Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: PARAS ASENTO SYNNYTTÄÄ?

Vierailija
10.02.2008 |

Toisesta ketjusta tuli mieleen kysyä, että mikä teidän mielestä on ollut paras/helpoin tapa synnyttää? Ja oletteko saaneet synnyttää siinä asennossa?

Ihan omasta tietämättömyydestä nousee tämä kysymys;) Oma lapseni syntyi sektiolla ja oikeasti olen luullut, että suurin osa synnyttää selällään, ja että se on hyvä asento synnyttää' ! Toisessa ketjussa moni toi kuitenkin ilmi, että siihen on synnärillä vaan pakotettu, vaikka se on tuntunut hirveältä. Kiinnostaa tietää, onko tällaiset kokemukset yleisiäkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jakkaralla ja parissa minuutissa kahdella työnnöllä tuli vauva ulos. Jakkaraa suosittelen ehdottomasti.

Vierailija
22/26 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jakkaraa ja konttausasentoa, mutta puoli-istuvassa asennossa se lapsi lopulta maailmaan putkahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Vierailija
24/26 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ehtinyt miettiä muita asentoja, kun syntyi niin nopeasti. Enkä varmaan olisi jaksanut seistä, kun olin niin väsynyt ja kitunut kamalissa supistuksissa.

Nyt toisella kerralla toivoisin kyllä muuta asentoa, jotta ei tulisi niin paljon repeämiä.

Vierailija
25/26 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä asento mulle, murtui mm. häntäluu. Kaksi seuraavaa kyljellään, tosi hyvä asento, häntäluullekin kaikista helpoin (siis kun se on murtunut jo ennestään).

Vierailija
26/26 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kätilön kannalta helpompaa vai mitä ihmettä?

t. 2 sektiota kun on kapeat lanteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä