nyt tulee ja repii siitä kappaleita jo koittaa laittaa suuhun.

Hyvä että Siennalle ei noussu kuumetta ja tauti on jo helpottamassa.

Heltsy:

Spinningiin olit päässyt. Mä kans tykkään spinningistä tosi paljon, pääsee oikeen kunnon rääkkiin :). Tääläkin paisto aurinko kun oltiin Neean kanssa vaunulenkillä. Sais paistaa useemminkin kun siitä saa niin paljon energiaa. Mitenkäs teillä muuten Kiia on uimassa viihtynyt? Meillä Neea tykkää ja jaksaa ihan hyvin olla mukana vaikka onkin porukan pienin.

Ihme tyyppi toi Gaiolen lääkäri.

Dajm: Juu pidetään Pätkis vaan Pätkiksenä. Kaikki saa tehä niin kun haluaa.

Osaako joku sanoa että vaalentaako solarium arpia tai voiko silla olla jotain haittaa suht tuoreille arville? Mä sain salilta 3 ilmasta solarium käyntiä ja ajattelin ne tässä kohtapuoliin käyttää.

Mä koitan kaivaa ton esittlypinon esiin, siitä puuttuu vissiin aikas monen enskan tiedot. En tiä kuinka usein Bejbi sitä päivittelee vai onko ees enään päivittelijänä.

Tänään tuli postissa Liberokerhon lappu, jolla saa noutaa sen ylläripaketin. Mitäköhän kaikkee kivaa siinä on :)

Vilkutuksia kaikille.

T: Buuffa ja Neea