Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SISUNAISET 11.2 ***

11.02.2008 |

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 83.5 kg, 0.6 kg, 11.3 kg, 2.8 kg,

24 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.3 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 90 kg, ( 75 kg), 90 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, 0 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 29.7 , ( 1.74 m )

Välitavoite saavutettu. Uusi välitavoite 88 kg, ok ? Ja edelleen siis viikolle 12.

93.7 kg, 88 kg, ( 75 kg), 90 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, 2 kg,

7 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 29.7 , ( 1.74 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, 13.5 kg, 2.4 kg,

11 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.6 , ( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.2 kg, -0.1 kg, 25.1 kg, 0.2 kg,

3 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 20.6 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 79.1 kg, ( 65 kg), 79.2 kg, -0.6 kg, 9.8 kg, 0.1 kg,

1 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 30.2 , ( 1.62 m )

[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 75 kg, ( 68 kg), 79.7 kg, 0.0 kg, 10.5 kg, 4.7 kg,

12 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.2 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Kääpäle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

TAUKO. Palaa vuoden 2008 alussa

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, 0.0 kg, 15.2 kg, 1.8 kg,

9 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.3 , ( 1.65 m )

[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,

9 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=green][b] Napos [/b]♥[/color]

71 kg, 64 kg, ( 64 kg), 65.6 kg, -1.5 kg, 5.4 kg, 1.6 kg,

4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 91.5 kg, -0.6 kg, 10.5 kg, 2.5 kg,

6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 33.2 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 75 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 89.9 kg, -0.4 kg, 2 kg, 3.9 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.7 , ( 1.77 m )

[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 22.1 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 65 kg, ( 58 kg), 66.8 kg, -0.3 kg, 3.7 kg, 1.8 kg,

6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Napos : -1.5 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]

1. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Johkulainen

2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Henniina

3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Napos

4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nolaana

5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Unnika

6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Chicky

7. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Pommeriina

8. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga

9. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Körömölli

10. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee

11. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78

12. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo

13. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982

14. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Emonamoha

15. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Katti26

16. sija =>¿ 24 ¿vkoa:.. Allakka viimeistään syksyllä ¿

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, Emonamoha, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ronja1982, Unnika, Volga

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1483 kg

Painamme nyt: 1320 kg

Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1279 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.9 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 18 kg

Kokonaispainonpudotus: 162 kg

Matkaa tavoitteeseen: 41 kg

[/color][/size]

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo ja Katti26 tsemppiä teille! Toivottavasti pian palailette joukkoon mukaan. Kaikille uusille tervetuloa joukkoon mukaan. Kiva saada vähän säpinää lisää listoille. Mulle ainakin nää teidän viestit antaa lisää motivaatiota että jaksaa taas yrittää. Tosin mä jätän nyt ilmoittamatta paljonko plussaa tuli ja voi olla etten vähään aikaan painoani ilmoittele, mutta mukana olen. Ilmoittelen painoni viimeistään sitten kun vauveli on syntynyt ;) No ehkä tässä välilläkin. En viime viikolla mitään kovin ihmeellisiä mässäillyt mutta nyt vaan tuntuu paino nousevan hurjaa vauhtia syön tai en. En tiedä olisiko jotain turvotuksia tullut. Harmittaa kun mä niin kuvittelin että saisin sen painon pidettyä siinä kasikympin tienoilla, mutta huonolta nyt näyttää tilanne. No katsotaan taas mitä ensi viikolla tuo vaaka näyttää.

Vierailija
22/36 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava paasta porukkaan mukaan. :-)

Napos: joo, hyvin samanlaiselta kuulostaa nuo mitat ja tavoitteet, ja oletpa viela naemma rohkaiseva esimerkki etta se onnistuu! Hyva, hyva! :-)

Mulla oli eilen hiukan erikoinen paiva koska tyopaikkani evakuoitiin puolenpaivan aikaan talon lahella sattuneen sahkokaapelin rikkouduttua, emmeka saaneet enaa menna taloon sisaan loppupaivana. Mulla oli naapurirakennuksessa viela yksi kokous, mutta sen jalkeen ei voinutkaan muuta kuin lahtea kotiin ja LENKILLE. En oo ollut lenkilla oikeastaan sitten kun raskauduin kakkosen kanssa eli viimeksi n. 3 vuotta sitten, ja olihan se vahan pettymys etta juoksuinto loppui n. 25 min jalkeen (ennen vetelin tunnin lenkkeja). No, kavelin sitten takaisin ja tuli sita kuitenkin liikuttua yht. n. 1 h. Jotenkin olen niin perfektionisti etta mun pitais tehda kaikki taysilla tai sitten en tee _mitaan_ (nimim. viimeiset 3 vee sohvaperunana); taytyy vaan yrittaa kestaa tata omaa epataydellisyyttaan... ;-)

Mites teilla muilla, oletteko huomanneet etta painon laskeminen vaikutuu ian kanssa? Mulla kun on tata ikaa " jo" 37 vee niin mietin etta kuinkakohan helppoa taa laihtuminen nyt on?

Tana aamuna mittarissa 70,1 kg (-400 g) eli eikohan suunta ole taalla kuitenkin laskujohteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että laihduttamisessa on noin 80%:n osuus päänsisäisillä asioilla. :) Eli henkisellä puolella. Miten paljon on kanttia ja miten paljon itse haluaa sitä, että paino putoaa. Ja miten sitten tätä kautta muuttaa päivittäisiä elintapojaan.

Mittasin tänä aamuna alimmat lukemat sitten tämän rupeaman : 66.0. Tosi hyvä fiilis! Mutta se ei siis ole mikään lukema tältä viikolta, koskapa sen jo maanantaina ilmoitin. Ensi maanantaina taas uutta lukemaa ja toivottavasti pysyisi yhtä hyvänä, ellei jopa paranisi siihen mennessä!

Miehellä vapaapäivä (luxusta näin keskellä viikkoa!), illalla suoriudun sisäpyöräilyyn. Tiedossa löhes 400 kcal kulutus 50 minuutin aikana. Tuolla vaativammalla pyöräilytunnilla olen käynyt vain kerran tätä ennen ja siellä kyllä hiki virtaa ihan norona..! tip-tip-tip... :) Suosittelen kaikille! Haaveilen oikeista pyöräilykengistä, kunhan raskin investoida... Maksavat sadan euron luokkaa. Polkaisuihin saa kuulema paljon enemmän tehoa kuin tavalliset kengät jalassa remmeihin sidottuna. No, jospa palkitsisin itseni niillä jonkun tietyn kilomäärän jälkeen..?

tätä (ja paljon muutakin!) jää miettimään

unnika

Vierailija
24/36 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa vielä kerran kaikki uudet sisunaiset.

Kerttuli: koska sinulla ei vielä toistaiseksi ole vaakaa, niin mittaile vaikka vyötärönympäröä kerran viikossa. Saadaan sinultakin jonkinlaista uutta tietoa viikottain. Jahka saat vaa' an hommattua, niin siirrytään sitten painon tarkkailuun...

Omat tiedot.

Vaaka näytti samaa lukemaa kuin viimeksi eli 76.9 kg.

Tästä siis jatketaan. Kauhulla vaan odotan seuraavaa punnitusta. Ensi viikon työreissulla on kuitenkin tiedossa sen verran poikkeavia ruokia, että saa nähdä miten minun käy.

t. minlee

Vierailija
25/36 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on jokunen vanha tuttu (tiedätte ketä tarkoitan ;-) ja vuoden takaiseen HUIMAT pudotukset! siis todella! sisunaisia todella. minä hoonaan niitä samoja kiloja kuin vuosi sitten... ;-)

mulla on vatsa alkanut näköjään tottua pienempiin annoksiin. ihanaa! siis herkut ei niinkään ole ongelma ollut vaan ne määrät mitä vedän ihan perusruokaa. äitini tapasi sanoa että hyvä kun muutin omilleni- olisin syönyt vanhempani konkurssiin.

onko tässä porukassa eri metoideilla laihduttavia? pisteillä, karppauksella kenties? Itse menen sillä perinteisellä eli kasvikset ruokavalioon virallisterveellisen mukaan.

mielenkiintoinen kevyt juttu- mies kertoi että oli lukenut jostain julkaisusta että viimeaikoijen tutkimusten mukaan myös keinomakeutetut lihottavat. eli välttämättä se sokeri ei olekaan huonompaa kuin kevyt, kunhan ei syö liikaa. ja tiede-lehdessä oli myös juttua jossa kerrottiin eri metodien hyvät ja huonot puolet sekä manittiin juuri tästä että ruuan himon mekanismiin ei vaikta vain kalorimäärät vaan keho huutaa myös sitä totuttua annosta sokeria ja rasvaa. mielenkiintoista..

mom

Vierailija
26/36 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli syotteko jotenkin " erityisesti" laihtuaksenne vai suurin piirtein samoin kuin ennenkin mutta vahemman/terveellisemmin?

Olen itse aikoinani laihduttanut laskemalla kaloreita todella tarkasti vaihto-oppilasvuoden jalkeen, mutta nyt on elama sen verran kiireista (vaativa tyo, kaksi pienta lasta) ja oikeastaan ruokavalio terveellinen (lahinna " valimeren" tyylinen, eli oliivioljya, pastaa, vihanneksia jne.) etta olen paatynyt siihen ratkaisuun etta syon samaa kuin ennenkin, kolme ateriaa paivassa, paitsi pidan tarkasti silmalla annoskokoa _enka_ syo enaa valipaloja.

Saapa nahda miten iskee, pitkalla tahtaimella en kuitenkaan usko etta mina tassa elamantilanteessani kuin se nyt on (ja tulee olemaan) pystyn yllapitamaan mitaan erityisia dieetteja eli naista aineksista sen elamantapamuutoksen on lahdettava.

Vierailija
27/36 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElsaAlice, me ollaan vielä samanikäisiäkin, ei pelkästään samankokoisia lähitulevaisuudessa :).

Momentti, mä syön pisteitä :). Tosin sovellan niitä aika lailla, sillä käytössäni on imetyspisteet ja annan mennä usein niidenkin yli. Toinen menetelmäni on syödä yhtä aikaa esikoiseni kanssa. Sekin toimii.

Napos

Vierailija
28/36 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tällä hetkellä noin 1300-1400 kcal/pvä. Aamupala, lounas, päivällinen, iltapala sekä päivän mittaan keskimäärin kolme hedelmää ja runsaasti vettä. Lautasmallia noudatan aterioilla : puolet vihersalaattia, 1/4 lihaa/kalaa/kanaa ja 1/4 täysjyväriisiä/täysjyvämakaroonia/perunaa. Proteiinipainotteisesti pyrin myös syömään,koska treenaan monta kertaa viikossa ja tarkoitus on vaihtaa rasvaa lihasmassaan. Rahkaa, rasvatonta raejuustoa, keitettyä kananmunaa. Leipänä vain täysjyväruisleipä. Kahvia ja teetä juon normaalisti eli pari kuppia päivässä.

Olen joskus laskenut pisteitäkin (menneinä vuosina), mutta niiden ongekmana mun kohdalla oli se, että kun saavutti tavoitepainonsa, piti tavallaan edelleen laskea pisteinä kaikki, jos halusi pitää painonsa kurissa, ja eihän se tahtonut onnistua!

Mutta kukin tavallaan. Mulla tuo järkevä, selkeä ruokarytmi ja toistaiseksi herkuton ruokavalio toimii! Ja kun mukana on paljon liikuntaa, sekin kannustaa pysymään kaidalla polulla. Jatkossa (maaliskuun jälkeen) otan käyttöön karkkipäivän, jolloin voin vaikka ostaa suklaapatukan, vähän irtokarkkeja ja syödä kääretorttua tai pullaa päiväkahvilla. :) Olen ollut siis täysin herkuitta vuodenvaihteesta.

ja hyvin pärjää!

Aurinkoa viikkoonne ja ystävänpäiväänne!

unnika

Vierailija
29/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta totisesti hieman lyhyeksi jäi listamme =) Minä olen ollut aivan kamalassa flunsassa joten eipä oikein " laihdutus" ole jakasnut kiinnostaa, liikkumaankaan en ole jaksanut lähteä...ja leipää olen syönyt enemmän kuin laki sallii ;) Mutta luultavasti tästä olisi hyvä jatkaa sinne kesään kohti kevyempää, kiinteämpää äitiä =)

Joten tunkeaisin mukaan, jos vielä mahtuu.

Alku siis on tämä 77kg (pituus 178cm)

jos tuonne 70kg tähtäys onnistuisi kesäkuuhun mennessä niin huippu hyvä.

Paino tippui tuossa jo 1kg (mitä lie nestettä?) mutta sairastelun vuoksi kaikki tuli takaisin joten alussa taas ollaan.

JB72 3:n K:n kotiäiti

Vierailija
30/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tänne mahtuu, kun me pienennytään koko ajan :).

Vierailija
31/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden tästä viikoksi työmatkalle, joten seuraava yhteenveto tulee sitten vasta viikon kuluttua.

Uudet sisunaiset. laskin teille uudet välitavoitteet vkolle 12.

Ovatko nämä ok, vai halusitteko jotain muuta?

ElsaAlice 68.5 kg

JB72 75 kg

Momentti 69.6 kg

Ragna 69.9 kg

Kerttuli mittaa sinä niitä vyötärönympäryksiä

Minlee

Vierailija
32/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka oli tänään kiltillä päällä, ja antoi lukemaksi 89.2 kg eli pudotusta 800g. Ou jee! Ihana päästä uudelle kymmenluvulle!

Metodia mulla ei ole (ehkä pitäis olla), koitan syödä perusterveellisesti, ja välttää herkkuja. Hitaasti, mutta varmasti. Toivottavasti.

Ihanaa viikonloppua jokaiselle, ja erityistsempit projektiin väsähtäneille! Ajatelkaa, kohta on kesä ja shortsikelit! IIIK!

Chicky

Vierailija
33/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vaan saa alettua uudestaan, Snif....

Jotenkin vaan ruoka maistuu ja etenkin herkut. Elämä

on hektistä eikä jaksa itseään kiduttaa... Joten en ole

käynnyt nyt vaakalla... ehkä ensi viikolla ....

Ororo - täällä minäkin vaan mietin kaikkea muuta kuin

laidutusta :D

Toki kävin ostamassa itselleni kaksi lurex paitaa joten

niissä kyllä sitten paljastuu kaikki tämän mamman mutkat

ja mäet :D

Volga

Toivottavasti pian taas pienenemään päin :D

Tsemppiä kaikille ja UUSILLE TERVETULOA :=D

34/36 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sit kävin vaa´alla ja se näytti 81,5kg eli plussaa vaatimattomat 1,7kg..voi vittiläinen :o(!!

Mutta nyt on pakko ryhdistäytyä taasen ja maanantaista alkaen aion ottaa taas pisteet kehiin, josko sen avulla sais karistettua taas..täytyy toivoa, että tsemppi riittää!!

Kaikille mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä :o)!!

t.KÖRIS

Vierailija
35/36 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etta sopii oikein hyvin, kiitos Minlee! Kyselen viela etta kuinka nopeasti tuo olisikaan saavutettava, onko aikarajaa? ;-) Tanaan pojan synttarit, viime viikolla kolleegan laksiaiset, eli aika paljon herkkuja on ollut tarjolla... No katsotaan vaakaa maanantaina. Hyvaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
36/36 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusluonteinen asia : aamulla tunti sisäpyöräilyä (spinning) ja illalla noin 4-5km:n juoksulenkki (huom! Koko matka juosten!) ja oli yllättävänkin vaivatonta menoa! Hapenottokyky tuntuu menneen aimoharppauksen eteenpäin, enkä ole heti alkuunsa piipussa, kuten ennen. Ja se jos mikä antaa intoa jatkaa! Aikaa meni puolisen tuntia.

Tuon viikolla punnitsemani 66.0kg:n jälkeen paino on ollut hullun paljon koholla, joten saapa nähdä, mihin lukemiin se asettuukaan maanantai-aamuna... Pelkään plussia, koska ne aina niin kovasti masentavat! :)

Körömölli : tsemppiä uuteen alkuun maanantaille! Pian pääset taas kurinalaiseen rytmiin ja onnistumisentunteeseen! Tsemppiä!

Nyt nukuksimaan...

unnika, saunanraikkaana viltti hartioillaan kylmältä tietsikkatuoliltaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi