Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rahaa omistat tällä hetkellä?

Vierailija
09.02.2008 |

ja missä säilytät rahasi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritykseni tilillä n. 28 000¿ ja käyttötilillä varmaan joku 650¿.

Vierailija
42/46 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis todellakin aika pienituloisia sillä saisimme jotain jopa sossusta, mutta sieltä emme ole koskaan rahaa hakeneet, koska emme sitä tarvitse.

550e menee ruokaan ja bensaan, 150e laitetaan toiselle tilille isompia laskuja varten (sähkö, vakuutukset jne.), 100e laitetaan säästöön, 100e käytetään sitten vaatteisiin yms. Kaikki jäljelle jäänyt on laitettu säästöön pahan päivän varalle.

Kyllä minä ymmärrän, että monet eivät pysty säästämään tälläisistä tuloista eikä pitäisikään. Ja tajuan myös hyvin, että jos meilläkin yhtä aikaa pamahtaisi televisio ja vaikka pesukone niin osa säästöistä menisi heti siihen. Onneksi samalla kertaa ei ole tuollaista tapahtunut ja olemme saaneet säästettyä.

Minua ei tämä budjetoiminen ole stressannut ollenkaan ja olen muutenkin tiennyt tälläisen rahatilanteen olevan vain väliaikainen. Mieheni on menossa töihin ja minäkin sain työpaikan, työt tosin alkavat vasta syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yllättynyt, että lapsiperheillä on näin hyvin raha-asiat...me eletään aikalailla kädestä suuhun.

mun ja miehen tilillä yht. 230¿ ja säästötileillä 260¿. Lasten tilillä oisko 10¿. Nämä siis käyttörahoja, laskut on maksettu aina ajallaan. Palkka tulee 15.pv

lisäksi lapsilla rahastossa n.3500¿ mut sen lapset saavat vasta 18-vuotiaina

Vierailija
44/46 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tonnia, tilillä.

Olen pätkätyöläinen ja säästän aina töihin päästyäni työttömyyskausia varten - niitä valitettavasti alallani riittää, kun vakituisia paikkoja ei tule auki ja pätkiä ei saa aina sovitettua perä perään.

Vierailija
45/46 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuinka paljon ikä vaikuttaa varallisuuteen?!

Itse 25-vuotta ja eri tileillä pikkusen yli 10000 ja säästänyt olen!

Vierailija
46/46 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta no.9, minkä periaatteen; et ole naimisissa?ette asu miehen kanssa yhdessä eli olet yksin huoltaja?vai eikö mies ole lasten isä?3600e tilillä, n. 7000e yhteisellätilillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä