Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloketjun innoittamana, miksi ette hoida niitä ongelmianne vaan kärvistelette kodeissanne??

Vierailija
09.02.2008 |

Lähinnä meinaan niitä hiiriä ja muurahaisia. Myrkyt on kummallekin keksitty ja kesällä kun hoitaa myrkytyksen kunnolla sekä sisällä että ulkona, on muurahaiset hoidettu. Me ostimme asunnon, jonne tuli helmikuussa ensimmäiset sisälle ja maaliskuussa oli jo valtatie olohuoneesta eteiseen. Laitoimme helpotukseksi sisälle myrkkyä nurkkiin ja muutaman muurahaistalon ja hoidimme ongelman kesällä jauhemyrkyllä levittämällä sitä sokkelin edusta täyteen ja nostamalla pihalaatat ylös ja myrkyttämällä myös sieltä.

Samalla hävitettiin kaikki munat joita oli arviolta miljoona! Sama juttu tehtiin talon taakse.

Jauhe annettiin pari päivää olla ja sitten työnnettiin ohuet pitkät putket niin syvälle maan alle kuin saatiin ja kasteltiin myrkky valumaan maan alle. Ei ole sen jälkeen muurahaisia näkynyt. (3v jo mennyt)

Ja meillä oli kaksi pientä lasta sillon, mutta mielestäni on omasta halusta kiinni pitää erossa myrkystä, jos haluaa tuholaisista eroon!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiö on, niin oletetaan että kaikki pienetkin hommat tekee joku muu.

Vierailija
2/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki pitää tehdä itse, niin miksi maksaa hoitovastiketta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti saa palveluita lisää.

Meidän taloyhtiössä tehdään hiekoitukset ja portaiden lapioimiset lumesta ihan itse, sillä yhtiökokouksessa kukaan ei halunnut maksaa lisää vastiketta että otettais ulkopuolinen firma tekemään ne.

Samoin kuin pienet huoltotyöt, sillä sekin nostaisi vastiketta.

Muurahaiskarkotteet ollaan kanssa itse laitettu.

Ja jos joku asukas ei halua tehdä vaan vaatii taloyhtiötä tekemään, sitten sen tekee joku muu asukas. Ja niitä tietysti inhotaan.

Vierailija
4/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko niiden hajoavan vaarattomiksi ajankaan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi