Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpparilla merkkivaatteita halvalla. Ostatko ja myytko Huutiksessa moninkertaisella hinnalla vai annatko muidenkin tehda loytoja?

Vierailija
09.02.2008 |

Tuli tänään mieleen kahteen kertaan, että jos olisin ahneempi, niin olisi ollut mahdollisuus tienata muutama kymppi tai enemmän Huutiksessa. Ensin etsiskelin lastenvaatekaupan ale-rekkiä, jossa oli hajakokoja vaatteita ja esim. Elleä aika halvalla. Sitten satuin kirppikselle, jossa yhdellä pöydällä oli sekä aikuisten ja lasten hyväkuntoista merkkivaatetta aivan pilkkahintaan. Siitä ostin itselleni yhden Hilfigerin todella hyväkuntoisen villapaidan kahdella eurolla. Kahdella ja kolmella eurolla oli myynnissä myös aikuisten siistikuntoista Gantia, Peakia ja Sandia. Lastenvaatteita alle eurolla kaikenlaista Espritilta, Legolta, Timberlandilta ja olipa yksi vai kaksi Burberryakin. Muut kuin se itselleni ostamani villapaita eivät olleet meidän perheelle sopivia kokoja, joten sinne jäivät jonkun muunkin iloksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa myymistäni olen kyllä sitten saanut enemmän myydessä kuin mitä olen ostaessani maksanut.

Vierailija
2/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään valtterissa eikä kyllä mitään kummoista ollut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(koska et mainitse paikkakuntaa, niin varmaan olet niitä, jotka kuvittelevat, että maailma loppuu Hämeenkyrön (vai Helsingin vai mikä se nyt oli) kunnanrajoihin joten veikkaan, että siellä.) Ihan muualla oli kuitenkin tämä kirppari ja en sitä viitsi trokareille täällä paljastaa, kun en itsekään viitsinyt alkaa trokaamaan.

Ap

Vierailija:

Mä kävin tänään valtterissa eikä kyllä mitään kummoista ollut...

Vierailija
4/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä aina ostan kirpparilta, jos alle 5 euron merkkivaatteita löytyy ja ovat hyväkuntoisia. En sentään hölmö ole.

Vierailija
5/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en siis hakemalla hae niitä. Vaan jos joskus satun löytämään jotain, niin totta hitossa mä ostan sen.

Olen mm. löytänyt muutaman Marimekon paidan 3-5 eurolla ja saanut niistä 15 euroa Huutiksessa.

Vierailija
6/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostella itselle vääränkokoisia. Huutikseen omien käytettyjen laittaminenkin on ihan tarpeeksi työlästä :) Ja eihän siellä aikuisten vaatteet tunnu menevän kaupaksi ollenkaan, vaikka olisi merkkivaatteitakin. Lasten menee kyllä.