onko oikeesti olemassa pariskuntia, joissa seksi on pääasiassa sitä et
mies vaan keskittyy omaan orkkuunsa eikä " huolehdi" naisensa tyytyväisyydestä? Eli jos mies laukeaakin eikä nainen " ehdi mukaan" ei mies tee asialle enää mitään vaan kääntää kylkensä ja alkaa nukkua?
Kommentit (6)
meille EI ole niin..sitä vaan aloin miettiä kun kuulin naisporukassa puheita asian tiimoilta...Ja mä olin ihan et ei toi voi olla totta, et millaisia miehiä heillä on..(no mä en kutsuis edes niitä kaksilahkeisia MIEHIKSI jotka oikeasti on tuollaisia...säälittäviä pellejä)
ap
kia siitä tuleeki mulle sellanen velvollisuus koska on sellanen olo että mun ei kuulu saada mitään. Ei hirveesti kiinnosta seksi. Jos mies olis innostuneempi (ei mitään pakolla hinkkausta) niin mullaki ehkä seksi maistuis useemmin.
Pahoillani olen puolestasi:( Seksi on kuitenkin parisuhteen suola ja erittäin tärkeä osa elämää. Miksi suostut hänelle " antamaan" edes jos hän ei kuuntele toiveitasi jne?
ap
saamisesta. Joskus halusi että saan, silloinkin oli tunne että sekin kuului vaan osana hänen nautinnonhakuunsa. En sitten enää halunnutkaan koko seksiä, kun tulos oli pettymys. Olisin voinut toki itse samalla antaa itselleni, mutta olisin halunnut että mies olisi ajatellut minuakin, itse kun pyrin tuottamaan hänelle nautintoa.
Taitaa teillä olla joskus niin kun viitsit mainita asian.