Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa tai ette, mutta tämä tarina on tosi

Vierailija
09.02.2008 |

Olin eilen ravintolailtaa viettämässä ystävieni kanssa. Ilta meni hyvin ja jossain vaiheessa eräs mies tuli hakemaan minua tanssimaan. No siinä hämärässä en ensin nähnyt kuka tämä mies oli ja lattialle päästyäni vasta näin lähempää tämän miehen. Se oli minun appiukkoni. Hyvin charmikas mies, eikä edes mikään ikäloppukaan. Kaikki päätyi sitten yhteiseen yöhön. Ja nyt hävettää ja samalla kutkuttaa, sainhan elämäni parhaimmat kyydit....

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain ihmisillä kun oikasti elämässä saattaa tapahtua tälläisia asioita.

Vierailija
2/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkasen sopimatonta haukkua ihmisiä huoraks tollee, ettei edes tunne saati nää. Kai sulla on sit pokkaa haukkua ihmisiä huoraks myös ihan kasvokkain, vai meneekö pupu pöksyyn ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan KASVOTUSTEN...;)

Vierailija
4/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut täällä on helppo rääpä turpaansa kun ei tarvii kasvojaan paljastaa.. Mutta veikkaan, että suurimmalla osalla tulee pupu pöksyyn, eikä uskaltais sanoa päin naamaa huora. Kyse oli siitä, ei siitä mitä minä uskallan.

Vierailija
5/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, enkä muuallakaan

Vierailija
6/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan että tämä on uskottava tarina ja vielä noin tökerösti kerrottuna? Sori beibi mutta haet tällä vain huomiota ja saat sitä (eli nauti siitä.)

Vierailija
7/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole provo tosiaankaan.

Vierailija
8/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se minun sanomiseni tai sanomattomuuteni ongelma ole, mutta tuollaisella asialla leuhuaminen muuten kuin porvoon mitalla olisi säälittävää ja sairasta. Kovin on ollut hämärä tanssilattia, ja tosi pimeä provottaren ajatusmaailma tällä kertaa.

Vierailija
9/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se nyt säälistä tai pikkurahasta miniälleen tarjoaa kyydit, niin...

Vierailija
10/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäpä miehestä, joka pettää oman POIKANSA: Voi vittu teidän ajatusmaailmaa!!! Se on ihan sekaisin. Myönnän oli provo, mutta ihan sen takia tehty, että TAAS nähdään kuinka nainen on naiselle susi....

Vierailija
11/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunniansa jos olisi kuulolla. Mitä sitä turhaan kuuroille korville huutelemaan...

Vierailija
12/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mitäpä miehestä, joka pettää oman POIKANSA: Voi vittu teidän ajatusmaailmaa!!! Se on ihan sekaisin. Myönnän oli provo, mutta ihan sen takia tehty, että TAAS nähdään kuinka nainen on naiselle susi....

Vierailija
13/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tako sinusta tuollaisen valheen punominen ja sepittäminen? Hakeudu hoitoon ja jos et elämääsi muuten sisältöä saa, niin osta vaikka Eeva-lehto, älä valehtele!

Vierailija
14/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa ? Voisin ostaa. Ai valheita?? Niin kun täällähän kaikki jutut on ihan totta? HAH HAH. Uskoisin myös, että toistaiseksi olen melko terve päästäni. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.

Vierailija
15/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä niitä saa ? Voisin ostaa. Ai valheita?? Niin kun täällähän kaikki jutut on ihan totta? HAH HAH. Uskoisin myös, että toistaiseksi olen melko terve päästäni. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.

Vierailija
16/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista viesteistäs päätellen, et kyllä käy ihan täysillä. Kovin ovat agressiivisia. Hanki rauhoittavia.

Vierailija
17/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempia provoja, äläkä tee itseään toteuttavia ennustuksia - ainakaan jos et osaa tulkita niitä kuin yhdellä tavalla.

Vierailija
18/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin eilen ravintolailtaa viettämässä ystävieni kanssa. Ilta meni hyvin ja jossain vaiheessa eräs mies tuli hakemaan minua tanssimaan. No siinä hämärässä en ensin nähnyt kuka tämä mies oli ja lattialle päästyäni vasta näin lähempää tämän miehen. Se oli minun appiukkoni. Hyvin charmikas mies, eikä edes mikään ikäloppukaan. Kaikki päätyi sitten yhteiseen yöhön. Ja nyt hävettää ja samalla kutkuttaa, sainhan elämäni parhaimmat kyydit....

Vierailija
19/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin edespäin. Nähty se on tällä palstalla useita kertoja, että naisesta tehdään huora ja miehet nyt on miehiä, siis muutamaa poikkeusta lukuunottamatta useat naiset ajattelee valitettavasti näin....

Vierailija
20/21 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keksi parempia provoja, äläkä tee itseään toteuttavia ennustuksia - ainakaan jos et osaa tulkita niitä kuin yhdellä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi