Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita bi-naisia? Asiallisesti ajatustenvaihtoa, muutkin voi kysellä!?

Vierailija
09.02.2008 |

:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-seksuaalit, joilla lapsia ja elävät miehen kanssa parisuhteessa?

Vierailija
2/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus epäilen olevani. Ainakin yksi nainen kiinnostaaaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole bi, mutta mieleen tuli keskustelu kaverin kanssa taannoin. Ollaan molemmat heteroita, mutta kumpikin myönsi tuntevansa vetoa myös kauniisiin naisiin. En näkisi mitään ihmeellistä kauniin naisen suutelussa tai rintojen hyväilyssä, mutta kun mennään vyötärön alapuolelle... ei. Sama oli kaverilla.

Ihmeteltiin vaan, että selvästikään ei olla lesboja tai edes bi-seksuaaleja, mutta onko se sitten heterokaan, joka katsoo naisia sillä silmällä? Onko tarpeen vedellä keinotekoisia rajoja ihmisten välille, eikö se riitä, että jokainen ihminen vetää omat rajansa?

Vierailija
4/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen on kyllä ylitse muiden hyvin vetovoimaisella tavalla.....

Vierailija
5/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile bi enkä lesboseksistä, mutta naisten rintojen ja huulien suuteleminen tuntuisi varteenotettavilta vaihtoehdoilta. Sitten kun pitäisi kuvitella vyötärön alapuolisia asioita, ei kiinnosta enää ollenkaan. PIdän itseäni ihan heterona vaikkakin ihastun jatkuvasti naispuolisiin henkilöihin ja ajattelen millaista olisi vaikka suudella heitä. Olen jutellut mieheni kanssa tästä asiasta ja hän myönsi joskus omaavansa samankaltaisia tuntemuksia toisia miehiä kohtaan. Tulimme siihen johtopäätökseen että koska olemme yhdessä emmekä halua loukata emmekä pettää toinen toistamme, mutta meissä elää vielä halu tehdä jotakin avioliiton ulkopuolista seksuaalista.. siksi mielikuvituksemme kehittelee vatsanpohjaa kutittavia nainen-nainen ja mies-mies juttuja.

nainen

Vierailija
6/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa miehen kanssa ja lapsiakin on mutta tunnen vetoa ystävääni. Haluaisin suudella ja hyväillä häntä, en muuta...

Vierailija
7/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen elämäntilanteenne? Itsellä on hyvä mies ja kaksi pientä lasta. Seksuaalisesti naiset kiinnostaneet kieltämättä enemmän kuin miehet. En tahdo pettää, miehen enkä naisen kanssa koska rakastan miestäni. Mutta uuuh, joskus mielihalut ovat todella suuret jotain naista kohtaan :/

ap. joka saanut kokea haaveensa.

Vierailija
8/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ap saanut kokea haaveesi? Oletko se joka on kysellyt naisten iskemisestä täällä aikaisemmin? Olisi kiva tietää saitko iskettyä sen ystävättäresi? :)

Vierailija
9/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä naisten suutelu tai hyväily ole mitenkään vierasta. Ei vaan ole tullut ikinä kokeiltua sitä itteään. :) Varmaan sen takia, että PENIS on mulle eerittäin tärkeä väline seksissä. :))) Jotenkin seksi ilman penistä tuntuisi ainakin pidemmän päälle vaillinaiselta? Mitään moraalisia dilemmoja asian suhteen ei ole.

Olen kyllä kuullut sekä miehiltä että (lesbo)naisilta, että näytän siltä, että voisin kallistua molempiin suuntiin. Baarissa kummatkin tulevat iskemään!

Vierailija
10/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on ollut " juttuja" myös oman sukupuolen kanssa. Siis ihan puhtaasti seksuaalisia juttuja, mä en ainakaan voisi kuvitella asuvani ja eläväni naisen kanssa. Rakastelu taas on naisen kanssa oikeastaan ihanampaa kuin miehen kanssa. Tosin kaikista ihaninta on rakastella oman rakkaan miehen kanssa.

Vierailija
11/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen näköisen että sua voidaan pitää " molemmista pitävänä" ? :)

Mua myös katselee naiset, ja en tiedä mikä se on mikä vetää myös naisia puoleensa.

Ja saattaisin hyvinkin olla bi.. en tiedä. En ole rohjennut kokeilla, vaikka yksi aivan ihana nainen on mulle flirttaillut jo pitempään. jotain pitäisi tehdä.

Vierailija
12/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvännäköinen joo, mutten mitään missi(tai malli...)ainesta. Oma mieskin sanoi aikanaan, ettei aluksi edes tajunnut, miten hyvännäköinen mä olen. Eli tunsi vetoa muhun, ennen kuin tajusi. Ollaan kaverin kanssa vitsailtu, että mulla on sellaista eläimellistä vetovoimaa, joka hämärtää näkökyvynkin. :)))

12/6

Vierailija
13/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs jota naiset katselevat. Enkä oikeasti tiedä miksi. Olen kyllä kiinnostunut naisista (minulla on mies ja lapsi), mutta en ole erityisen kaunis, ihan tavis, pukeudun persoonallisesti, urheilen, joten kroppa on ok, mutta imetyksessä rinnat ovat alkaneet roikkua. Olen ujohko, joskin puhelias ja menestyn mihin ikinä ryhdynkin. Huomaan että naiset kiinnittävät minuun enemmän huomioita kuin miehet ja yksi on jopa siinä mielessä lähestynytkin minua sähköpostitse (opiskelutoveri). En ole koskaan kokeillut miltä se tuntuisi naisen kanssa.

Vierailija
14/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten minäkään siis mitään missiainesta, mutta sanoisin että olen persoonallinen, isot silmät ja kauniit kasvonpiirteet. Ja kroppa suht timmi, vaikka ylimääräistäkin on. Ujo olen myöskin.. en tiedä, jokin vetää naisia puoleensa. Toki miehetkin katsovat, mutta myös tosiaankin naiset.

14

Vierailija
15/15 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla (numerolla 16) alkoi kiinnostamaan sinä! ;) Kuulostat sellaiselta naiselta joka kiinnostaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi