Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina kipeämpi kuin nainen

Vierailija
10.02.2008 |

Silloin kun mies on kipeä, hän on TODELLA kipeä (mukamas). Valittaa ja vinkuu kun pikkulapsi, kaikkea pitää tuoda jatkuvasti ja kaikki toiveet täyttää.

Nainen ei kuitenkaan miehen mielestä voi olla yhtä kipeä, joten nainen voi ainvan hyvin tehdä kotityöt niin kuin normaalistikin, ja naista ei tarvitse palvella.

Onko teillä samaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan naisen tulee kyetä hoitamaan koti ja lapset vaikka oksennustaudissa. Kuinka monen kotiäidin mies saa olla pois töistä siksi, että kotona on oksentava nainen joka ei kykene hoitamaan lapsia..?

Vierailija
2/23 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni todella sairaaksi, jos lämpöä siinä 37 päälle. Mies menee töihin, vaikka kuinka olisi flunssaa tai muuta mistä minä jo jäisin kotiin. Mutta vaikka oman vointinsa vuoksi ei jää kotiin, hoitaa kyllä lapsia jos lapset kipeenä. Tietenkään ei voi olla pois töistä minun sairastelun vuoksi. Mistä työstä voisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tarvitsevat sekä rentouttavaa- että kipulääkettä enemmän kuin naiset. Niin ja huomiota yleensäkin. Niillä ei ole juuri minkäänlaista sitkeyttä ja sisua kivun ja sairastamisen suhteen...

Vierailija
4/23 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen sijaan naisen tulee kyetä hoitamaan koti ja lapset vaikka oksennustaudissa.

Se tais sitäpaitsi olla oikeesti ruokamyrkytys.

Vierailija
5/23 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

j kaikkein ihmeellisintä on se, että kun mä olen kipeä ja todella väsynyt niin mieskin sairastuu kuin taikaiskusta! Ja TIETENKIN on paljon kipeämpi kuin minä!

Olin synnyttämässä esikoista niin mies valitti vieressä kun etusormen päässä oli kipeä haava paperista... Oikeesti teki mieli vetää ukkoa turpaan just sillä salaman sekunnilla!

Vierailija
6/23 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kipua lähempänä joka kuukausi kun on menkat ja tavallaan tottuneempi kipuun. Kuumeen jälkeen nainen yleensä väsyneempi kuin mies. Mulla kestää ainakin toipuminen pitempään kuin miehellä mutta sairaana olen tehokkaampi kuin mies.

Vierailija
7/23 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli just syksyllä " ihan hirveä flunssa" , jota piti valittaa ja huokailla koko ajan, eli päivän kurkku vähän kipeä ja kahtena päivänä joutui niistämään nenänsä noin neljä kertaa. Mun mielestä se on lähinnä onnekas, kun pääsee flunssasta noin vähällä (tartutti sen muhun ja mulla oli kahden viikon räkätauti, pää täynnä räkää ja ääni katosi moneksi päiväksi).

Toisaalta meillä mä olen se, joka jää herkemmin kotiin lepäämään flunssassa, mies menee töihin vaikka olisi kuinka kipeä (ja tartuttaa sitten siellä muutkin). Lähinnä se on se valituksen määrä suhteessa vaivan laatuun, joka miehellä on ihan uskomaton.

Vierailija
8/23 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ulisee sängyssä kuoleman kielissä, kun vähänkin on kipeä olo, kun taas mies hoitaa kotityöt, työssä käymiset, lapset ym. vaikka 41 asteen kuumeessa valittamatta yhtään.

Vierailija
9/23 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meillä kipeämpi ole, suostuu petiin vasta kun on todella sairas. Ja jos minä olen kipeä niin auttaa

kotihommissa´+lapsen hoidossa, mitä tekee muutenkin.

Vierailija
10/23 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiin tuttua!

Vierailija
11/23 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yön sohvalla, koska heräsin tunnin välein yskimään raivokkaasti. Särkylääkkeitä on kulunut tuplasti sallittu annos, alilämpöä on melkein 2 astetta. Mitä tekee mies? Tuo kiukkuisen vauvan HUUTAMAAN eteeni lattialle ja sitten ihmettelee, miksi minä pitelen päätäni ja käsken molempia painumaan muualle!!

En siis ole edes joka vuosi kipeä, mutta silloin kun olen, olen pahasti. Mies ei tätä käsitä, mutta itse jäisi kotiin jokaisen ohimenevän kivun takia...

Vierailija
12/23 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies huokaili, kun ei ollut saanut nukuttua edellisenä yönä, vieressä kramppaava ja itkevä vaimo, jonka synnytys kesti PITKÄÄN. Oma mieheni taas haukotteli " kun on NIIN TYLSÄÄ" , minulta otettiin käyriä ja koitin olla oksentamatta aina, kun tuli supistus...:x

Vierailija
13/23 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuoleman kielissä suurin piirtein, kun kuumetta on 37,5 ja pikkusen nuhaa siihen päälle. Ei voi muuta tehdä kuin maata sohvalla. Minulle se nyt on aivan sama. Itse olen hoitanut vastasyntynyttä 40 asteen kuumeessa, kun miehen oli pakko mennä töihin... Turha se on naisen valittaa, ei se mitään auta.

Vierailija
14/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo oli mahataudissa.

Vierailija
15/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla olisi 39,5 ja ukolla 38 niin minä olen se joka hoitaa kaiken prkl.

Vierailija
16/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit joskus harvoin kun on itse jossain ihan kauheassa taudissa ja tekis mieli vaan itkeä, niin apua ei saa ja kaikki hommat ja lapset on silti hoidettava... Mutta entäs kun miehellä on nuha tai pääkipeä tai selkään kolottaa, ei voi muuta tehdä kun maata sängyssä. Ja tietty ovi kiinni, ettei kuulu meteli.

Vierailija
17/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mun mielestä mies ei saisi olla sellainen turhanvalittaja ja pistää aina ärsyttämään, kun mies jatkuvasti valittaa oloaan ja huokailee raskaasti. Aivan niinkuin olo ääntelemällä paranisi!

Itse saatan kyllä olla ihan samassa jamassa kuin hän, mutta en tee asiasta laulua. Nukun ja lepään, olen hiljaa ja rauhassa. En tarvitse mitään itkukuoroa vierelleni, kuten mieheni. *huokaus* Luojan kiitos ei ole ollut hetkeen sairaana, koska saan aina purra hammasta etten sano rumasti. Olen kyllä luonnostaan hoivaava luonne, mutta sellainen ylenpaattinen kitinä käy hermoille.

(ja lisähuomautuksena, että onhan se muuten tutkittu juttu, että miehillä on naisia matalampi kipukynnys...)

Vierailija
18/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omaa miestäni en noista tunnistanut. Ei kaikki miehet kitise vähästä.

Vierailija
19/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka mulla olisi 39,5 ja ukolla 38 niin minä olen se joka hoitaa kaiken prkl.

Vierailija
20/23 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija:

Jotenkin mun mielestä mies ei saisi olla sellainen turhanvalittaja ja pistää aina ärsyttämään, kun mies jatkuvasti valittaa oloaan ja huokailee raskaasti. Aivan niinkuin olo ääntelemällä paranisi!

Itse saatan kyllä olla ihan samassa jamassa kuin hän, mutta en tee asiasta laulua. Nukun ja lepään, olen hiljaa ja rauhassa. En tarvitse mitään itkukuoroa vierelleni, kuten mieheni. *huokaus* Luojan kiitos ei ole ollut hetkeen sairaana, koska saan aina purra hammasta etten sano rumasti. Olen kyllä luonnostaan hoivaava luonne, mutta sellainen ylenpaattinen kitinä käy hermoille.

(ja lisähuomautuksena, että onhan se muuten tutkittu juttu, että miehillä on naisia matalampi kipukynnys...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme