*** SISUNAISET 11.2 ***
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 83.5 kg, 0.6 kg, 11.3 kg, 2.8 kg,
24 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.3 , ( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 90 kg, ( 75 kg), 90 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, 0 kg,
0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 29.7 , ( 1.74 m )
Välitavoite saavutettu. Uusi välitavoite 88 kg, ok ? Ja edelleen siis viikolle 12.
93.7 kg, 88 kg, ( 75 kg), 90 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, 2 kg,
7 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 29.7 , ( 1.74 m )
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, 13.5 kg, 2.4 kg,
11 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.6 , ( 1.72 m )
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.2 kg, -0.1 kg, 25.1 kg, 0.2 kg,
3 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 20.6 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.63 m )
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 79.1 kg, ( 65 kg), 79.2 kg, -0.6 kg, 9.8 kg, 0.1 kg,
1 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 30.2 , ( 1.62 m )
[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 75 kg, ( 68 kg), 79.7 kg, 0.0 kg, 10.5 kg, 4.7 kg,
12 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.2 , ( 1.68 m )
[color=fuchsia][b] Kääpäle [/b]♥[/color] Ei päivitystä
TAUKO. Palaa vuoden 2008 alussa
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, 0.0 kg, 15.2 kg, 1.8 kg,
9 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.3 , ( 1.65 m )
[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,
9 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )
[color=green][b] Napos [/b]♥[/color]
71 kg, 64 kg, ( 64 kg), 65.6 kg, -1.5 kg, 5.4 kg, 1.6 kg,
4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.68 m )
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 91.5 kg, -0.6 kg, 10.5 kg, 2.5 kg,
6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 33.2 , ( 1.66 m )
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 75 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] Pommeriina [/b]♥[/color]
91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 89.9 kg, -0.4 kg, 2 kg, 3.9 kg,
8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.7 , ( 1.77 m )
[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,
10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 22.1 , ( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]
70.5 kg, 65 kg, ( 58 kg), 66.8 kg, -0.3 kg, 3.7 kg, 1.8 kg,
6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.65 m )
[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,
8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Napos : -1.5 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]
1. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Johkulainen
2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Henniina
3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Napos
4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nolaana
5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Unnika
6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Chicky
7. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Pommeriina
8. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga
9. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Körömölli
10. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee
11. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78
12. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo
13. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982
14. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Emonamoha
15. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Katti26
16. sija =>¿ 24 ¿vkoa:.. Allakka viimeistään syksyllä ¿
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Allakka, Chicky, Emonamoha, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ronja1982, Unnika, Volga
Laihduttajia: 17
Painomme oli alussa: 1483 kg
Painamme nyt: 1320 kg
Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1279 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.9 kg
Paino tippunut vuonna 2008: 18 kg
Kokonaispainonpudotus: 162 kg
Matkaa tavoitteeseen: 41 kg
[/color][/size]
Kommentit (36)
Hyvää alkavaa viikkoa!
Mun plussani saa jäädä omaksi tiedokseni, mutta mä koitan taas tsempata! Flunssa lamaannutti mut täysin ja voisi sanoa, että pidin viikon lomaa laihduttamisesta. En tiedä mikä saisi motivaation taas takaisin niin, että pääsisin tuonne 75 kilon painoon. Muutan siis tavoitteeni siihen, tuntuu helpommalta saavuttaa vähän läheisempi lukema. Jos muistat MINLEE niin laita mulle tosiaan 75, olisin ihan tyytyväinen siihen lukemaan.
Olen miettinyt kovasti, että mistä saisin lisätsemppiä tähän kilojen kurissa pitoon. Paras olis kun olis rahaa niin paljon, että voisi palkata oman personaltrainerin joka vahtis kiloja ja suunnittelis liikunnat. Jos tämä olisi vielä miespuolinen niin uskoisin, että motivaationi olisi vielä korkeammalla!
Mutta koska sitä ei varmasti tule, niin täytyy yrittää kohdata itsensä ja kattoa peiliin!
Flunssa on onneksi päihitetty ja se tietää sitä, että tämä tyttö suuntaa lenkkipoluille taas tällä viikolla!
Ororo
Kiitos vaan kovasti minleelle kun kutsuit meidän ryhmän tähän mukaan, kun tuntui halukkaita olevan niin vähän. Onhan se mukavaa kun on porukkaa, jonka kanssa puuskuttaa yhdessä eteenpäin kohti kevyempää kesäkroppaa;)
Minä kävin äsken vaaálla ja se näytti 72,4kg (viime viikosta 400g lisää). Mutta ehkä tässä uudessa aktiivisemmassa ryhmässä saan itseäni paremmin niskasta kiinni. Tavoitteena mulla on 68kg ainakin nyt aluksi ja katsotaan sitten miltä näyttää... siihenkin on ihan mukavasti matkaa. Jos vaikka huhtikuun loppuun mennessä olis siinä? Oiskohan ihan ylivoimaista?
Niin pituutta mulla on 168cm.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
toivottelee Ragna
Jälleen -300g, sama kuin viime viikolla. :) Eli tämän aamun paino 66.5kg. Tätäkin vauhtia pitäisi ehtiä viikon 12 tavoitepainoon 65kg. Mieli ja olo on mitä mainioin, eikä laihduttaminen tunnu lainkaan vaikealta, saati vastenmieliseltä!
Kävin tänä aamuna spinningissä, keskiviikoksi olen varannut vaativamman tason spinning-tunnin. Perjantaille luvassa fitball-tunti ja lauantaille taas spinning. Kuntosali jäi väliin viikonloppuna. Sunnuntai-aamuna kello herätti 6.30, mutta enhän minä laiskiainen jaksanut nousta, vaan jatkoin makeasti uniani! Lähdin kyllä sitten aamulenkille (45 min. lenkki) jo ennen kahdeksaa. Keskiviikko-aamuna kaveri on menossa salille - josko änkeytyisin mukaan..?
Reipashenkistä viikkoa teille kaikille ja onnittelut pudottaneille sisukkaille! :)
unnika
RAGNA : lämpimästi tervetuloa keventymään tähän porukkaan! :) Olen itse kaipaillut lisää ajatustenvaihtoa näihin pinoihin! Käyn usein kurkkimassa ja yritän kirjoitellakin pitkin viikkoa, aina kun aikaa vain liikenee, ja sitähän tunnetusti on meillä kotiäideillä! :) Huomenna tämä kotiäiti menee sinne työhaastatteluun... hui!
unnika
Uudet mukaantulijat piristää kummasti ja " me vanhatkin" saadaan samalla uutta puhtia ja tsemppiä.
Tuo viikkoyhteenveto saattaa näyttää hankalalta näin alkuun, mutta älä välitä, kyllä se alkaa hahamottumaan.
Esim, jos katsot minun riviäni (minlee)
Yhteenvedossa kerrotaan, että
lähtöpaino oli 95.5 kg,
Tavoite vkolle 12 on 76 kg,
Lopullinen tavoite 72 kg,
Paino tällä hetkellä 76.9 kg
Muutosta viime viikkoon 0.0 kg (paino oli silloin siis sama kuin nyt. Todellisuudessa jätin vaakareissun välliin. Tuhma minä :)
Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 18.6 kg
Matkaa vkon 12 välitavoitteeseen 0.9 kg
Ennusteen mukaan siihen menee 9 vkoa
Eli välitavoite on alustavasti saavutettu Huhtikuussa
BMI: 24.3
Pituus 1.78 m
Etenemme pienissä askelissa. Yleensä noin 1 kk pätkissä. Nyt siis mennään kohti vkoa 12. Olen laskenut jokaiselle ns. välitavoitteen sille viikolle. Sinulle tulen nyt aluksi käyttämään oletusta, että paino tippuu 500 g/vko. Siitä voi sitten laskea, että sinulla vkon 12 kohdalla paino voisi olla 2.5 kg alhaisempi, kuin mitä se nyt on. Kuulostaako hyävltä aloiteukselta? Toki saat itsekin ilmoittaa, mitä haluat painaa viikolla 12. Käytän sitä sitten arvioinneissani.
Riippuen sitten siitä todellisesta painon pudotuksesta, on yhteenvedoisa sinun kohdallasi tieto, että onko välitavoite toteutumassa aikataulun mukaan vaiko ei. Eli onko " varaa löysätä" vai pitäisikö kiristää tahtia.
Lopuksi on vielä pakko sanoa, että tuovälitavotteiden tavoittelu on täysin leikkimielistä eikä sitä pidä ottaa turhan vakavasti. Toisinaan välitavoite tulee saavutettua paljon ennakoitua nopeammin ja toisinaan siitä jäädään kauas.... Pääaisa on, että suunta on kokoajan / tai ainakin suurimmaksi osaksi alaspäin (siis painoa kun ajatellaan).
Minlee
ps. toivottavasti en sekoittanut sinua entisestään selostuksellani.
laihduttelin siis tässä porukassa kauan aikaa sitten. ja jäin porukasta erinäisten omassa elämässä tapahtuvien muutosten/ juttujen takia.
mutta nyt on taas kotona pidetty kolmisen viikkoa diettiä päällä.
alkutiedot. alkupaino 73, paino nyt 71,6, tavoite 65. pituus 167. indeksillä siis lievä ylipaino.
vähän on mennyt leivän pupeltamiseksi tämä elämä ja kohta alkavat menkat joten turvottaa.. mutta yritystä yritystä.
Aivan aluksi, kiitos jälleen Minleelle!
Ororo, kyllä ne kilot karisee lenkkipolulle. Oot kadehdittavan reipas :).
Tervetuloa Ragnalle ja Momentille!
Unnika, sulla on hurja vauhti päällä. Ei minustakaan nyt yhtään vaikeaa tämä tiputtaminen. Onnea haastatteluun!
Itsellä hyvä viikko jälleen takana. En kirjannut syömisiä ollenkaan, mutta pisteet kummittelee tajunnassa, sillä pudotusta 400 grammaa. Paino tänään 65,2. Lopulliseen tavoitteeseen 1,2 kg.
Jatketaan sisunaiset!
Eli taalla viela yksi laihdutushaluinen, koska sain jokin aikaa sitten laakariltani kaskyn laihduttaa ja kohottaa kuntoa jos mielin elaa korkeaan ikaan (selitykseksi sanottakoon etta mulla on harvinainen verisuonitauti ja sen paalle viela hurja taipumus valtimonkovettumatautiin suvussa) eli tassa sita nyt ollaan...
Lähtöpaino on nyt 70,5 kg,
Lopullinen tavoite 63 kg,
Pituus 1.68 m
Kovasti paljon uusille tervetuloa, Ragna ja ElsaAlice, ja Momentille kans iso MOI! *tassun nostaa pystyyn hän, vilkuttaa* :)
Ei mulla oikeastaan muuta asiaa ollukaan.. piti vaan pinoo kasvattaa ;)
Huomenna sit ilmottelen lukuja.
Ororo: ei sitä kyllä taudin kourissa jaksa panostaa asioihin kunnolla, ei edes laihduttaa!! (tosin, jos sit tosi ärhäkkä tauti on, niin ei kyllä ruokakaan maistu.. ;)) Itellä kans tauti päällä, joten voi ihan suosiolla jättää lenkkeilyt väliin..ei tartte edes ajatella menevänsä lenkille, tai muuten kuntoilla.. :(
Ei hirveen hyvä tilanne, kun pv viikko alkoi heti miinuksilla.. 8 pistettä miinusta, lauantaista lähtien.. :-/ hmm.. tartteis varmaan jättää pisteitä nyt säästöön..
Unnika: mitä on fitball!!?? (en oo ikinä kuullukaa..)
mutta eipä tässä muuta.. huomiseen!
N
Uusi flunssa iski jälleen, juurihan vanhasta päästiinkin joku viikko sitten. Hyvä että pysyn jotenkin hereillä (vireydestä ja energisyydestä saa vain haaveilla) päivän ja odotan pääseväni taas pyörimään sänkyyn kipeän selkäni kanssa herätäkseni aamulla väsyneenä, aivan liian pian :(
Yritän nyt siis vain hoitaa itseni johonkin kuosiin, tutkituttaa edelleen tätä terveyttä ja löytää ilon elämään, puhdin päiviini. Kotona asiat ei ole kunnossa, työpaikalla sama juttu. Jatkuva sairastelu johtunee osin ihan niistäkin. Liikaa vastoinkäymisiä samalla kerralla.
Palaan joskus, arvioni mukaan aikaisintaan viikon 12 jälkeen kohti uutta tavoitetta (olettaen, että asiat alkavat lutviutua). Äh, miksei minulle tule koskaan sellaista elämäntilannetta, että laihtuisin... kaikki vastoinkäymiset vain lisäävät hiilarinmussutusta ja painoa :(
Tsempit kaikille vanhoille ja uusille! Tämä väistyy keräämään voimia...
Emo
Nolaanakohan kyseli...
Se on temppuilua suuren jumppapallon päällä ja avulla musiikin tahtiin (välillä ihan omaankin tahtiin), ohjatusti. Näin lyhykäisyydessään! :) Osa liikkeistä tehdään ihan jumppamaton päällä lattiatasolla, siinäkin välillä jumppapallo apuvälineenä. Erityisesti keskitytään keskivartalon lihaksiin, mikä sopii minulle oikein hyvin, koskapa JUURI NE ovat hiukan kadoksissa neljän muksun jäljiltä... :)
unnika
p.s : kiva, että saamme lisää porukkaa joukkioomme!
EMO tiedän just miltä susta tuntuu=( Pidä paussia, mutta ethän unohda meidän juoksutavoitteitamme!
Mun täytyy nyt tuulettaa, yksi päivä on mennyt hyvin- jihuuu=) Tosiaan tämä on harvinaista, yleensä jossain vaiheessa päivää olen mokaillut, mutta tosiaan pitkästä aikaa ( ehkä n. 2vko:a sitten viimeksi???) on mennyt ihan putkeen!
Ororo ( ja huomenna jatkan samaan malliin)
tässä sitten tuloksetkin..
paino viimeviikolla: 91,5
paino tänään: 90,5
muutos: -1,0kg
ja mainittakoon vielä, että nyt tammikuun alusta tähän päivään (=6vkoa) on lähtenyt -5,1kg! :) jihuu (ja ei tartte tulla takaisin! pysyköötkin poissa.. ;))
jaahas.. lapset vaatii kaakaota, pitää mennä.. :)
MOI
Tervetuloa ElsaAlice, sulla on tavoitteena aika lailla sama paino ku mulla ja pituuskin täsmää.
Just kävin pulkkamäessä ja kohta syömään. Aamulla paino näytti jo alle 65:n. Toivon, että ensi maanantaina myös.
Voimia sairastaville ja kepeitä askelia sekä miinus- että plussatuloksen mitanneille!
Kylläkin eilen jo kävin puntarilla...mut oon muka nykyste niin kiireinen etten kerkee samantien käydä ilmoittamassa painoa.
Elikkäs Paino eilen oli 78.4kg...paino tippunu -800 gr.
Jälleen kerran olen tyytyväinen tähä miinukseen=)
TERVETULOA uudet sisunaiset mukaan...meillä on tosi hyvä ja kirjava porukka tääl mukana.Ja toisia autetaan parhaamme mukaan ja ilot ja surut tääl jaetaan.
Plussat on meille iha tuttuja vierailijoita...mut nehän me yhessä ain yritetään karkottaa pois;)ja niistä ei passaa lannistua.
Nyt jatkan tätä muksujen kans riehumista=)
KIITOKSIA SISUNAISET KANNUSTAVISTA JA PIRISTÄVISTÄ SANOISTA MINULLE...kyl se elämä tosiaan alkaa näyttään taas sen valoisammankin puolen....piti vaan kokea tuo varjoisampiki puoli ennen ku näki todelliset onnen säteet mitä ympärillä on=)..ja ne säteet nyt riehuu senverta tässä ympärillä et parempi mennä leikkiin heidän kanssa.Joten...
siijuuleitör,ja palataan ensviikolla jos ei aiemmin=)
Minäkin nyt sit liityn teidän iloiseen joukkoon. :) Vaakaa vaan ei tällä hetkellä ole, tarkoitus ostaa, kunhan tulis rahaa ja pääsis kaupoille.. Mutta, mutta.. Lähtöpaino oli 88,6 tammikuun puolenvälin tienoilla ja lopullinen tavote ois päästä 60 tienoille. Nyt ensin tavotteena on päästä lähemmäs 70kg kesäksi.. Saas nyt nähä. Ja pituutta on 160. Helposti pitäis alkuun lähteä, kunhan pääsis liikkeelle. En nimittäin oikein ikinä ole laihduttanut ja liikkunutkin joskus hamassa nuoruudessa.. ;)
Ruokavaliota olen uusinut aika kovasti, jännityksellä odotan, että onko tullut mitään muutosta. Tottkai lipsahduksiakin on ollut, ja saa kyllä tullakkin.
Siinäpä jotakin minusta ja tsemppiä kaikille urakassa!
-Kerttuli
Kiva kun saadaan joukkoon uutta innokasta porukkaa!
Emo: ihan just ku mulla! Tässä on ollu nyt 3 viikon sairasteluputki päällä. Eka itse ja sitten lapset vuorotellen. Muutenkin on joku ihan järkyttävä väsymys ja selkäsärky päällä koko ajan!
Puuh...Tääkin lähtee voimalomalle nyt...Eli tavataan jälleen näissä merkeissä kunnes ollaan paremmissa voimissa.
Minlee, pysyn kyllä porukassa, mutta olen sairaslomalla.
...Nimittäin, että tulee uusia immeisiä mukaan - tervetuloa minunkin puolestani! (nimim. elinikäisjäsen, joka aina vaan pudottelee näitä samoja kiloja)
Kiva nähdä vipinää pinossa! Rohkeasti vaan kommenttia ja kysymyksiä ja vinkkejä ja muuta höpinää kehiin !
Emolle ja Katti 26-lle toivottelen voimia ja pikaista paranemista!!!
Hurjaa Minlee, minkä tavoitteen laitoit mullen.. gulp! Oikeestaan hyvä juttu kyllä, tulee tsempattua enemmän.
Onko teillä muuten tapana syödä tässä koneen äärellä? Mulle on alkanut tulla paha tapa napostella jotain surffailun lomassa. Tulee ihan " vahingossa" syötyä turhaan.
Nyt käyn heti viemässä lautasen pois. Hyi mua!
Chiky
Täällä ollaan hengessä mukana, vaikka laihis ei vois vähempää nyt taas kiinnostaa :o(..en tiedä mikä nyt taas mättää, mutta en vaan jaksais millään miettiä syömisiä enää työpäivien jälkeen yms.
Lauantaina vaaka näytti reilusti plussaa, koska menkat turvotti ja tää viikko ei oo taas mennyt nappiin eli ens lauantainakin näyttää varmasti reilusti plussaa..plääh!!
Kiva, että on saatu uusia innokkaita mukaan..koitan minäkin ryhdistäytyä..huom..KOITAN!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä :o)!
~köris~
Hauskaa alkanutta tätä viikkoa.
Tiedoksi, että olen ensi viikon pois. JOs ehdin, saattaa olla, että teen tämän viikon yhteenvedon jo nyt perjantaina. Jos aika ei riitä, niin seuraava yhteenveto tulee sitten vasta helmikuun viimeisellä viikolla.
Minlee
ps. on minunkin mielestäni pienentyneet nämä meidän pinot, joten hihkaisin noille uuden ryhmän perustajille, että täälläkin on tilaa ...