Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia Seppälän välikausipuvusta

09.02.2008 |

Etisn nyt 3-vuotiaalle kaksiosaista välikausipukua. Törmäsin sattumalta Seppälässä siniseen takkiin johon kuului joko siniset tai beesit housut. Asukokonaisuus oli noin 40¿. Takissa on puuvillainen vuori ja kangas vaikutti ainakin vähän sadetta ja likaa hylkivältä.

Katselin myös Lenne merkkistä beesiä pukua, mutta sinä ei pystynyt lahkeita kiristämään, joten niiden pituus pitäisi olla ostettaessa juuri sopiva ja kasvuvaraa jäisi tosi vähän.

Toisaalta mieli tekisi kokeilla vähän halvempaa pukua, kun mulla myös kokoemusta vanhemmalla pojalla reimoista ja muista kalliimmista niin eipä vaan ole pikkuveljelle niistä jäänyt perinnöksi, kun ovat kuluneet loppuun jo yhdellä lapsella.

Eli onko kellään kokemuksia Seppälän puvuista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kokemuksia juurikaan 2-osaisista, mutta haalareita on ollut joka talvi ja välikausihaalareita varmaan ainakin 5 ja hyviä ovat olleet. Ovat oikein mukavia päiväkotikäyttöönkin, kun eivät säikähdä kuivauskaappia. Eivät pidä vettä, mutta eivät kyllä ole ihan sieniäkään imemään vettä itseensä. Eli minusta ihan nappi ostos.

ps. jos sulla on ne stockan alesetelit, niin ne voi hyödyntää tuota ostaessa ja saat vielä 20% hinnasta pois. Itse olen ostanut usein esim. Seppälän haalarin juuri helmikuussa ja sitten mennyt vielä perään Stockalle ostamaan sillä lopulla reilulla 10 eurolla ruokaa, niin saanut ruuat ikään kuin kaupanpäälle ;-)

Vierailija
2/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkka ostaja saa tietty olla, että tuon 20% alen saa, 19.9% ale lienee helpompi saada ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Aika tarkka ostaja saa tietty olla, että tuon 20% alen saa, 19.9% ale lienee helpompi saada ;-)

Vierailija
4/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se 10 euroa pois 50 eurosta ole aika tarkkaan 20%? Tietty sitten prosentti alenee, jos ostaakin 70 eurolla...