Käyttämätön ÄP 2007 kestovaippasetti - paljonko voi pyytää?
Siinähän se kysymys tulikin. Eli mihin hintaan kannattaa myydä käyttämätön ÄP 2007 kestovaippasetti? Itse en hintaa osaa yhtään arvioida.
Kommentit (5)
Mulle tuli pakkaus juuri postissa eli olisikohan siinä uudempi ja parempi malli? Itse en kestovaipoista juuri tiedä. Millä tavalla tämä " huonompi" ja " parempi" eroavat?
Mutta pääosin vuonna 2006 jaetussa äitiyspakkauksessa oli Poplinin kestovaippa, josta itse pidin tosi paljon.
Ja pääosin vuonna 2007 jaetussa äp oli Imse Vimsen kestovaippa, joka sekään ei mikään huono ollut, mutta ehkä hieman hankalampi pistää vauvan päälle kun ei ollut sisävaipassa mitään kiinitysjuttua, eli piti toisella kädellä pitää vaipasta kiini ja taiteilla sitten kuoret päälle.
Hinnasta sen verran että huutonetissä niistä saa n. 5-8 euroa/kpl. Ja siinä ei taida olla edes merkitystä onko käyttämätön vai käytetty.
Itse pyysin avaamattomasta paketista 5e+pk, möin vauvan myyntipalstan kautta.
mukana tulleen Imse Vimse sisävaipan ja kuoren muistaakseni 5 tai 6 eurolla.
Tai siis vähän varmaan riippuu, että kummanlainen vaippa siinä on. Minä sain paketin huhtikuussa -07 syntyvälle vauvalle ja siinä oli se " huono" vaippa, en muista nimeä. Se vaihtui kohta parempaan.
Käytämme kestoja mutta tuo oli niin kummallinen että myin pois huuto.netissä. Olisikohan siitä peräti 6 e saanut.