Lapsi soitti: isä ei tullut hakemaan turnauksesta, äitinsä on ottanut 2 kaljaa ruoan kanssa.
Onneksi vaari oli selvä ja voi hakea lapsen 100km päästä..
Kiitos ex-mieheni ja lapseni isä! VOI HELVETTI!
Olen niin paskana! Miten joku voi tehdä tuollaista!
Luulin jo että on parantanut tapansa, mutta ei..
Kommentit (47)
Lapseni soitti: Isä ei tullut hakemaan turnauksesta, itse olen ottanut pari kaljaa.
Ja miksi olen vielä täällä.. koska kaverini soittivat, että myöhästyvät n. 30-45min.
ap
Olen turhaan laittanut äyriäisiä 4:lle, lammasta ja juustoja ja viinejä pienestä palkastani : (
Lapsi ei näitä kanssani syö, eikä ole vielä edes kotona.
Haemme illalla jonkun videon ja pelin ärrältä, mutta on tämä suorastaan paskaa! En tiedä mitä kavereistanikaan ajattelisin.. : (
t. ap
kyllä oikeesti v..ttaa sun puolesta! ei kyllä ole kaveriskaan mistään kotosin!!! Etkö sä vielä vois koittaa poikaa johonkin yöks, ettet ihan v...ttuunnnu siellä pojan nähden? Tosi kurjaa:(
En osaa kuvitella miten itse yksinhuoltajana jaksaisin, ja tuollainen lupauksen pettäminen harmittaa aina.
Ja ystäväsi tekivät surkean tempun. Jos he ovat läheisiä, voithan vielä soittaa ja kertoa miltä tilanne sinusta oikeasti tuntuu. Voimia.
Lapsi soitti juuri on vaarin kanssa aika lähellä hampurilaisella ja kohta tulee kotiin. Lapsi oli onneksi ihan pirteä, olivat voittaneet ja hän oli tehnyt maaleja.
Tämä on vain niin hankalaa. Vapaan illan saaminen on kertakaikkiaan täysin onnen kauppaa. Erosta on toistakymmentä vuotta, mutta tänäänkin kun soitin lapsen isälle, että mitäs tämä nyt on, niin hän naureskeli, " että enpä pääse rilluttelemaan" . Joo, en, enkä mihinkään muuallekaan..
Kiitos kun kuuntelitte ja kaikkea hyvää teille!
ap
sori nyt vaan...
Okei, kaveripiirissäsi ei ole muilla lapsia ja sinä olet käsittääkseni sopeutunut siihen, yrität järjestää sitä aikuista aikaa ja käytät siihen oman vapaailtasi. Laitat heille ruokaa " aikuiseen makuun" jne...
Nyt on ystäviesi aika sopeutua siihen, että heillä on ystävä, jolla nyt on lapsi (okei, tämän aika olisi ollut paljon aiemmin jo...).
Ymmärrän, että sinua ketuttaa... nuo kaverit nyt eivät tunnu oikein arvostavan sinua... mutta tiedätkö, kuka sinua arvostaa? Se pieni ihminen, jolle isi teki oharit... hänestä on varmaankin todella kivaa katsoa äidin kainalossa joku leffa ja natustaa irtokarkkeja ;)
Tiedän, ettei varmaan ole helppo asennoitua tähän yllättävään muutokseen, mutta toivottavasti siihen pystyt kuitenkin.
Seuraavalla kerralla et laita kavereillesi noin hienoa iltaa, sanot vain, että " ajattelin teidän taas juuttuvan kaupunkiin, joten en varannut mitään tälle illalle" .
si kanssa? Ehtisit vielä varsin hyvin kavereiden mukaan " kylille" . Tosin sinuna ottaisin oharit ja elämäntilanteesi puheeksi ystävälliseen sävyyn heidän kanssaan. Tarvitset aikuisen seuraa ja tukea lapsiarjen vastapainoksi!
Hauskaa iltaa sinulle!
Nyt vain harmittaa että rahat meni ruokaan mitä lapsi ei tod. näk. syö. Mutta on meillä poppareita ja kiskalta saa namia.
Me katsotaan tänään leffa tosiaan toistemme viekussa ja varmaa siihen nukahdetaan : )
On jo parempi mieli, kiitos!
ap
Menetin myös ystäviä epävarmuuden takia ja yhden miehenkin. Lopulta lopetin tapaamisten sopimisen ja kökötän sitten kotona, jos joskus harvoin sellainen tilenne edes tulee. Lapsen isä ei juuurikaan enää lasta tapaa.
Toivottavasti sulla parempi onni, etkä joudu samaan tilanteeseen kuin minä.
Lähdetään kiskalle ostoksille.
Kivaa viikonloppua kaikille ja jos keksitte turvallisia ja mukvia tapoja löytää kiva kaveri arjen seuraksi niin laittakaa viestiä tähän.
Ap on siis pk-seudulta.
Kiitos ja moi!
ap
eipähän ole aamulla krapulaakaan :)
ja lapselle on varmasti tärkeää olla kanssasi..
tuli vain mieleni, et oisko se vaari voinut jäädä teille yöksi? sehän ois ollu lapsen kanssa ja sä oisit päässy tuulettumaan...
no haleja teille ihanaan iltaan, syökää herkkuja!!
..ja exänkään kanssa ei asiat vielä suju, vaikka erosta on niinkin " vähän" aikaa kuin ap kertoo. Ja tarinan käänteet ovat myös melkoisen liukkaat. En usko sanaakaan.
vaikka en se sisar oli siellä kylässä.
Tai ap ja lapsi olisivat voineet yhdessä mennä sinne viettämään iltaa sisaren ja muiden lasten kanssa.
Lapsi on 9-vuotias ja erosta 7½ vuotta. Edelleenkään homma ei toimi, mies jätää hakematta luokseen vaikka sossujen kautta ensin perää oikeuksiaan. Kyllä näitä paskiaisia on vuosienkin jälkeen!
Vierailija:
Lapsen piti mennä isälleen ja hänen piti hakea lapsi turnauksesta (minä vein). Eipä ollut isää näkynyt. Lapsi soitti hädissään. Onneksi sain isäni hakemaan häntä! Kohta hän onkin jo kotona.
Se siitä vapaasta illasta. Kiva illanistujainen tulee..
Minä kestän kaiken, mutta kestääkö ystäväni? Näitä kun tulee harvakseltaan.. Muilla ei ole lapsia lähipiirissä.ap
Oli kiva ilta, vaikka kyllä lapsi oli allapäin. Isänsä on ottanut juuri kissanpennun ja lapsella on kova ikävä kissaa. Ei ole isä edes anteeksi osannut pyytää.
Te jotka ilkeilette, en edes alennu kommentoimaan. Meidän elämä on ollut tätä ja siinä ei auta minun parhaatkaan yritykset tai lapsen jos isälle juoppoputki päälle sattuu.
ap
kuka ' jumittaa ruuhkaan' ja jättää toisen illallisruokineen yksin...? Ihan riippumatta lapsista tai lapsettomuudesta.
ja minua vähän nuorempia ja lapsettomia, heillä usein on biletys ekana mielessä. Muutama perheellinen ystävä on, mutta heillä on pieniä lapsia ja viikonloput ovat tiiviisti perheen parissa.
Täytyy varmaan laittaa kirjeenvaihtoilmoitus johonkin.
ap
Vierailija: