Uskokaa tai ette, mutta tämä tarina on tosi
Olin eilen ravintolailtaa viettämässä ystävieni kanssa. Ilta meni hyvin ja jossain vaiheessa eräs mies tuli hakemaan minua tanssimaan. No siinä hämärässä en ensin nähnyt kuka tämä mies oli ja lattialle päästyäni vasta näin lähempää tämän miehen. Se oli minun appiukkoni. Hyvin charmikas mies, eikä edes mikään ikäloppukaan. Kaikki päätyi sitten yhteiseen yöhön. Ja nyt hävettää ja samalla kutkuttaa, sainhan elämäni parhaimmat kyydit....
Kommentit (21)
ja pikkasen sopimatonta haukkua ihmisiä huoraks tollee, ettei edes tunne saati nää. Kai sulla on sit pokkaa haukkua ihmisiä huoraks myös ihan kasvokkain, vai meneekö pupu pöksyyn ?
mut täällä on helppo rääpä turpaansa kun ei tarvii kasvojaan paljastaa.. Mutta veikkaan, että suurimmalla osalla tulee pupu pöksyyn, eikä uskaltais sanoa päin naamaa huora. Kyse oli siitä, ei siitä mitä minä uskallan.
Luuletko tosiaan että tämä on uskottava tarina ja vielä noin tökerösti kerrottuna? Sori beibi mutta haet tällä vain huomiota ja saat sitä (eli nauti siitä.)
Eihän se minun sanomiseni tai sanomattomuuteni ongelma ole, mutta tuollaisella asialla leuhuaminen muuten kuin porvoon mitalla olisi säälittävää ja sairasta. Kovin on ollut hämärä tanssilattia, ja tosi pimeä provottaren ajatusmaailma tällä kertaa.
mutta jos se nyt säälistä tai pikkurahasta miniälleen tarjoaa kyydit, niin...
mutta mitäpä miehestä, joka pettää oman POIKANSA: Voi vittu teidän ajatusmaailmaa!!! Se on ihan sekaisin. Myönnän oli provo, mutta ihan sen takia tehty, että TAAS nähdään kuinka nainen on naiselle susi....
kunniansa jos olisi kuulolla. Mitä sitä turhaan kuuroille korville huutelemaan...
Vierailija:
mutta mitäpä miehestä, joka pettää oman POIKANSA: Voi vittu teidän ajatusmaailmaa!!! Se on ihan sekaisin. Myönnän oli provo, mutta ihan sen takia tehty, että TAAS nähdään kuinka nainen on naiselle susi....
tako sinusta tuollaisen valheen punominen ja sepittäminen? Hakeudu hoitoon ja jos et elämääsi muuten sisältöä saa, niin osta vaikka Eeva-lehto, älä valehtele!
Mistä niitä saa ? Voisin ostaa. Ai valheita?? Niin kun täällähän kaikki jutut on ihan totta? HAH HAH. Uskoisin myös, että toistaiseksi olen melko terve päästäni. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.
Vierailija:
Mistä niitä saa ? Voisin ostaa. Ai valheita?? Niin kun täällähän kaikki jutut on ihan totta? HAH HAH. Uskoisin myös, että toistaiseksi olen melko terve päästäni. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi.
Omista viesteistäs päätellen, et kyllä käy ihan täysillä. Kovin ovat agressiivisia. Hanki rauhoittavia.
Keksi parempia provoja, äläkä tee itseään toteuttavia ennustuksia - ainakaan jos et osaa tulkita niitä kuin yhdellä tavalla.
Vierailija:
Olin eilen ravintolailtaa viettämässä ystävieni kanssa. Ilta meni hyvin ja jossain vaiheessa eräs mies tuli hakemaan minua tanssimaan. No siinä hämärässä en ensin nähnyt kuka tämä mies oli ja lattialle päästyäni vasta näin lähempää tämän miehen. Se oli minun appiukkoni. Hyvin charmikas mies, eikä edes mikään ikäloppukaan. Kaikki päätyi sitten yhteiseen yöhön. Ja nyt hävettää ja samalla kutkuttaa, sainhan elämäni parhaimmat kyydit....
Ja niin edespäin. Nähty se on tällä palstalla useita kertoja, että naisesta tehdään huora ja miehet nyt on miehiä, siis muutamaa poikkeusta lukuunottamatta useat naiset ajattelee valitettavasti näin....
Vierailija:
Keksi parempia provoja, äläkä tee itseään toteuttavia ennustuksia - ainakaan jos et osaa tulkita niitä kuin yhdellä tavalla.
joillain ihmisillä kun oikasti elämässä saattaa tapahtua tälläisia asioita.