Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko suuttua " ystävälle" ?... Miehen iskemisestä...

Vierailija
10.02.2008 |

Olimme baarissa, ja baaritiskillä ystäväni kanssa, kunnes viereinen komea mies alkoi juttelemaan minulle (mm. en saa katsetta irti sinusta...ym). Juttelimme siinä hetken, en ole mikään " tyrkky" , tai en tuo tosiaan ilmi heti, että olen kiinnostunut kauheana...no sitten ystäväni huomasi tämän miehen, ja kurkottui takaani juttelemaan, keikistelemään ja tuijottamaan miestä. En edes ensiksi tajunnut hänen tarkoitustaan, mutta lopulta hän sitten vei miehen keikistelyllään... Saako näin tehdä? Eihän meillä ollut vielä yhtään mitään miehen kanssa, mutta selvästi hän oli minusta aluksi kiinnostunut, ja minäkin olisin voinut olla hänestä, mutta ystäväni yritti kaikin tavoin saada tämän miehen...ja valitettavasti onnistuikin siinä (koska läksin itse paikalta lopulta, en rupee mistään miehistä tappelemaan...)

On tosi kurja olo kyllä ;(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä pitää yrittää samaa? En tajua.

Vierailija
2/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teistä ei ole pahakaan juttu???

Itselleni tuli kyllä tunne, että ystäväni vähät välitti siitä, että minä olisin saattanut olla kiinnostunut, ja jotnekin tunne siitä, että hän on parempi kuin minä, että hän voi vaan mun nenän edestä viedä jonkun... Mä en kyllä ikinä kehtais mennä iskemään miestä, joka juttelee mun kamun kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi, jos mies olisi oikeasti ollut sinusta kiinnostunut, hän ei olisi vaihtanut kiinnostuksensa kohdetta noin nopeasti.

Eli todennäköisesti hänen puheensa olivat pelkkää iskurepliikkiä. Kuka tahansa kelpasi oikeasti.

Et tainnut menettää mitään, vai :)

Vierailija
4/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii luultavimmin huonosta itsetunnosta ja kateudesta. Ei kukaan täysjärkinen tuollainen ole.

Vierailija
5/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä tuo on ehdottomasti kiellettyä. Sun kaverisi taitaa olla aika tyrkky tapaus ja haluaa kilpailla kanssasi. Itse en menisi enään tuollaisen kaverin kanssa baareihin tai paikkoihin missä on paljon miehiä. Entäs sitten kun menet miesystäväsi kanssa heille kylään niin voitko luottaa siihen että tämä nainen on silloinkin keikistelemättä. Noi tapaukset kyllä tiedetään, ne ovat niitä muiden miesten viejiä.. tunnen kanssa yhden tapauksen. Yrittää aina humalassa saada miestäni tanssimaan ja jos wessassa käyn niin on heti äijäni kimpussa niin ja tämä nainen on kahden lapsen äiti ja varattu! En nyt tiedä kannattaako sun kaverillesi asiasta suuttua mutta lopeta hänn kanssaan baareissa notkuminen.

Vierailija
6/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos mies olisi oikeasti tahtonut juuri sinut, ei kaverin keikistelyt olisi merkanneet) ystäväsi käyttäytyi törkeästi.

Vierailija
7/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ku mies oli vielä hirmu fiksun oloinen ja komea (mutta en kyllä tiiä olisinko silti sitä halnnut).

Mutta oikeesti, tekisittekö te muut ystävällenne tolleen, tai ylipäänsä kelle tahansa?

Siis mulla on ainakin jotenkin niin iskostunut päähän (ja tosiaan, kärsin huonosta itsetunnostakin, että en edes kehtais) ruveta iskemään yhtään ketään miestä, joka juttelee jonkun muun muijan kanssa!!!

Vierailija
8/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kamuille...

Vierailija
9/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtaako se mihinkään?

Ja loppuunsa ajattelepa asiaa kuten täällä joku jo sanoikin: jos mies noin helpolla oli vokoteltavissa ystäväsi toimesta, niin mitä sinä semmoisella miehellä oisit tehnytkään..

Vierailija
10/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin kyllä lähettää viestin...mutta en tiedä johtaako se mihkään, vai pitäiskö vaan olla vastaamatta puhelimeen ja muutenkin vain hiivuttaa ystävyyttä... Koska jotenkin mielestäni tämä temppu osoitti, että ystäväni on valmis kävelemään tarvittaessa minun ylini, jos saa sillä itselleen jotain hyötyä...

Niin ja en tosiaan haluis tommosta miestä, kelle nyt sattuu kelpaamaan kuka tahansa... kyllä haluan, että hän ihastuu juuri minuu:D

Vierailija
11/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan sinuakin siihen. En myöskään jatkossa menisi kys. kaverin (ystävästä tuskin kyse) kanssa baariin, ellei pyydä anteeksi ja muuta käytöstään.

Vierailija
12/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi asia vaivaa sua, joten se kannattaa selvittää. Voithan kysyä kaverilta vaan, että mitä tää nyt oli? Ei siitä tarvitse mitään virallista ripityssessiota tehdä, mutta kannattaa se puheeksi ottaa.

Vierailija
13/13 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen yläpuolelle ja välttää uutta mahdollista.