Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karenssiasiaa

Vierailija
10.02.2008 |

Tuleeko karenssi, jos irtisanoudun vakkarityöstä ja olen seuraavassa paikassa tietoisesti vain koeajan ( sitä en tietysti aio työkkärille sanoa )? Eli työsuhde ei jatkuisi sen kauempaa. Papereihin tulis merkintä, että työnantaja ei halua jatkaa... Voiko näin siis kiertää karenssin ja päästä vanhasta paikasta eroon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten vaan miettiä, että laittaako tuota uutta pientä pätkää esim. cv:hen ja miten sen jatkossa uusille työnantajille selittää ettet ollut siellä kuin koeajan.

Vierailija
2/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kukaan tuskin kyselee, että oletkos ollut jossain töissä hv:n aikana... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Papereihin tulis merkintä, että työnantaja ei halua jatkaa... Voiko näin siis kiertää karenssin ja päästä vanhasta paikasta eroon?

Vierailija
4/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en tarvi perehdytystä, kun työpaikka on tuttu, jossa olen käynyt heittämässä keikkaa silloin tällöin. Siellä olis nyt paikka avoin, mutta mä en sitten ole varma haluanko mä tehdä sitä työtä sittenkään pidemmän päälle. Mutta lapsen takia entiseen työhönkään ei ole mahkuja palata. Sen verran hankalat työajat pienen lapsen äidille, eikä " boss" suostu antamaan päivätyötä ( tai edes kaksivuorotyötä ). Eli ei oikein ole paljon vaihtoehtoja, kuin joko kiertää tämän keikkapaikan kautta karenssi tai jäädä lapsen kanssa tyhjän päälle sen karenssin takia... Jälkimmäinen ei oikein nappaa. Tai mä kyllä pärjäisin, mutta kun on tuo lapsikin ruokittavana. Entiseen työhöni en aio palata, ainakaan entisillä työvuoroilla, se on vissi - sen verran mä kuitenkin lapsestani välitän, että en aio sitä vuorokausitolkulla pitää hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi