Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsella ollut välillä tic oireita muutamia vuosia ilman, että niistä olisi kärsinyt..

Vierailija
10.02.2008 |

Nyt viikon ajan räpytellyt silmää. Tänään läksyjä tehdessä purskahti itkemään :(( sanoi, ettei pysty keskittymään kun kokoajan pakko räpytellä. Aikaisemmin ei ole puhunut oireistaan. Välissä ollut piiiiitkiä oireettomia jaksoja. AHDISTAA pojan puolesta :((((((

Joskus olen nevolalääkärille ticeistä puhunut, mutta hän todennut ne harmittomiksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöllä oli tic-oireita 8-10 -vuotiaana, mutta ne menivät ohi. Nyt pojalla 9v. on samantyyppistä oireilua nenän (!) kanssa. Heiluttelee nenäänsä ihan omituisesti. Toivottavasti menee pian ohitse.



Minulla itselläni oli silmiin liittyviä oireita juuri 9-11 -vuotiaana. Pyörittelin silmiäni niin omituisesti (tuntui, että oli pakko tehdä niin), että minulta otettiin Lastenlinnassa aivofilmi, mutta mitään poikkeavaa ei löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla