Meidän kaksosten eka ulkomaanreissu
Hei kaikille,
Meidän suurperhe,johon kuuluu 9-vuotias poika, pian 3-vuotiaat kaksospojat ja pikkunen neiti ikää p2,5 kk. Oltiin Kyproksella viikko.
Loma sujiu tosi hyvin,pikku kommelluksia ja hulinaa lukuunottamatta.Ekaks ku oltii kentällä täällä suomen päässä vielä huomattiin,että esikoisella talvisaappaat jalassa...no onneks oli sandaaleja mukana.Siinä syötiin aamupalaa ja plähtöportille lähtiessä onnistu esikoinen heillauttamaan repullaan lasin parin metrin päähän joka hajos säpäleiksi.Toinen kaksosista tuumasi veljen heittelevän laseja.Lentomatka sujui hyvin,oli eväänä rusinaa ym,jotta matka taittui helpommin. Kyproksenpäässä pääsivät kaksoset heti valokuvatavaksi lentokenttävirkailijoiden syliin.Ekana iltana onnistuimme hajottamaan ravintolan ovenkarmin kaksostenrattailla...Hotelli oli hyvä,uimme paljon sisä-altaassa,kun ulkoaltaan vesi oli liian kylmää.Meressä polskuttelu oli ihanaa,vesi oli lämmintä.Iltaisin kiertelimme,pikkuneiti kiikkui kantoliinassa ja kaksoset kävelivät tai olivat matkarattaissa.Saimme paljoin huomiota osaksemme,etelänmaissa,kun rakastetaan lapsia.Etenkin kaksoset ja pikku neitimme saivat joka paikassa ihastelua osakseen.Saimme oman aikana varmaan sata kertaa kertoa,kyllä nämä ovat kaksoset ja minkä ikäisiä he ja vauva ovat.Lisäksi se,että meillä on kolme poikaa ja yksi tyttö oli monen mielestä aivan ihmeellistä.Ruoka maistui kaikille hyvin,nähtävyyksiä ei muuta käyty kattomassa ku akvaariomuseo ja joitakin upeita kirkkoja. Loppujännitys oli takas tullessa koneessa ku huomasimme ettei autonavaimia ole missään..Onneksi ne löytyivät kotimaassa ruumasta tulleesta matkalaukusta.Hauska reissu oli,mutta toki kovin erilainen ku yleensä kun olimme näin koko perheen keske ja kuiteski kaksoset viel aikas vauhdikkaita.
terkkuja kaikille.nina.n
Kommentit (3)
Joo,olen kotoisin Pohjois-Helsingistä.
Kiitos kun jaoit sen tänne! Itse ainakin koin sen rohkaisuna. Olen koittanut miestäni houkutella koko perheen reissulle. Hän ei ole ollenkaan innokas ja välillä laannuttanut minunkin hinkuni, välillä jopa itsekin ajatellut olevani hullu =o)
Meillä reissun aikoihin lasten iät olisivat: esikoinen 11v, seuraava vähän alle 3v ja kaksoset vähän yli 1v.
Itse olen ajatellut, ettei nyt niinkään pähkähullua ois lähteä, suurin stressi varmaan olis pakkaamisten kanssa. Samalla lailla kai siellä lomakohteessa pärjättäisiin kuin kotonakin. En tiedä, kun ei ole kokemusta, mutta oletan...
Olen aiemminkin lukenut joitain kirjoittamiasi juttuja ja miettinyt olemmeko mahdollisesti tunteneet toisemme joskus " nuoruudessa" . Oletko ehkä alunperin kotoisin Pohjois-Helsingistä?